Joudun syömään viisi päivää kaurapuuroa, mustikoita, pähkinöitä, jogurttia ja kananmunia että saan mekon sukujuhliin
Joudun ostamaan 50 euroa maksavan mekon kesän sukujuhliin. Halvempaa sopivaa ei löytynyt. Joudun elämään vähäisellä ravinnolla viisi päivää, että saan ostettua sen. Onneksi kotona on kaurahiutaleita, mustikoita, munia, pähkinöitä ja jogurttia. Ehkä jotain halpaa makeaa vois ostaa joku päivä irtokolikoilla. Toivottavasti en laihdu liikaa. Olen hyvin hoikka jo muutenkin.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se kaurapuuro ja jogurtti pois ja niiden tilalla rasvaa. Ei tarvitse kärvistellä ja mahdut mekkoon. Äläkä osta makeaa.
Jogurtista osimoilleen samaa mieltä, mutta kaurapuuro on laihdutusvalmiste.
Tv: ex-karppaaja
Kaurapuuron syönti on jo pelkästään Suomen historiassa pelastanut monet nälkäkuolemalta, joten en puhuisi "laihdutusvalmisteesta".
Miten olisi painonhallintavalmiste?
Minulle kaurapuuro on tuonut tärkeän lisän ruokavaliooni, aamupuuro auttaa painonhallinnassa.
Otapa selvää mitä tarkoittaa "laihdutus- tai painonhallintavalmiste".
Joku karppaaja näköjään veti herneen nenäänsä kun sanoin ettei kaurapuuro lihota.
Ei, vaan sinä et ymmärrä mikä on laihdutus- tai painonhallintavalmiste. Ei kukaan ole väittänyt että kaurapuuro lihottaisi.
Se viesti johon vastasin ensimmäisenä, väitti että jogurtti ja kaurapuuro lihottavat.
Pähkinät on kalliita, Sipilän vika.
Vierailija kirjoitti:
Mustikat ja pähkinät on kaikkea muuta ku halpoja!
Joo mutta ap:lla on niitä kotona. Pitää syödä koti tyhjäksi seuraavaa rahantulopäivää odotellessa, kun ruokarahat meni mekkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta ap:lla on niitä kotona. Pitää syödä koti tyhjäksi seuraavaa rahantulopäivää odotellessa, kun ruokarahat meni mekkoon.
ja melaan.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Pähkinät on kalliita, Sipilän vika.
Sibbe on paras pääministeri pitkiin.. ei vaan koskaan.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se kaurapuuro ja jogurtti pois ja niiden tilalla rasvaa. Ei tarvitse kärvistellä ja mahdut mekkoon. Äläkä osta makeaa.
Kaurapuuron syönti on jo pelkästään Suomen historiassa pelastanut monet nälkäkuolemalta, joten en puhuisi "laihdutusvalmisteesta".
Minulle kaurapuuro on tuonut tärkeän lisän ruokavaliooni, aamupuuro auttaa painonhallinnassa.
Miten olisi ihan vaan kaurapuuro.
Jos jättäisin tuon liiteosan siit pois, niin viestistäni jäisi oleellisin osa pois. Siis se, että kaurapuuro auttaa painonhallinnassa.
Minkä h*lvetin "liiteosan"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö pääs. Mä en jaksa enää tämmöisiä ihmisiä. Jos sulla on sanottavaa, niin sä uskallat sanoa sen, tai sitten sä voit painua jorpakkoon.
Sinkkumies
Sulla on korkki auennut tänään aikaisin.
Siis ihan kiva. Mä tykkään kun mä saan kehuja ja mua huomioidaan. Mä olen joskus pohtinut miksi mä olen ajautunut johtamaan 100 hengen ryhmiä töissäni. Ehkä siihen vaikuttaa heikkouteni olla haluttu ja tarvittu. Kuten useimmilla ihmisillä.
Kiitos huomion osoittamisesta siis, se lämmitti mieltäni.
Sitten jos palataan aiheeseen, niin onko sinulla siihen mitään annettavaa?
Sinkkumies
Sinä raukkariepu et edes tiedä mikä on aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku karppaaja näköjään veti herneen nenäänsä kun sanoin ettei kaurapuuro lihota.
Ei, vaan sinä et ymmärrä mikä on laihdutus- tai painonhallintavalmiste. Ei kukaan ole väittänyt että kaurapuuro lihottaisi.
Se viesti johon vastasin ensimmäisenä, väitti että jogurtti ja kaurapuuro lihottavat.
Kaurapuuro ei siltikään ole mikään "laihdutus- tai painonhallintavalmiste".
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla olikin niitä valmiiksi kotona, itse ainakin ymmärsin että nyt on väliaikaisesti tiukkaa. Ehkä tullut mekon lisäksi muu isompi meno.
Onko ap:n lähellä muuten mitään ruoka-avustuspaikkaa? Siis esimerkiksi täällä helluntaiseurakunta jakaa pian vanhaksi meneviä elintarvikkeita kahdesti viikossa.
Edelleen ihmettelen tuota 50 euron muka kallista mekkoa. 500 euroa voisi olla kallis, mutta 50 euroa. Juuri ostin T-paidan hintaa 44,90. Juhlamekosta 50 euroa on pilkkahinta.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ihmettelen tuota 50 euron muka kallista mekkoa. 500 euroa voisi olla kallis, mutta 50 euroa. Juuri ostin T-paidan hintaa 44,90. Juhlamekosta 50 euroa on pilkkahinta.
Ihan totta.
Itse olen ostanut lähiaikoina kahdet farkut (yht. 190€), kengät (114€), kaksi paitaa (yht. 116€).
Vaatteet maksaa, ei 50€ ole ainakaan kallis ostos. Toki silloin jos rahat on vähissä ja viimeisiää ostaa tilanne on eri.
Esim. tai minkä kanssa nautittuna?