Nukuttu olkkarissa jo 8v
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Harmittaa. Luulin että on tilapäinen ratkaisu vaan ei niin ollut.
Mä voisin nukkua olkkarissa vaikka pysyvästi mutta sosiaalisista syistä pakko nukkua makkarissa. katos etteivät vieraat ihmettele että miksi sänky olkkarissa. Makkarin voisin muuttaa kokonaan toimisto-askartelutilaksi:)
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin nukkua olkkarissa vaikka pysyvästi mutta sosiaalisista syistä pakko nukkua makkarissa. katos etteivät vieraat ihmettele että miksi sänky olkkarissa. Makkarin voisin muuttaa kokonaan toimisto-askartelutilaksi:)
Miksi et elä niin kuin itse haluat vaan kuten muut haluavat?
Älä sano sitä olkkariksi, sano makkariksi.
Ammattivalittajan sadas valituskerta siitä vuodesohvasta.
Miehelläsihän on jo eropaperit vetämässä. Kohta pääset muualle nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Mies ei ole halunnut muuttaa ja lapsella on makkari.
Pieni on elämänpiiri monisairaisella.
Vierailija kirjoitti:
Pieni on elämänpiiri monisairaisella.
Niin se on. Kun ei oikein liikkumaan paljoa pääse.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sänky olohuoneessa. Makuuhuone on kokonaan muutettu työ- ja harrastehuoneeksi. Siellä on työpöydät piirtämistä ja tietokonetta varten. Korkea pöytä kaavojen ja kankaiden leikkaamiseen. Lukutuoli jne. Paras paikka kotona.
Olohuoneen sängyn voi tehdä divaanityyppiseksi muhkeilla tyynyillä jolloin siitä tulee ylimääräinen istuinpaikka myös vieraille. Kaikkia kodin tiloja kannattaa tarkastella avoimin mielin ja päättää käyttötarkoitus tarpeiden mukaan.
Mä olin todella tyytyväinen, kun nukuttiin olkkarissa. Oli jaettu tila verhoseinäkkeellä ja olkkarille jäi aivan tarpeeksi tilaa. Lapsella oli oma huone. Asumiskulut oli ihanan pienet eikä rahasta tarvinnut stressata. Asuttiin vielä keskustan tuntumassa niin, että sijainti oli rauhallinen, mutta kävellen tai pyörällä pääsi joka paikkaan. Muutettiin isompaan vain siitä syystä, että aloin tekemään töitä kotona ja tarvitsin sitä varten kunnolla tilaa.
Me on nukuttu jo tuokin pidempään. Olohuoneeseen mahtuu parisänky ja sohva eikä kukaan ole ihmtellyt sänkyä. Olohuoneessa on pääsy parvekkeelle ja meillä onkin puolet vuodesta parvekkeen ovi auki. Ihana nukkua, kun kesälläkään ei ole kuuma. Meillä ei käy vieraita päivittäin, joten olemme tehneet kodista sellaisen miten se sopii meille parhaiten, ei satunnaisille vieraille.
No ette ole kahdeksaa vuotta olkkarissa nukkunut.
Ei siitä niin kauaa ole kun täällä valitit päivittäin, kuinka teillä on makkarissa ahdasta, kun nukutte siellä kolmisin, mies, lapsi ja sinä.
Vierailija kirjoitti:
No ette ole kahdeksaa vuotta olkkarissa nukkunut.
Ei siitä niin kauaa ole kun täällä valitit päivittäin, kuinka teillä on makkarissa ahdasta, kun nukutte siellä kolmisin, mies, lapsi ja sinä.
Minä olen ainakin nukkunut. Mies nukkui vuosia lapsen kanssa kaksin makkarassa joten kyllä olen 8v nukkunut olkkarissa.
Ammattivalittaja, teidän poika on jo 9-vuotias, vauva-ajan siis nukuit makkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittajan sadas valituskerta siitä vuodesohvasta.
Skool! Juhlan kunniaksi!
Niin?