Saara Aallon show ei voinut voittaa, koska me suomalaiset pilasimme sen
"Saara Aallon show ei voinut voittaa, koska me suomalaiset pilasimme sen"
Tätä mieltä on Ilta-Sanomien Katri Utula https://www.is.fi/viihde/art-2000005679715.html
Ettäs nyt tiedätte. Saara Aallossa ei ole vikaa, vaan meissä muissa suomalaisissa!
Kommentit (114)
Mähän sanoin, että se on suomalaisten vika vaikka suomalaiset ei edes voi äänestää.
Jotkut pärjää ulkomailla edes tekemättä mitään numeroa Suomessa itsestään, esim. Erja Lyytinen.
Onko Saaralla nyt loppuunpalaminen? Miten hän voi?
Vierailija kirjoitti:
Juu, odotin tätä jo. Minun syynihän se oli.
Niin oli! Hyvä, että edes sinä kannat vastuun tästä fiaskosta. Kukaan muu ei sitä ole tehnyt!
Torilla tavataan. Pääset osaksi juhannuskokkoa! Mutta ensin sinut ruoskitaan! Olet pilannut Saara Aallon uran ja olet sen ansainnut!
Eihän me suomalaiset saatu edes valita edustajaa, niin miten tämä voi olla meidän syy??
En kyllä muista toista artistia jolle olisi annettu yhtä paljon apua ja mahdollisuuksia näyttää mihin pystyy, ja silti ei mikään hänelle kelpaa. Eikä tuloksetkaan oikein vakuuta.
Kaikki tietää, että se on minun syy. On syyllinen olo. Olisi kai pitänyt tykätä siitä ja olla hypessä mukana.
Ne varmaan tietää senkin, etten edes katsonut kilpailua, koska en pitänyt biisistä.
Vierailija kirjoitti:
Missä se toinen ketju on?
Luin pikaisesti että "Missä se toinen keiju on?" :DDD
Vierailija kirjoitti:
Eihän me suomalaiset saatu edes valita edustajaa, niin miten tämä voi olla meidän syy??
YLE tietää mielestään paremmin kuin suomalaiset.
Me olemme syyllisiä! Järjestetään Saara Aallolle anteeksipyyntökonsertti, jossa kaikki Saara Aaltoa huonommin Euroviisuissa pärjänneet suomalaiset artistit esiintyvät anteeksi pyydellen.
Mulla ei ole kyllä mitään tekemistä tuon jutun kanssa vaikka olenkin suomalainen.
Eli me, jotka emme saaneet valita edustajaa emmekä äänestää, olemme syyllisiä.
Ostetaan talkoilla Saaralle menolippu niin kauas, ettei sinne edes tuule Suomesta päin. Ettei mene hänen elämänsä pilalle, vaan voi elää suurena tähtenä.
Miten Saara voi tämän pettymyksen jälkeen?
Muistakaa, että olemme vastuussa myös hänen mielenterveydestään ja se tuntuu raskaalta. :'(
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kyllä mitään tekemistä tuon jutun kanssa vaikka olenkin suomalainen.
No, niin. Aina löytyy näitä vastuunpakoilijoita ja kiistäjiä, vaikka asia on ihan selvä. Olet suomalainen ja siten syyllinen. Sun syy! Piste.
Eihän Saara sanonut noin vaan toimittaja.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tämä on Saaran syytö silti:D ainakin av mamman mielestä.
Vierailija kirjoitti:
No eikös ap nimenomaan sanonut että toimittaja on tätä mieltä.
"Saara Aalto olisi pärjännyt, jos lavashow olisi ollut samanlainen kuin Britannian X Factorissa"
No miksei siitä tehty sellaista? Se muutenkin muutettiin kokonaan.
"Olisi tarvittu lisää seksikkyyttä, lisää tanssia, lisää provoa, lisää kaikkea!"
Siinä oli jo liikaa kaikkea
"Mutta miksi asukasluvultaan vieläkin pienempi Kypros pärjäsi loistavasti, mutta Suomi ei?"
Olisiko vaikka että Kypros ei yrittänyt korrelloida taidon puutetta jumalattomilla lavasteilla, vaan oikeasti osasi laulaa ja tanssia?
Juu, odotin tätä jo. Minun syynihän se oli.