Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antakaa äkkiä hyvä neuvo mitä tehdä halkeilleille ja jo kipeille kantapäille

Vierailija
24.04.2006 |

Olen just lähdössä saunaan, voiko siellä tehdä kantapäiden pehmentämiseksi jotain? Kaiken maailman rasvat olen kokeillu, hetken auttavat ja kun lopettaa rasvaamisen, taas aukeavat.

Mitä apuja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöksi laitat jotain todella rasvaista rasvaa esim. Ceridal Lipogel ja sukat päälle, johan pehmenee! :)

Vierailija
2/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan yliveto! Sitä joka ilta ja sukat jalkaan yöksi. Sillä ainakin parani minun kroonisen kovat ja halkeilevat kantapäät. Jos tulehtuneita haavoja, kannattaa niihin laittaa bebanthenia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei rasvaista rasvaa ole: oliivi- tai rypsiöljyä.

Vierailija
4/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanko saunaan jo jotain rasvaa? Mulla on olemassa kotona (näitä olen siis jo käyttänyt ko. vaivaan) apteekin halkeamavoidetta, Helosania, kookosöljyä, Pepanthenia, Vidcarba -voidetta tähän tarkoitukseen ja jopa Lansinohia. Laitanko noista siis jotain jo löylyyn?

Vierailija
5/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todellakin ollut tuo LAumontin/Bebanthen ainoat jotka auttaneet. Ceridalit yms eivät ole imeytyneet riittävän syvälle, tai siltä ainakin on tuntunut.

Vierailija
6/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaat kuinka kylvyn jälkeen jalat ihanan pehmeät ja virkistyneet. Hapan etikkakylpy tapaa lisäksi sienet ym. tulehdukset

Sitten kunnon rasvaus. Pitäis taas varmaan itsekin tuo hoito tehdä.

Vierailija
7/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee liukastumisvaara! :D

Mutta liottele jalkoja vadissa. (älä raspaa)

Ja kun tulet saunasta niin sitten rasvaa, oikein reilusti ja sukat päälle.

-3-

Vierailija
8/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat halkeamaan Bacibact-voidetta ja päälle laastari. Näin saat kovettumat hoidettua niin, ettei ole älyttömän kipeät ja sitten voit alkaa hoidella muuten. Suosittelen esim. kerran käyntiä jalkojenhoitajalla tai jalkahoitoja tekevällä kosmetologilla, niin saat avun pitkäksi aikaa. Itse kävin reilut kaksi kuukautta sitten ja kantapäät vieläkin kuin lapsen pylly ja vaivaa ollut todella paljon! Bacibact ja laastari auttanut hyvin myös epäuskoisella veljelläni, jolla usein vertavuotavia halkeamia kantapäissä. Ja se kipuhan on ihan sietämätöntä lopulta joka askeleella. Kokeile!