Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viiskymppisiä naisia paikalla? Intiimialueen huoli, onko kohtalotovereita

Vierailija
13.05.2018 |

Oikea ulompi häppäri jotenkin venynyt, siihen on muodostunut sellainen roikkuva kieleke. Noin 1 cm alueella, 1/2 cm "roikkuma". Onko yleistäkin? Voiko venyä vielä lisää? Varmaan hiertyy helpommin esim pyöräillessä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole edes paha.

Mulla roikkuu 3 cm häppärit molemmin puolin ja hietsulla kun kävin niin meni melkoisesti hiekkaa väliin.

T. Maaritti

Vierailija
2/6 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

55v. paikalla. 

Valitettavasti en osaa sanoa tuohon mitään muuta kuin itselläni ei ole ja en ole kuullut ystävältikään tämän tyyppistä. 

Mutta jos kovin huolettaa, niin käväise lääkärillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

51v täällä. Katsele maisemia, äläkä pyllyäsi.

Jäät henkiin.

Vierailija
4/6 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, täällä viisikymppinen kohtalotoveri, jolta löytyy myös kuvailemasi uloke ja suurinpiirtein vieläpä samoilla mitoilla. On ikävä ja tosiaan esim. pyöräilessä hankautuu. En ole toistaiseksi tehnyt asialle mitään.

Vierailija
5/6 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorempi, mutta kuukautisten jäätyä pois kuivui limakalvot ja tulee hiertymiä. Pari kertaa tullut jotain finnin näköisiä näppyjäkin.

Vierailija
6/6 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli jossain 40 ikävuoden jälkeen jo. Ensin tuli klitoriksen huppuun sellainen kieleke, sitten emättimen sivulle toiselle puolelle sisempään häpyhuuleen. Kävin gynellä kun ajattelin että voi olla jotain pahojakin kasvaimia, mutta gyne sanoi että noita tulee usein keski-iässä eikä ole vaarallisia. Ainoa että jos tulee virtsaputken suulle niin että virtsaaminen vaikeutuu niin sitten se on hyvä poistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän