Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin raskaana oleva rouva ei pitänyt nimiehdotuksesta tulevalle vauvalle

Vierailija
14.05.2018 |

Heillä on entuudestaan neljä lasta: Touko, Taika, Teiko ja Tuike.

Pähkäli siinä sitten, että mikä vielä viidennelle olisi mukavasti samantyyppinen nimi.

Ehdotin, että jos tällä kertaa Tauko...

Ei ole tervehtinyt sen jälkeen. Huumorintajuton ihminen, eikö vain?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot niin ylpee omasta surkeesta vitsistäs et piti oikein tänne tulla jakamaan

Vierailija
2/5 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo uusi tieto sulle, mut ihmiset ei monesti innostu, jos joku surkeella vitsillä tahtoo vihjata, et teidän lapsilla on mun mielestä tyhmät nimet. No kaikilla ei oo samoja lähtökohtia elämässä, harmi et sulle ei oo taidettu suoda ees alkeellisimpia käytöstapoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo uusi tieto sulle, mut ihmiset ei monesti innostu, jos joku surkeella vitsillä tahtoo vihjata, et teidän lapsilla on mun mielestä tyhmät nimet. No kaikilla ei oo samoja lähtökohtia elämässä, harmi et sulle ei oo taidettu suoda ees alkeellisimpia käytöstapoja.

Eihän tuossa sitä vihjattu, tyhmä! Tai ehkä sitäkin, mutta pointti oli tietysti lapsiluvussa. Eli olisi aika pitää Tauko. 

Vierailija
4/5 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa sitä vihjattu, tyhmä! Tai ehkä sitäkin, mutta pointti oli tietysti lapsiluvussa. Eli olisi aika pitää Tauko. 

No vielä pahempi!

Lapsettomuus tai lasten määrä on täysin henkilökohtainen asia. Ap on huonokäytöksinen törppö.

Vierailija
5/5 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on nimet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän