Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä valittavia äitejä, miksi valitatte lapsistanne?

Vierailija
13.05.2018 |

https://yle.fi/uutiset/3-10197198

Kukaan ei ole pakottanut sinua lisääntymään. Miksi olet vaan jatkanut lisääntymistä, jos et jaksa niiden olemassa olevienkaan kanssa olla?

Ei elämä ole ruusuilla tanssimista, mutta en ymmärrä tätä lapsiperhearjesta uikutusta pitkin mediaa ja nettiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä. Ensin halutaan lasta kuin koiranpentua ja sitte ei jakseta hoitaa.

Vierailija
2/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/3-10197198

Kukaan ei ole pakottanut sinua lisääntymään. Miksi olet vaan jatkanut lisääntymistä, jos et jaksa niiden olemassa olevienkaan kanssa olla?

Ei elämä ole ruusuilla tanssimista, mutta en ymmärrä tätä lapsiperhearjesta uikutusta pitkin mediaa ja nettiä?

Ootko vähän tyhmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille pitää laittaa rajat, ei niitä muuten jaksa. Mutta se jos meneekin sellaiseksi typeräksi valtatisteluksi voi yllättää.

Vierailija
4/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lapseni tehnyt joten saan heistä myös valittaa.

Vierailija
5/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä. Kyllä joku realistinen taju asioista pitäisi olla ja kyky kantaa vastuunsa.

Tottakai apua saa ja pitää pyytää, mutta en ymmärrä tilannetta, jossa valitetaan vaan kuinka on niin raskasta ja rankkaa ja lapsetkin on ihan typeriä.

Täysin turhaa, eikä johda mihinkään.

Tuntuu lähinnä sillä, että haetaan hyväksyntää omalle vastuuntunnottumuudelle. Kyllä sitä nyt jo viimeistään sen toisen lapsen jälkeen tuntee sen lapsiperhekuvion.

Vierailija
6/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niimpä. Kyllä joku realistinen taju asioista pitäisi olla ja kyky kantaa vastuunsa.

Tottakai apua saa ja pitää pyytää, mutta en ymmärrä tilannetta, jossa valitetaan vaan kuinka on niin raskasta ja rankkaa ja lapsetkin on ihan typeriä.

Täysin turhaa, eikä johda mihinkään.

Tuntuu lähinnä sillä, että haetaan hyväksyntää omalle vastuuntunnottumuudelle. Kyllä sitä nyt jo viimeistään sen toisen lapsen jälkeen tuntee sen lapsiperhekuvion.

Tunteesi on sitten pielessä. Minä ainakin olen ihan vastuullinen ja valitan lapsiperhe-elämästä TODELLAKIN.

Vierailija
7/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun lapsille ei vielä tarvitse asetella rajoja koko homma on aivan erilaista, eli kun ne lapset hankitaan. Näin ainakin, jos haluaa "vain" kaksi lasta pienehköllä ikäerolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi