Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi huoltoaseman pitää myydä bensaa vaikka on vaara että auto kaasuttaa tiehensä?

Vierailija
13.05.2018 |

Ei mene minun oikeustajuun.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen liikenteessä ei käsittääkseni ole autoja, jotka liikkuvat ilman kuljettajaa.

Vierailija
2/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se riski oli, tädillä oli rahat kädessä mutta ei halunnut palvella romania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ole pakko. Itse pitäisin kaikki tankit lukittuina ja maksua vastaan avaisin. Mutta ilmeisesti ihmiset kokisivat tuollaisenkin jotenkin häiritsevänä, koska kaikilla tuntuu nykyisin olevan tulipalokiire ja aika on rahaa yms.

Vierailija
4/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensa ei virtaa ellei lyö pankkikorttia kiinni pömpeliin.

Vierailija
5/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä kun smugut ei saa viedä ilmaiseksi bensaa ulkomaanrekkari kilvillä. Emma Kari, nyt peli poikki! miekkaria  vähän nopsaan jo  pystyyn.

Vierailija
6/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmiston mukaan varkaille pitää antaa mahdollisuus varastaa.

-Eikä saa syrjiä, esim aiemmin varastanut heimokansalainen on oikeutettu varastamaan uudelleen, koska rasismi.

-Rehellinen yrittäjä ei saa sanoa varkaalle, että maksat ensin,. sitten tankkaat, koska rasismi.

Ja suomalainen maksaa enemmän, koska varkaudet ja rasismi.

Rasismi on siis syypää, ei heimokansalaisten omat toimet, muistakaa tämä.

Vierailija
7/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se riski oli, tädillä oli rahat kädessä mutta ei halunnut palvella romania.

Ei mennyt kuten esität. Kassa sanoo minuutin kohdalla:"Jätettään nuo tuohin (rahat) niin mene tankkaamaa".

Kassa ei aukaissut mittaria koska auto oli ulkomaan rekkareissa. Kaupan sisällä romaani alkoi provosoimaan ja sai haluamansa vastauksen.

Vierailija
8/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällä nilittäjä smugulla on ulkomaankilvet autossaan muutenkaan???? Kauppias meni sitten pahoittelemaan, sun muuta paskaa taas kerran. MIKSI? Kauanko tämä smugujen propaganga viikko kestää?

Vierailija
9/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällä nilittäjä smugulla on ulkomaankilvet autossaan muutenkaan???? Kauppias meni sitten pahoittelemaan, sun muuta paskaa taas kerran. MIKSI? Kauanko tämä smugujen propaganga viikko kestää?

HUOM! -Kyseiset tankkaajat ovat heimoveljiä Tampereelta, miten voi olla Ruotsin kilvillä ajelemassa Suomessa?

-Miksi mikään media ei ole puuttunut tähän epäkohtaan?

Miksi sensuuri ja uutisen värittäminen muuksi mitä on?

-Kyllä kansa tietää, mistä on kyse, ei ole mitään rasismia, toimisin itse samoin, jos olisin yrittäjänä.

Vierailija
10/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUOM! -Kyseiset tankkaajat ovat heimoveljiä Tampereelta, miten voi olla Ruotsin kilvillä ajelemassa Suomessa?

-Miksi mikään media ei ole puuttunut tähän epäkohtaan?

Miksi sensuuri ja uutisen värittäminen muuksi mitä on?

-Kyllä kansa tietää, mistä on kyse, ei ole mitään rasismia, toimisin itse samoin, jos olisin yrittäjänä.

Miksi kauppias meni soittamaan smugulle ja pahoittelemaan, kun tämä oli tulossa pöllimään bensaa sen huoltsikalta? Uskomatonta. Nyt smugu on tekemässä rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta. Toivottavasti kytät uskaltaa kysyä smugulta, että miksi ajat ruotsin kilvillä by the way.

Vierailija
11/22 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on syynsä että miksi joidenkin pitää ensin maksaa ja sitten vasta tankata. Ilman syytä tähän ei ole tultu että turha valittaa ja kitistä.

Vierailija
12/22 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tankkaukset kuvataan ja rekisterinumero jää talteen. Helppo jäljittää kuka jätti maksamatta.

Vierailija
13/22 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tankkaukset kuvataan ja rekisterinumero jää talteen. Helppo jäljittää kuka jätti maksamatta.

Eri asia on sitten se, saako maksua ikinä perittyä.

