Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa karppauksen mollaajista

Vierailija
14.05.2018 |

ovat niitä, jotka eivät ole perehtyneet aiheeseen ja tehneet ne tyypilliset virheet. Ruokavalio mollataan, vaikka ei ole hajuakaan siitä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin.

Valitettavasti on olemassa myös niitä karppaajia jotka olettavat karppauksen olevan pelkkää possunlihaa, possunrasvaa ja voita.

Oikeaan karppaukseen kuuluu myös runsas määrä kasviksia ja laadukkaita proteiineja.

Vierailija
2/41 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus on niin last decade.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin.

Valitettavasti on olemassa myös niitä karppaajia jotka olettavat karppauksen olevan pelkkää possunlihaa, possunrasvaa ja voita.

Oikeaan karppaukseen kuuluu myös runsas määrä kasviksia ja laadukkaita proteiineja.

Mitä tarkoitat "laadukkailla proteiineilla"?

Vierailija
4/41 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on meitä joille kaappaus ei vain sovi. Itse olen kokeillut parikin kertaa ja varmasti oikein, mutta mä nyt vaan voin huonosti karppiruokavaliolla.

En tosin jaksa vaivautua mollaamaan, joillekin sopii vaikka mulle ei. Tätä tosin eivät kaikki karppaajat ole hyväksyneet.

Vierailija
5/41 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin.

Karppaaja voi syödä myös kanaa, kalaa, palkokasveja, esimerkiksi.

Vierailija
6/41 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on meitä joille kaappaus ei vain sovi. Itse olen kokeillut parikin kertaa ja varmasti oikein, mutta mä nyt vaan voin huonosti karppiruokavaliolla.

En tosin jaksa vaivautua mollaamaan, joillekin sopii vaikka mulle ei. Tätä tosin eivät kaikki karppaajat ole hyväksyneet.

Karppaajat kyllä sen hyväksyvät, koska tietävät ruokavalion sopivuuden eri ihmisille. Nää "karppaajat" ei sitä tajua.

Vierailija
7/41 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en niinkään mollaa sinänsä karppausta, sen voi varmasti toteuttaa terveellisesti ja hyvin. Mutta en vaan usko että useimmille on tarpeen sellainen ehdottomuus ruoan suhteen. Ja kun olen nähnyt niin paljon ihmisiä jotka hurahtelevat ruokavaliosta toiseen, ja aina on vaan ne samat paino-ongelmatkin joita meikäläinen hiilarihötön puputtaja ei ole koskaan kokenut, niin väkisin tulee mieleen että mitä hyötyä tuosta tempomisesta sen ruoan kanssa on...

Vierailija
8/41 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvisruokavalioon sovitettuna karppaus ei liene mahdollista, ainakin haastavaa olisi.

Vierailija
9/41 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en niinkään mollaa sinänsä karppausta, sen voi varmasti toteuttaa terveellisesti ja hyvin. Mutta en vaan usko että useimmille on tarpeen sellainen ehdottomuus ruoan suhteen. Ja kun olen nähnyt niin paljon ihmisiä jotka hurahtelevat ruokavaliosta toiseen, ja aina on vaan ne samat paino-ongelmatkin joita meikäläinen hiilarihötön puputtaja ei ole koskaan kokenut, niin väkisin tulee mieleen että mitä hyötyä tuosta tempomisesta sen ruoan kanssa on...

Selitäs nyt, mitä tarkoitat sillä ehdottomuudella kun kyse on karppauksesta.

Vierailija
10/41 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä karppaan, mutta en kyllä huomaa olevani mitenkään ehdoton minkään suhteen.

Syön terveellisesti ja monipuolisesti.

Vierailija
11/41 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin.

Karppaaja voi syödä myös kanaa, kalaa, palkokasveja, esimerkiksi.

Voi tietty syödä, mutta mitä tarkoitat "laadukkaalla proteiinilla"?

Vierailija
12/41 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä taas väitän, että suurin osa karppaajista on niitä, jotka eivät ole asiaan tarpeeksi perehtyneet. Miksi muuten he karppaisivat?

Vierailija
13/41 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvisruokavalioon sovitettuna karppaus ei liene mahdollista, ainakin haastavaa olisi.

Miksei olisi? Kasviöljyjä, pähkinöitä, avocadoa, palkokasveja, siemeniä... ei mitään ongelmaa. 

Vierailija
14/41 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu varsin hyvin, karppaus on kasvispainotteinen ruokavalio.

Vierailija
15/41 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä karppaan, mutta en kyllä huomaa olevani mitenkään ehdoton minkään suhteen.

Syön terveellisesti ja monipuolisesti.

Miksi sinun sitten pitää kutsua syömistäsi karppaamiseksi?

Vierailija
16/41 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitäs nyt, mitä tarkoitat sillä ehdottomuudella kun kyse on karppauksesta.

Lähinnä sitä, että missään tilanteessa ei voida poiketa siitä omasta ruokavaliosta, hääjuhlissakin lasketaan hiilarigrammoja ettei vaan mene liikaa. Tai vanhaa isoäitiä loukataan sillä ettei mikään kahvipöydästä kelpaa, kun niissä pahuksissa on vehnäjauhoa ja sokeria. Vaikkei ketään kauheasti vahingoita, vaikka esim. kerran kuussa söisi yhden keksin tai pullaviipaleen, ja antaisi sille mummolle hyvän mielen.

Näissä omissa tutuissa jotka on kokeilleet monia ruokavalioita on lisäksi se piirre että he saarnaavat muillekin kulloisestaan ruokavaliostaan. Sen kun sitten ovat elävän ravinnon vegaaneja tai karppaajia tai paleoita tai mitä vaan, mutta ärsyttää että esim.t yöpaikkaruokalassa saa välillä kuulla miten leipä ja sokeri tappaa, mutta puolen vuoden päästä se voikin olla kaikki prosessoitu ja kypsennetty ruoka mikä tappaa, tai eläinten syöjät on eettisesti alempia olentoja jne.

Vierailija
17/41 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä taas väitän, että suurin osa karppaajista on niitä, jotka eivät ole asiaan tarpeeksi perehtyneet. Miksi muuten he karppaisivat?

Olen samaa mieltä. Tosin eiväthän ne edes karppaa.

Vierailija
18/41 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaa ku mä kerron mitä on karppaus; nykyihminen syö liikaa hiilihydraattia ja karppaamalla tätä hiilarit vähennetään. Pitää olla perillä missä on hyvät ja huonot hiilarit ja täytyy suurinpiirtein tietää mikä on se grammanäärä mitä hiilarit vedät yhdellä aterialla. Hyvä ois semmonen 30-40g, jolloin päivän mittaan hiilarit tulis vedettyä n. 160g jos syöt 5x päivässä.

Mä en karppaa, mulle se on vain syömistä. Lopettakaa toi trendisyöminen ja alkakaa vaan syömään hyvin.

Vierailija
19/41 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uteliaisuudesta, miten pitkään kokeilit?

Itselläni menee viikkokin päästä eroon sokerin vieroitusoireista karppiin siirtyessä. Päätä särkee, mahassa outo olo, tuntuu flunssaiselta, jne. Sitten kun keho on sopeutunut hiilarittomuuteen niin olo paranee 1000%.

Näin siis omalla kohdallani, en nyt väitä että kaikilla menisi noin.

Vierailija
20/41 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu se ihan vaivattomasti, jos mukana on maitovalmisteet sekä kananmuna. Itsellä on lisäksi kaura, joten en taida olla tosi-karppaaja. Tyypillistä on, että syön aamiaisella kaurapuuroa, marjoja ja sekaan maitoa. lounaaksi valmistan usein salaatin jossa on proteiinin lähteenä kanamunaa, juustoa tai esim kikhernevalmisteita. Päivälliseen kuuluu usein osana härkistä, soijaa tai nyhtökauraa ja runsaasti kasviksia. Välipalalla ja illalla syön esimerkiksi hedelmiä, rahkaa, kauraleipää tai gluteenitonta mysliä.

Selvennykseksi, että vehnä ja ruis aiheuttaa minulle kovat vatsavaivat ja siksi ”karppaan”.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän