Kristinusko on juutalaisen uskonnon ja kulttuurin omimista
Kristillisen kirkon pitäisi vähintään sanoutua irti heprealaisen Raamatun käytöstä sekä luopua juutalaisten tapojen ja perinteiden matkimisesta. Se miten kirkko tulkitsee Raamattua ja hyödyntää juutalaisuutta on koettu kautta aikain loukkaavaksi ja nähdään osaksi antisemismiä. Puhumattakaan siitä kaikesta pahasta, mitä kirkko ja kirstityt ovat juutalaisille tehneet.
Kommentit (5)
Israelin käytöksestä näkee mitä uskonto tekee ihmiselle. Nyt äkkiä pois näistä häpeällisistä perinteistä!
kristinusko on rukoussotaa Israelin puolesta ja yleensäkin sotimista allahin henkiä ja noitia ja lesbolaisuutta vastaan amen
Vierailija kirjoitti:
Kirjoituksesi on tietämättömänä ihmisen pulinaa.
Meidän kristinuskomme kun perustuu täysin juutalaisuuteen ja meidän Vahtajammekin on todellinen juutalainen rabbiini.
Lisään vielä tähän, etteivät kristityt ole juutalaisia vainonneet, vaan n.a.tsit, joiden uskonto perustui ok.kult.ismiin.
Jos jotkut "kristityt"ovat
ju.utalaisia vainonneetkin he eivät ole oikeita kristittyjä vaan uskonnollisia h.uijareita, sillä kaikki pahuus toisia ihmisiä ja varsinkin ju.
utalaisia kohtaan on sa.a.tanan hengestä.
eihän Jumalan nimikään ole muuta kuin Jahve/Jehova, Israelin Jumala, samaa Isää Jeesus palveli ja oli jumaluuden toinen persoona. Jos olet kristitty, silloin jumalasi on Israelin jumala,, muuten et ole kristitty
1. Moos. 33:20
Ja hän pystytti siihen alttarin ja antoi sille nimen Eel, Israelin Jumala.
2. Moos. 3:16
Mene ja kokoa Israelin vanhimmat ja sano heille: Herra, teidän isienne Jumala, Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala, on ilmestynyt minulle ja sanonut: 'Totisesti minä pidän teistä huolen ja pidän silmällä, mitä teille tapahtuu Egyptissä.
Jes. 45:15
Totisesti, sinä olet salattu Jumala, sinä Israelin Jumala, sinä Vapahtaja.
Luuk. 1:68
"Kiitetty olkoon Herra, Israelin Jumala, sillä hän on katsonut kansansa puoleen ja valmistanut sille lunastuksen
31 Mutta mitä kuolleitten ylösnousemukseen tulee, ettekö ole lukeneet, mitä Jumala on puhunut teille, sanoen:
32 'Minä olen Aabrahamin Jumala ja Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala'? Ei hän ole kuolleitten Jumala, vaan elävien."
Kirjoituksesi on tietämättömänä ihmisen pulinaa.
Meidän kristinuskomme kun perustuu täysin juutalaisuuteen ja meidän Vahtajammekin on todellinen juutalainen rabbiini.