Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin sinulla on kesäloma?

Vierailija
14.05.2018 |

Onko minkä pituinen loma ja oletko siihen/ajankohtaan tyytyväinen?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.6.-8.8.

Vierailija
2/47 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuun lopusta syyskuun loppuun. Olen tyytyväinen kun sain toiveeni läpi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksesta 5 vkoa ja 2 päivää.

Olen tyytyväinen

Vierailija
4/47 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietoo!!

Lomalistoja ei ole viellä näkynyt.

Vierailija
5/47 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa ens sunnuntaina, kesto 2 viikkoa

Vierailija
6/47 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun lopusta kaksi viikkoa ja olen tyytyväinen, itse kun valitsin ajankohdan :) Otan sitten toisen loman syys-lokakuussa kun jää nyt vielä päiviä yli, että pääsen silloinkin ulkomaille lämpimään. 

Vierailija
7/47 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvivirrestä elokuun puoliväliin.

Vierailija
8/47 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietoo!!

No sitten se ei ainakaan ala ennen kesäkuun puoliväliä.

Lomasta on ilmoitettava viimeistään kuukausi ennen sen alkua.

Vierailija
9/47 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko kesäkuussa ja kolme viikkoa heinäkuussa. Olen tyytyväinen, meni kuten halusin. Olen työpaikan ainoana lapsettomana onnistunut lomailemaan jo neljänä perättäisenä vuonna heinäkuussa väh. kolme viikkoa. Ihan hyvin, vaikka en ole kertaakaan lomatoiveitani ääneen esittänyt.

Vierailija
10/47 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.7-14.8 ja kesäkuussa muutama päivä.

Olen tyyryväinen

Vierailija
11/47 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä viikkoa heinäkuun puolivälistä elokuun puoliväliin. Olisin mieluummin pitänyt kokonaan heinäkuussa, mutta kollega halusi myös heinäkuuta eikä voida olla samaan aikaan pois, niin jaettiin sitten kahtia. Ihan mukava silti näin ja olen tyytyväinen kun saadaan lomat sovittua riitelemättä. Toisessa, isommassa tiimissä riideltiin niin raivokkaasti ettei osa ole vieläkään puheväleissä :D

Vierailija
12/47 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.-17.6. Pari viikkoa siis.

Palkaton loma määräaikaisten työjaksojen välissä (jatkan samassa paikassa siis), vastavalmistuneena kai tähän ihan semityytyväinen voi olla vaikka paremminkin voisi olla. Mutta kyll se varmasti oikein lomalta tuntuu nyt kun on viimeset kaksi opiskeluvuotta putkeen paiskinut kesät mukaan lukien koulujuttuja (yleensä siis täysiä työviikkoja ja niitten ohessa itsenäisiä kursseja tai lopputyötä) ja  töitä (suurinosa töistä harkkoja tai lopputyö josta ei siis lomia kertynyt, toki välillä tehnyt hommia vähemmän koulun takia). Vimein saa olla vaan, oikeesti vapaalla...

Vierailija
13/47 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomani on ripoteltu viikon - parin pätkissä pitkin kesää. Ja mikään noista viikoista ei ole edes täysi viikko. En todellakaan ole tyytyväinen. Ottaa päähän niin, että pahaa tekee. Kukaan muu meidän töissä ei joudu pilkkoa lomaansa osiin.

Vierailija
14/47 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietoo!!

No sitten se ei ainakaan ala ennen kesäkuun puoliväliä.

Lomasta on ilmoitettava viimeistään kuukausi ennen sen alkua.

Paitsi niissä firmoissa, joissa mitään ei tehdä tessin mukaan.

Vierailija
15/47 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomani on ripoteltu viikon - parin pätkissä pitkin kesää. Ja mikään noista viikoista ei ole edes täysi viikko. En todellakaan ole tyytyväinen. Ottaa päähän niin, että pahaa tekee. Kukaan muu meidän töissä ei joudu pilkkoa lomaansa osiin.

Laitonta.

Vierailija
16/47 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menossa, kolmas viikko menossa, vielä ensi viikolla jatkuu Heinäkuulla pari viikkoa lisää.

Vierailija
17/47 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosilomalain mukaan loman pitää kestää yhtäjaksoisesti vähintään 12 päivää eli 2 viikkoa, jos koko lomaa ei voi pitää kerralla. Ja jos teillä muut eivät joudu pilkkomaan, ei ole mitään syytä jakaa sinunkaan lomaasi useampaan osaan. Eli menepä heti huomenna esimiehen juttusille.

Vierailija
18/47 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulla sijaisvanhemmalla lomaa. Ei vapaapäiviä ei työterveyshuoltoa ei mahdollisuutta sairauslomiin eikä montaa muutakaan asiaa. Mutta olen onnellinen osastani.

Vierailija
19/47 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minulla sijaisvanhemmalla lomaa. Ei vapaapäiviä ei työterveyshuoltoa ei mahdollisuutta sairauslomiin eikä montaa muutakaan asiaa. Mutta olen onnellinen osastani.

Ja siltä se kuulostaa.

Vierailija
20/47 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi viikko.  Kesäkuussa 1 vko, heinä-elokuussa 1 vkoa, syyskuussa 2 viikkoa, joulukuussa 3 viikkoa.

Talviloma sit joskus.