Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaha, naapurin lapseton nainen kostaa äitienpäivän siivoamalla

Vierailija
13.05.2018 |

Kamala imurin hurina vaan koko ajan HURR HURR. Ei sitten voi antaa muille juhlapäivän rauhaa. Huoh.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koko päivää jaksa imuroida. 

Vierailija
2/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko heikkohermoisuutesi luonteeestasi vai äitiydestä?

Vierailija
4/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äiti ja aion tänään pestä pyykkiä koko päivän ja lisäksi imuroida. Pakko kun ei muulloin ehdi.

Vierailija
5/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lapseton ja ajattelin tänään vähän siivota. Mutta ei kyllä ollut mitään kostoajatusta mielessä. Ihan vaan siksi, että sattuu olemaan aikaa siivota tänään.

Vierailija
6/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin siivota, koska en viikolla jaksa. Olin vuosia sairauslomalla syöpähoitojen vuoksi ja olen nyt töissä ja todella uupunut viikolla. 

Pahoittelen, naapurissa mahdollisesti asuva äiti.

Vierailija
7/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole vapaaehtoisesti lapseton, voi tämä päivä olla raskas. Siivoaminen ja touhuaminen voi viedä ajatuksia toisaalle.

Vierailija
8/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaa vapaapäivänään, kun on viikolla töissä. Sinä taas makaat viikot ja viikonloput kotona kakaroidesi kanssa. Minäkin rupean kohta siivoamaan, olin töissä eilen ja olen töissä tulevan viikonlopun. On lapsiakin, mutta eivät asu enää kotona.

Vierailija
9/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äiti ja isoäiti, minäkin imuroin, lisäksi sai auton pesun äitienpäivälahjaksi. En pyydä anteeksi.

Vierailija
10/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äiti ja minäkin olen tänään siivonnut. Pistin myös pyykkikoneen päälle, apua!

Vierailija
11/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme koiraa ja neljä muksua. Imuroida pitää joka päivä, myös tänään. Sorry siitä.

Vierailija
12/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan ennen kuullut "imurikostajasta". Herää pahvi, ei tämä maailma pyöri sinun ympärilläsi.

Sitten muutaman vuoden päästä, kun olet yh, voit itsekin imuroida...

Vierailija
13/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuveri kirjoitti:

En olekaan ennen kuullut "imurikostajasta". Herää pahvi, ei tämä maailma pyöri sinun ympärilläsi.

Sitten muutaman vuoden päästä, kun olet yh, voit itsekin imuroida...

Hahhahhaaa :D :D Imurikostaja :D Ihan paras!  Tää äitienpäivä on vissiin sille pahville joku vuosituhannen pyhäpäivä, tärkeempi kun jouluaatto. Tänään kukaan EI saa tehdä mitään, koska on äitienpäivä. Muilla ei saa olla elämää, koska on äitienpäivä. 

Vierailija
14/14 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana :D, hirveän söpöä jotenkin, jos tuollaiset on suurimpia murheita tai ylipäänsä mielikuvitus riittää rakentamaan ajatusketjun, jossa imurointi äitienpäivänä on kostoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi