Millaisella kokoonpanolla ensi viisuihin? Villeimmät ideat kehiin!
Kommentit (15)
Laulavat hunksit, kyllä sixpackillä pisteitä irtoaa!
Saara Aalto voi minun puolesta mennä uudestaan niin saadaan taas hyvin keskusteluja aikaan ;)
Saara voisi vaikka laulaa siitä miten pettymyksistä pääsee yli. Hän voisi olla sidottuna vaijerilla jonkinlaiseen benzi-köyteen ja pomppisi lavalle tuotujen esteiden yli kuin kuvainnollisesti voittaen pettymyksiään.
Jotain mitä ei ole vielä nähty. Saako eläimet osallistua. Koulutetaan pari kultaista noutajaa ulvomaan jonkun melodian mukaan. Olisi taas erilainen ja voitas puolustaa muidenkin lajien oikeuksia.
saaratakas kirjoitti:
Saara Aalto voi minun puolesta mennä uudestaan niin saadaan taas hyvin keskusteluja aikaan ;)
Saara voisi vaikka laulaa siitä miten pettymyksistä pääsee yli. Hän voisi olla sidottuna vaijerilla jonkinlaiseen benzi-köyteen ja pomppisi lavalle tuotujen esteiden yli kuin kuvainnollisesti voittaen pettymyksiään.
Tässä ois kyllä mieletöntä symboliikkaa :D
Martina Aitolehti+Stefan ja lapsikuoro eli Isabella+Victoria.
The perhekriminaals
Siltsu biisillä "vedin viivat vain"
Tuksu voisi vielä heittää jonkun kivan esityksen. Varmasti menisi ihon alle ja tunteisiinkin asti!
saaratakas kirjoitti:
Totta! Kyllä Saaran pitää antaa vielä näyttää, että mihin pystyy. Ja voi tosiaan työstää tuntemuksiaan musiikin keinoin.
Eini: Draamaa olis voittanut silloin, jos se olisi valittu.
Voitas ottaa se Venäjän muutaman vuoden takasen mummokuoron malli ja kerätä joku eläkeläiskuoro. Vaikka pelkkiä pappoja. Räppäisivät kepit kädessä.
Kun kerran outoudella voitetaan, niin miten jos lähettäisi jonkun stand-up koomikon joka kertoo rytmikkäästi kaskuja samalla kun joku paukuttaa bongorumpua taustalla?
Krista Siegfrieds voisi mennä esittämään tällä kertaa jonkun haikean erobiisin. Olisi kuin jatkumoa Marryme.lle
Nykyinen hallitus esittämään poliittisen räpin, miten Suomi on ihku maa! Pääministerille ihan oma laulusoolo ja ulkoministerille huikea tanssisoolo.
Vesa-Matti Loiri ja Jope Ruonansuu imitoimassa Loiria.