Pidättekö naiset siitä jos mies on ylihuolehtiva ja -suojeleva?
Kommentit (18)
En. Saa olla huolehtiva ja suojeleva muttei yli.
Taas...! Sinä se jaksat tätä asiaa vängätä... Mikä sinun diagnoosi oikein on?
Tulee sellainen olo, että pitääkö se mua jotenkin avuttomana ja yksinkertaisena, kun olettaa etten pärjää normaalielämässä. Ei siis sovi mulle sellainen mies.
Tavallinen huolenpito käy kyllä hyvin ja on kaksisuuntaista.
Naisethan tottakai odottaa, että mies suojelisi heitä esim. joltain päällekarkaajilta. Itse näin pienikokoisena ja hintelänä miehenä en voi sitä naisille tarjota, joten eipä onnaa.
Ai tällä tavalla? https://www.youtube.com/watch?v=PgRHBk1K4ks
On niin ihkuu ja romanttista ensin, mutta... Ei. Parempi kun antaa mun kompuroida.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin siitä miksi ja millä tavalla? Jos tuo tarkoittaa sitä, että mies on sairaalloisen mustasukkainen, eli nainen ei saa esim. jutella muille (miehille), ja rajoittaa naisen normaalia elämää ja menemistä, niin en todellakaan pidä.
Mieheni ja minä olemme molemmat toisiamme kohtaan hieman ylihuolehtivia ja -suojelevia. Eli esimerkiksi laittelemme toisillemme viestejä kun pääsemme esim. töihin, että olemme turvallisesti perillä. Jos toisesta ei kuulukkaan mitään niin kysymme mikä tilanne, ja jos toinen ei vastaa, niin vähän huolestumme ja ahdistumme, ettei vaan ole matkalla sattunut mitään. Mutta meille tämä on ok, kun molemmat ajattelevat samalla tavalla. Ymmärrän kyllä että jollekin muulle jo tämä tapamme olisi liian "kyttäävää" ja ahdistavaa.
Huh. Todella outoa
Olet ollut tätä ennenkin täällä kyselemässä. Etkö saanut silloin vastausta, vai miksi tätä aihetta pitää mielestäsi taas puida?
Ap sä olet tehnyt tämän saman aloituksen tänne jo aiemminkin.
Vastaus:Ei , en huoli kontrollifriikkiä ja minun ihmisoikeuksiani polkevaa miestä. Osaan itse huolehtia itsestäni ja puolustaa itseäni.
Ikis, suksi kuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Joku pershärö ja kroonistunut jankkaustauti (jo 6..vuosi menossa) sillä on. Kohta se taas suoltaa ikäeroaloituksia tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku pershärö ja kroonistunut jankkaustauti (jo 6..vuosi menossa) sillä on. Kohta se taas suoltaa ikäeroaloituksia tänne.
Kuinkakohan monta täydellistä palstahullua täällä pyörii? He ovat niin hyvin tunnistettavia ja uskomattoman urpåja...
Voisitko ap vastata, mitä tuo käytännössä tarkoittaa?
Lienevätkö samanlaisia oikeassa elämässä vai osaavatko kanssakäydä normaalisti? Kyllä epäilen.
Minun tapauksessa mieheltä vaaditaan suojeluun soveltuva koulutustausta ja riittävä kunto, jotta tuntisin oloni yhtään nykyistä turvallisemmaksi.
No hyi, en halua suojelevaa miestä. Osaan huolehtia itsestäni tässä maailmassa ihan mainiosti. Pärjään taloudellisesti ja osaan fyysisestikin suojella itseäni. Mihin paapomiseen miestä tarvisin? Rakkaus riittää.
En pidä. Olen pärjännyt tähänkin asti ilman huolehtijoita ja suojelijoita, ja kaipaan miestä ihan muuhun tehtävään. Osaan kyllä itse huolehtia itsestäni.
Itseriittoiset naiset eivät tarvitse muuta kuin spermaa. Kommenteista päätellen.
Riippuu täysin siitä miksi ja millä tavalla? Jos tuo tarkoittaa sitä, että mies on sairaalloisen mustasukkainen, eli nainen ei saa esim. jutella muille (miehille), ja rajoittaa naisen normaalia elämää ja menemistä, niin en todellakaan pidä.
Mieheni ja minä olemme molemmat toisiamme kohtaan hieman ylihuolehtivia ja -suojelevia. Eli esimerkiksi laittelemme toisillemme viestejä kun pääsemme esim. töihin, että olemme turvallisesti perillä. Jos toisesta ei kuulukkaan mitään niin kysymme mikä tilanne, ja jos toinen ei vastaa, niin vähän huolestumme ja ahdistumme, ettei vaan ole matkalla sattunut mitään. Mutta meille tämä on ok, kun molemmat ajattelevat samalla tavalla. Ymmärrän kyllä että jollekin muulle jo tämä tapamme olisi liian "kyttäävää" ja ahdistavaa.