Kesäkuntoon kolmessa viikossa, mahdotontako?
Miten päästä kolmessa viikossa mahdollisimman hyvään kuntoon? Joka päivä liikuntaa 1h, kaloreita 1000 päivässä ja kunnon yöunet, toimiiko?
Kommentit (16)
Riippuu sun nykykunnosta ja siitä mitä haet. Jos laihtumista lähinnä haet, ja sitä liikapainoa ei ole paljon, niin muutamassa viikossa voi saada tarpeeksi pois esim. näyttääkseen hyvältä juhlamekossa joka tällä hetkellä kiristää.
Itse vedin ennen häitäni 4 vkoa pelkkää nutrilett vlcd:tä ja lähti 10 kiloa painoa. Ihan merkittävä efekti ulkonäköön siis kun ennen painoin 65 kg ja häissäni 55 kg. Ei ehkä terveellistä mutta joskus kauneuden takia täytyy uhrautua ;)
Ai minä ajattelin että kesäkuntoon. Kolme viikkoa grillaat ja juot paljon kaljaa niin on kesäkunto. Hiki tulee jo ajatuksesta kävellä jääkaappia kauemmaksi. Talvella on pakko painaa täysillä menemään ettei palellu hengettömäksi. Suomessa eläminen ei ole helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu sun nykykunnosta ja siitä mitä haet. Jos laihtumista lähinnä haet, ja sitä liikapainoa ei ole paljon, niin muutamassa viikossa voi saada tarpeeksi pois esim. näyttääkseen hyvältä juhlamekossa joka tällä hetkellä kiristää.
Itse vedin ennen häitäni 4 vkoa pelkkää nutrilett vlcd:tä ja lähti 10 kiloa painoa. Ihan merkittävä efekti ulkonäköön siis kun ennen painoin 65 kg ja häissäni 55 kg. Ei ehkä terveellistä mutta joskus kauneuden takia täytyy uhrautua ;)
Taisit samalla kertoa syyn miksi amfetamiini on niin suosittua suomessa. Mitäs haitoista kunhan laihtuu.
1000 kcal:lla päivässä et jaksa liikkua yhtään. Esim. juoksulenkillä iskee tuolla energiansaannilla aivan väistämättä hirveä heikotus. Kokemuksesta puhun.
Olen aina laihduttanut terveellisesti 0,5 kg viikkovauhtia. Miten voi laihduttaa terveellisesti 1 kg viikossa niin, että jaksaa vielä liikkuakin? Pudotettavaa olisi ainakin 6kg, olen nyt 170 pitkä ja 67kg. Ap
Ei liikkumalla laihdu. Syö kurkkua ja hummusta ja kananmunia ja kalaa ja niin edelleen.
Kaikista tehokkain laihdutustapa on ettei syö mitään. Jo viikon mehupaasto tiputtaa paljon painoa. Sitten jos kestää niin desi riisiä päivässä pari viikkoa on takuuvarma laihduttaja. Syömisen vähentäminen vaikuttaa enemmän kuin liikunnan lisääminen.
En ole ylipainoinen mutta toisen mieliksi ja tueksi join niitä mehuja 5 päivää. Mulle tuli niin nälkä että näin unia ruuista. Perjantaina se loppui kun hain pitsan ja söin sitä niin nautinnolla. Miettikää sunnuntaina aamulla viimeksi kiinteää ruokaa. Muija haistoi kun tuli että täällä on syöty pitsaa.
Kun kerroin että jätin sulle kolme slaissia niin ei ottanut edes takkia tai kenkiä pois. Meni jääkaapille ja söi ne siivut hyvin nopeasti. Myöhemmin koitettiin löytää jotain vähemmän rääkkääviä keinoja laihduttaa. Sekin on ongelma kun vain toisen tarvii laihtua. Ymmärrän kyllä kuinka se riipii mutta pitääkö hoikan kärsiä toisen ylipainosta johtuvasta laihduttamisesta?
Vanha viisaus on, että jos jaksaa mennä rannalle, on rantakunnossa.
Mietipäs tätä, ap.
Älä liiku muuten kuin kävellen tai pyöräillen. Sokerit, vilja ja punainen liha pois. Kaloreita joku 1000-1200 ja alle 100g hiilareita. 6 kg on melko todennäköinen. Lataa joku appi mihin saat kirjattua syömisesi.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina laihduttanut terveellisesti 0,5 kg viikkovauhtia. Miten voi laihduttaa terveellisesti 1 kg viikossa niin, että jaksaa vielä liikkuakin? Pudotettavaa olisi ainakin 6kg, olen nyt 170 pitkä ja 67kg. Ap
Sulla taitaa paino olla korvien välissä? Niin kauan kun metrin jälkeinen pituus on suurempi kuin paino on aika lailla sopivissa mitoissa. Oma pituus ja paino on 180/77 ja ikää 47. Kymmenen vuotta sitten avioero aiheutti ongelmia jonka takia kävin niin kevyenä kuin 68 kiloa. Joku kaveri kyseli huolestuneena olenko alkanut vetää piriä. En sentään meni vain niin huonosti ettei tullut pahemin syötyä.
Vierailija kirjoitti:
Älä liiku muuten kuin kävellen tai pyöräillen. Sokerit, vilja ja punainen liha pois. Kaloreita joku 1000-1200 ja alle 100g hiilareita. 6 kg on melko todennäköinen. Lataa joku appi mihin saat kirjattua syömisesi.
Miksi ei saisi liikkua muuten kuin kävellen tai pyöräillen? Eikö juuri monipuolinen liikunta kuluta eniten kaloreita? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa paino olla korvien välissä? Niin kauan kun metrin jälkeinen pituus on suurempi kuin paino on aika lailla sopivissa mitoissa. Oma pituus ja paino on 180/77 ja ikää 47. Kymmenen vuotta sitten avioero aiheutti ongelmia jonka takia kävin niin kevyenä kuin 68 kiloa. Joku kaveri kyseli huolestuneena olenko alkanut vetää piriä. En sentään meni vain niin huonosti ettei tullut pahemin syötyä.
Samalla painollakin voi näyttää hyvin eriltä. Jos mulla olisi paljon lihasta, niin paino olisi ok. Mutta rasvaprosentti yli 30 ja kaikki ylimääräinen mahassa eli näytän siltä kuin olisin kuudennella kuulla raskaana. Eli pudotettavaa todellakin on. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla painollakin voi näyttää hyvin eriltä. Jos mulla olisi paljon lihasta, niin paino olisi ok. Mutta rasvaprosentti yli 30 ja kaikki ylimääräinen mahassa eli näytän siltä kuin olisin kuudennella kuulla raskaana. Eli pudotettavaa todellakin on. Ap
Ai saakeli sä olet ns. riuku läski. Tuttu on sellainen tikkujalat ja kädet sitten mahan kohdalla huono pullistuma. Sillä syy on olut ja siideri. En tiedä mikä sinulla on vikana. Itse sen tiedät ja vain sinä voit tehdä asialle jotain.
On se mahdollista (painoa pudottaa), mutta terveellisyyden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Elimistön saat sekaisin ja kilot tulevat takaisin.
Kaikilla on vähän oma näkemyksensä "kesäkunnosta".