Kenellä meni säärikarvat tunteisiin?
Hei kaikki säärikarvojen ajelijat! Jättäkää pliis tänä kesänä ajelematta, jos se tuntuu myös teistä turhanpäiväiseltä toimenpiteeltä joka ei tuo teille itsellenne mitään erityistä iloa.
Kaikki jotka ajattelevat "pakko ajella karvat ettei kukaan nää niitä": Älkää tehkö niin. Lopetetaan tämä outo tapa. Nyt.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mutta minä haluan ajaa säärikarvat sillä minusta ne ova vain niin rumat, kuin turkki.
Silloinhan tämä ei sinua koske, jos osasit aloituksen lukea.
Vierailija kirjoitti:
Mutta minä haluan ajaa säärikarvat sillä minusta ne ova vain niin rumat, kuin turkki.
Miksi pidät niitä rumina? Moni tykkää turkista. Poistatko myös hiukset päästäsi? Rumat kuin turkki?
Olen jo lopettanut säärikarvojen pakonomaisen poistamisen. En nypi, epiloi tai sheivaa, mutta joskus vedän partakoneella pikkuiseksi sängeksi. Riittää hyvin, kukaan ei näe mitään karvoja.
"No entä mies" - kuulkaat, miestä ei kiinnosta tippaakaan minkä näköiset mun sääret on, ja hänen käsiinsä ei ole mitään eroa karvoilla tai karvattomuudella. Niinkuin se nyt kovin usein mun sääriin koskisikaan, nilkkoihin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo lopettanut säärikarvojen pakonomaisen poistamisen. En nypi, epiloi tai sheivaa, mutta joskus vedän partakoneella pikkuiseksi sängeksi. Riittää hyvin, kukaan ei näe mitään karvoja.
"No entä mies" - kuulkaat, miestä ei kiinnosta tippaakaan minkä näköiset mun sääret on, ja hänen käsiinsä ei ole mitään eroa karvoilla tai karvattomuudella. Niinkuin se nyt kovin usein mun sääriin koskisikaan, nilkkoihin välillä.
Ihan hyvä, mutta kuitenkin ajattelet, ettei kukaan saisi niitä nähdä. Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, mutta kuitenkin ajattelet, ettei kukaan saisi niitä nähdä. Miksi ei?
Arvelinkin, että joku tarttuu. Mä _välillä_ leikkaan niitä, siis kerran pari kesässä, joten ne on suht pitkät usein. Myös aika hentoiset ja enimmäkseen vaaleat. Eli vaikka on karvoja, niitä ei juuri näy.
Mua ei kiinnosta hevonhäntääkään, näkeekö joku ne vai ei. Jos ne olis tummat, en varmaan jaksais mahdollisia silmienpyörityksiä ja kommentteja, joten leikkaisin niitä enemmän. Ei siksi, että minua hävettäisi, vaan siksi, että hävettää toisten puolesta, joita jaksaa kiinnostaa toisten ihmisten karvat. :D
Sitäpaitsi en edes sanonut, että niitä ei kukaan SAISI nähdä. Hemmetti teitä. xDDD
Olen tänä kesänä mennyt karvajaoilla shortseissa. En jaksa sheivata, kun se on niin työlästä ja kuitenkin joku karvanen alue jää johonkin. Muutenkin tuntuu mukavalta kun lämmin kesätuuli puhaltaa jalkokarvoihin vakka hassulta kuulostaakin :D En ole vielä ainakaan saanut outoja katseita jalkakarvoistani