Vierailija
14/22 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ravintolaankin mennään ja maksetaan jälkikäteen. Eli ei kaikista palveluista makseta heti etukäteen. 

Mutta ei tietenkään huoloaseman velvollisuus ole hyväksyä maksua jälkikäteen. Kysehän oli siitä, että kaikille samat säännöt. Etninen profilointi maksamisessa ei käy. 

Vierailija
15/22 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveetä kun smugut ei saa viedä ilmaiseksi bensaa ulkomaanrekkari kilvillä. Emma Kari, nyt peli poikki! miekkaria  vähän nopsaan jo  pystyyn.

Emma Karin (ja monen muun) puhelimen pitäisi muutenkin alkaa piristä aina kun on vieraiden suorittama ra iskaus, te  rroriteko tai kun vaikka huomataan, että tällaisella ma m upolitiikalla saadaan aikaan vain valtava yliedustus sosiaalitukien saajissa eli ei varsinaisesti liene työperäistä tuo meille suuntautuva ma   ahanmuutto. Pääkaupunkiseudullakin jo nyt vajaat 40% sossun tuista menee ma muille. And there's always next year.

Lopuksi voisi kysyä arviota siitä milloin romanit sopeutuvat eivätkä ole enää kantaväestön kannatettavina tai esiinny epäedullisesti rikostilastoissa.  500 vuotta ei ole selvästikään ollut tarpeeksi.

Vierailija
16/22 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei huoltoasemapitäjä tehnyt mitään väärää ,ihan normi käytäntö ,ei sen tarvitse myydä jos hän ei halua,hän voi valita asiakkaansa turha tästä on vääntää mitään rasistista

Vierailija
17/22 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emma Karin (ja monen muun) puhelimen pitäisi muutenkin alkaa piristä aina kun on vieraiden suorittama ra iskaus, te  rroriteko tai kun vaikka huomataan, että tällaisella ma m upolitiikalla saadaan aikaan vain valtava yliedustus sosiaalitukien saajissa eli ei varsinaisesti liene työperäistä tuo meille suuntautuva ma   ahanmuutto. Pääkaupunkiseudullakin jo nyt vajaat 40% sossun tuista menee ma muille. And there's always next year.

Lopuksi voisi kysyä arviota siitä milloin romanit sopeutuvat eivätkä ole enää kantaväestön kannatettavina tai esiinny epäedullisesti rikostilastoissa.  500 vuotta ei ole selvästikään ollut tarpeeksi.

miten suomella on varaa nyt näihin valvatiin pakolaisiin ja maksaa niiden ylläpito,suurin osa ei mene niistä koskaan töihin vaan jää maleksimaan sossurahoilla loppuiäkseen,miks ei nyt valiteta kun takavuosina itkettiin suomalaisten työttömyydestä ja sossupummiudesta mut  se ei kyllä ollut mitään verrattuna nykyiseen tilanteeseen

Vierailija
18/22 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa bensaa ei myyty, vaikka siitä tarjottiin maksua ja samaan aikaan valtaväestöön kuuluvat saivat bensaa autoonsa siinä vieressä. Minun oikeustajuni mukaan tämä on ilmiselvää syrjintää, mutta olen huomannut että mammojen mielestä ihmisiä saa syrjiä. Minulla on ilmeisesti erilainen oikeustaju kuin muilla.

Vierailija
19/22 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ravintolaankin mennään ja maksetaan jälkikäteen. Eli ei kaikista palveluista makseta heti etukäteen. 

Mutta ei tietenkään huoloaseman velvollisuus ole hyväksyä maksua jälkikäteen. Kysehän oli siitä, että kaikille samat säännöt. Etninen profilointi maksamisessa ei käy. 

Minun vain pitäisi antaa bensaa vaikka sitä ei makseta?

Vierailija
20/22 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa bensaa ei myyty, vaikka siitä tarjottiin maksua ja samaan aikaan valtaväestöön kuuluvat saivat bensaa autoonsa siinä vieressä. Minun oikeustajuni mukaan tämä on ilmiselvää syrjintää, mutta olen huomannut että mammojen mielestä ihmisiä saa syrjiä. Minulla on ilmeisesti erilainen oikeustaju kuin muilla.

Bensaa olisi myyty kun rahat ensin jätettiin kassan viereen. Katso vielä kerran video jos vaikka hoksaisit jotain. Häpeäisit kun et puhu totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän