Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kondomi puhkeaa lähes AINA!

Vierailija
13.05.2018 |

No ei nyt ihan aina, mutta kuitenkin viime aikoina on tapahtunut ihan liikaa kondomin puhkeamisia..
Olen kokeillut vaikka mitä eri merkkejä ja laatuja, liukkarilla tai ilman mutta sillä ei näytä olevan mitään merkitystä. Durex Extra Safekin repesi kerran oikein komeasti.
En ymmärrä mistä tämä johtuu. Ei näin käynyt ennen melkein koskaan. Kynteni (ja miesten kynnet) ovat olleet lyhyet, tarkistan aina että kortsun kärkeen ei jää ilmaa, vaihdan kortsun mahdollisimman usein..
Ovatko kaikki kumit nykyään sekundalaatua (useimmathan on valmistettu jossain Thaimaassa)? Vai onko toosani kasvattanut hampaat?
Onko olemassa oikeasti kestäviä kondomeja?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä!

Vierailija
2/54 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväsi mo*o on niin iso, että normikokoiset kortsut repeävät. Sitähän sinä tässä hait?

Käy ostamassa jostain "rakkausliikkeestä" XXXL-kokoisia ja valmiiksi liukastettuja tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että siellä on ilmaa,vaikka oletkin erimieltä.

Vierailija
4/54 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen oppinut ostamaan vähän isompia kumeja. Pinkeä kumi repeää helposti. Kunhan ei vain ole niin väljä, että liukuu pois.

Vierailija
5/54 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystäväsi mo*o on niin iso, että normikokoiset kortsut repeävät. Sitähän sinä tässä hait?

Käy ostamassa jostain "rakkausliikkeestä" XXXL-kokoisia ja valmiiksi liukastettuja tuotteita.

Miehiä on ollut tässä monia ja eri kokoisilla vehkeillä.. Että ei voi olla siitäkään kiinni.

-Ap

Vierailija
6/54 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla sänki, joka voi repiä kumin? Oliko ennen luomu? Tämä oikeasti voi vaikuttaa. Eli joko luomu tai juuri sheivattu.

Vierailija
7/54 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävät hajota jos akti kestää yhteen pidempään. Minuuttimunille ne on ihan hyviä, mutta vartin jälkeen alkaa vähän epäilyttämään kumin kunto.

Vierailija
8/54 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänki sen tekee ja kumi puhkeaa ryteikössä!

Vierailija
9/54 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nolo teineille tarkoitettu ehkäisy, joka ei oikeasti ole mitenkään varma ehkäisy jos akti kestää yli 5 min.

Vierailija
10/54 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla sänki, joka voi repiä kumin? Oliko ennen luomu? Tämä oikeasti voi vaikuttaa. Eli joko luomu tai juuri sheivattu.

Ihan koskematon on. Miehilläkin useimmiten ollut luomuna sieltä.

-Ap

Vierailija
11/54 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi puhkeaa kukkaan!!

Vierailija
12/54 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitän että siellä on ilmaa,vaikka oletkin erimieltä.

Rullaan kumin tai annan miehen rullata aina pitäen samalla säiliöstä kiinni.. Jotain tyhjiöpumppuako pitäisi lisäksi käyttää?

-Ap

Vierailija
13/54 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä koko! Tai mies puhkoo tahalteen? 

Vierailija
14/54 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista, että itse olen käyttänyt kondomia useassa pitkässä parisuhteessa ehkäisynä, ja vain tasan 2 kertaa kumi hajonnut ja silloinkin oli todennäköisesti meissä käyttäjissä vika?

Ja ihan höpöhöpöä ettei kumia voisi käyttää pitkässä aktissa. Ostakaa laadukkaampia kumeja ja oikean kokoisina! Ja nainen pitää olla kunnolla lämmitelty/liukaste, toki tällä palstalla miehet ei varmaan ole esileikistä kuulleetkaan... 

Vierailija
15/54 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko liian kuiva?

Vierailija
16/54 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat viiltää kumit puhki?

Meillä käynyt muutaman kerran niin ikävästi, että karva viiltänyt miehen vehkeeseen haavan. Ja siitä verenvuodosta ei tuntunut tulevan loppua lainkaan.

Vierailija
17/54 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa... Itse olen aina käyttänyt kondomia ehkäisynä (hormonit ei sovi) ja 15 vuoden aikana kumi on puhjennut kaksi kertaa.

Ei tule mieleen muuta kuin kuivuudesta johtuva hankaus tai liian pieni kumi.

Vierailija
18/54 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono laatu.

Käytettiin kumia 10 vuotta. Kertaakaan ei pettänyt.

Ei mitään sheivauksia tietenkään

Vierailija
19/54 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko liian kuiva?

En, mutta liukkari ollut yleensä käytössä varmuuden vuoksi. Niitäkin kokeillut montaa eri merkkiä. Vesiliukoisia siis.

-Ap

Vierailija
20/54 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen oppinut ostamaan vähän isompia kumeja. Pinkeä kumi repeää helposti. Kunhan ei vain ole niin väljä, että liukuu pois.

Pitäisiköhän tässä sitten hankkia varastoon MySize-kumeista kaikki eri koot? Aina mittanauha esiin ennen puuhia.. :D

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän