Mikset ole tänäänkään töissä?
Kommentit (45)
Hoitovapaalla 10 kuukautisen poitsun kanssa.
Katsoin, että on taas mukavan aurinkoinen päivä ja päätin viettää päiväni rauhassa masturboiden ja auringosta nauttien.
Vauvaa hoitamassa, viikonloppuna töihin, kun mies on kotona :)
Olenpas.
Aamuvuoroni päättyy klo 13:30.
Aapee itse ei taida olla töissä laisin.
Näin upean hieno ja lämmin päivä! Tänään nautitaan kesästä. Töitä joutaa tekemään sitten kun sataa vettä.
Sain fudut töistä ja sain karenssia. Tämä video kertoo asiat paremmin:
Kauniit ilmat meen rannalle. Soitin Postin terveyspuhelimeen ja heti tuli saikkua.
Vierailija kirjoitti:
Alahan selittää!!
Ei sulle ole kukaan selitysvelvollinen.
Mutta sä voisit selittää miksi sä käytät työaikaasi näin luokattomien provojen kirjoitteluun ja voisit myös kertoa mikä tauti sulla aiheuttaa tuollaiset jumalharhan että kuvittelet sulle kuuluvan muiden ihmisten asiat.
Eivät ne kuulu. Tee sä vaan työsi ja keskity omiin asioihisi. Jos sellaisia ei ole tarpeeksi, hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
En ole kelvannut kenellekään töihin tänäänkään.
Sama täällä. Tosin olin eräällä kurssilla klo 9-12. Itse maksoin sen.
Aktiivimalli silti leikkaa päivärahaa, koska ei ole te-toimiston pupuhalikurssi.
Mukava istua varjoisalla terassilla, kuunnella lintujen laulua ja tuulen suhinaa. Lämmintä, ei luita kolota.
Koska olen työtön. Tulin tosin haastattelusta juuri äsken. Miksi itse selaat Vauva-foorumia työaikana?
Muija jätti ja juon kaljaa. Pomolle en vastannut. Ei kiinnosta enää mikään. Meni pohja kaikelta
Asiahan ei tietysti sinulle kuulu, mutta minulla on tänään tämän viikon ainoa vapaapäivä. Huomenna starttaa työputki, joka käsittää 12 työpäivää, seuraava vp on sitten ensi viikon sunnuntaina.
No katso nyt tuonne ulos miten hyvä ilma siellä on. Kuka nyt tälläsessä säässä jaksaa duunia tehdä.
Ei jaksa kiinnostaa työnteko enää. Keikkatöitä oon viimiset 3 vuotta tehnyt kun vaki paikkaa en mistään oo saanu. Mulle riitti aikataulujen sumpliminen, epävarmuus työtunneista ja rahasta, kauhee vääntäminen ja säätäminen jos kuukaudessa ei ollukaan tarpeeksi töitä ja piti soviteltua päivärahaa hakea. Jatkuvasti sai rahasta pihistellä jotta on rahaa säästössä kun tuli kausia ettei töitä kertakaikkiaan ollut. Ja monessa paikassa missä kävin useankin viikon "keikkoja" tekemässä olisi ollut tarve vakituiselle työntekijälle mutta ei vaan vakkaria palkattu. Irtisanouduin pari viikkoa sitten ja ilmotin itteni työkkäriin. Mielummin olen karensissa ja otan sen alennetun perustoimeentulotuen ja asumistuen kuin jatkan sitä helkatin rumbaa. Lähden ihan mieluusti vaikka tälläiselle työkkärin kurssille pupuilemaan tai vaikka tekemään jotain aivot narikkaan "ilmaistyötä".
Vierailija kirjoitti:
Asiahan ei tietysti sinulle kuulu, mutta minulla on tänään tämän viikon ainoa vapaapäivä. Huomenna starttaa työputki, joka käsittää 12 työpäivää, seuraava vp on sitten ensi viikon sunnuntaina.
.....mutta silti piti tulla esiintymään...marttyyrin elkein..
En saanut töitä. Toisaalta en kyllä jaksaisikaan ainakaan kovin sosiaalisia töitä. Olen masentunut ja diagnooseja löytyy muitakin...
Vuosilomalla!