Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löysit tuoreimman ystäväsi?

Vierailija
14.05.2018 |

Nautitko elämästä -ketjussa on yksinäisiä ihmisiä. Vinkit kehiin, mistä löysit viimeksi uuden ystävän ja minkä ikäinen olit?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 v sitten töistä. Olin 22-vuotias. En tutustu enkä varsinkaan ystävysty helposti. Mulla on kaksi ystävää.

Vierailija
22/24 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkalaatikolta. Olin oman tyttäni silloin vuosi ja 6 kk leikkipuistossa ja siellä aloimme juttusille vuosi ja neljä kuukautta ikäisen tytön isän kanssa. Tytöt viihtyi yhdessä hyvin ja isä oli mukava.

Nähtiin seuraavana päivänä taas, ja sitä seuraavana tuli myös tytön äiti paikalle. Meistä tuli hyvät ystävät.

Me tämän toisen äidin kanssa ulkoiltiin ilman lapsia, käytiin risteilyllä, tapailtiin toistemme kotona. Oma mieheni oli paljon töissä mutta osallistui mahdollisuuksien mukaan. Olemme pysyneet ystävinä jo vuosia eri paikkakunnille muuton jälkeen ja tytöt on hyvin läheisiä toisilleen. He ovat saaneet vielä pojan, meillä tyttö jää ainoaksi.

En ystävysty helposti vaikka sosiaalinen olenkin. ystävä merkitsee minulle paljon enemmän kuin kaveri tai tuttava. Ystävään voi luottaa ja ystävä on luottamuksen arvoinen. Tämä ystäväperhe on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työväenopiston kurssilta.

Vierailija
24/24 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuorein ystäväni on tältä kuulta ja löytyi FB:n kimppakyytipalstan kautta eli matkustin hänen kyydillään muutamana päivänä töihin ja huomasimme heti, että meillä on valtavan paljon yhteistä.  Vaikka en enää tarvitse häneltä kyytiä, pidämme yhteyttä ja olemme sopineet, että hän tulee käymään.

Edellinen uusi ystävä on ihminen, jonka tapasin työn merkeissä. Hänenkin kanssaan matkustin yhdessä muutaman kerran, kun olimme samassa tilaisuudessa pääkaupunkiseudun ulkopuolella, ja matkojen aikana aloimme keskustella myös henkilökohtaisista asioista. Emme näe usein, mutta silloin tällöin käymme leffassa tai ulkona syömässä.

N50+