Tabletti kadottaa netin koko ajan ??!
Mikä on kun tabletti kadottaa ihan parin minuutin välein netin. "Ei yhteyttä"
Liitettynä puhelimen nettiin ja puhelimen netti toimii aina moitteettomasti. Ostin tuon noin puoli vuotta sitten ja koko ajan ollut samanlainen.
Piti lapselle ostaa, että siitä voisi joskus katsoa kotain piirrettyjä, mutta hukkaan meni 150e. Vai saisiko sen jotenkin toimimaan?
Kommentit (20)
Joo vähän tuntuu siltä että noi tabletit on tehtykki vaa olemaa huonoja ja käyttökelvottomia. Me ei enää osteta tablettia ikinä kun 2krt on ollu susi.
Vierailija kirjoitti:
Joo vähän tuntuu siltä että noi tabletit on tehtykki vaa olemaa huonoja ja käyttökelvottomia. Me ei enää osteta tablettia ikinä kun 2krt on ollu susi.
No onpa omituista... ite ostin verkkokauppa.comista niin oon kuullut, että se palauttamisprosessi on vaikea ja voi vielä olla, että joutuu itse maksamaan koko huollosta..
Ap
Eli ei ole ideoita kellään miten saisi toimimaan?
Ap
Mitä nettiä siis käytät siinä? Modeemin resetointi ja yheyden uudelleen määrittely nyt ensimmäisenä tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nettiä siis käytät siinä? Modeemin resetointi ja yheyden uudelleen määrittely nyt ensimmäisenä tuli mieleen.
No kun olen siis liittänyt puhelimen nettiin sen. En osaa liittää modeemiin. Miten se tehdään?
Ap
Mä epäilen tuon olevan sovelluksesta kiinni, mullakin esim. Pinterestissä pyörii jatkuvasti alaosasa "ei nettiyhteyttä" ja silti tuloksia tulee koko ajan ja on kiinni siis samassa DNA:n langattomassa verkossa kuin muutkin laitteemme.
Vierailija kirjoitti:
Mä epäilen tuon olevan sovelluksesta kiinni, mullakin esim. Pinterestissä pyörii jatkuvasti alaosasa "ei nettiyhteyttä" ja silti tuloksia tulee koko ajan ja on kiinni siis samassa DNA:n langattomassa verkossa kuin muutkin laitteemme.
Ja tätä ei siis tapahdu vaikka katsoisi Netflixistä leffan tms. Vain Pinterestissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tätä ei siis tapahdu vaikka katsoisi Netflixistä leffan tms. Vain Pinterestissä.
No meillä tämä ei riipu siitä millä sivuilla on. Ja kun yhteys katkeaa, niin se tosiaan katkeaa. Yleensä noin minuutin päästä. Sitten joudun taas manuaalisesti mennä hakemaan sen yhteyden, syötän salasanan uusiks ..yhdistää jos yhdistää ja sama taas uudestaan.
Eli ihan käyttökelvoton...mutta tosiaan voikohan olla, että tuo puhelimen netti ei vaan "riitä"?
Ap
Jos teillä on nettiyhteys, jossa on modeemi: laita modeemi päälle ja etsi tabusta se yhteys. Määrittele yhteys automaattisesti yhdistyväksi kunhan olet syöttänyt salasanan. Ihan samalla tavalla kuin puhelimen netin olet määritellyt siihen tabuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun olen siis liittänyt puhelimen nettiin sen. En osaa liittää modeemiin. Miten se tehdään?
Ap
Kai teillä on modeemissakin langaton verkko?
Etsit tabletilla verkon ja yhdistät siihen.
Monissa ppuhelimissa on asetus, joka katkaisee jaetun netin heti kun se on x minuuttia ”käyttämättä”. Ja käyttämätt,ömyydeksi katsotaan se kun sivu ei vaihdu. Eli just esim elokuvan katselu ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKai teillä on modeemissakin langaton verkko?
Etsit tabletilla verkon ja yhdistät siihen.
Ei ole langaton..eli tarttisko reitittimen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Monissa ppuhelimissa on asetus, joka katkaisee jaetun netin heti kun se on x minuuttia ”käyttämättä”. Ja käyttämätt,ömyydeksi katsotaan se kun sivu ei vaihdu. Eli just esim elokuvan katselu ei toimi.
Pystyyköhän tätä asetusta muokkaamaan mitenkään? Vai onko "sisäänrakennettu" juttu?
Ap
Mulla on niin päin että puhelimen mobiilidata (moi) toimii mutta kun yritän yhdistää sen langattomaan kotiverkkoon ei toimi, jollei puhelin ole alle metrin päässä reitittimestä. Muut kotona olevat laitteet kuten tabletti ja läppäri pysyvät netissä koko huoneiston alueella. Mistähän tää ongelma johtuu ja mitä sille voi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsit tabletilla verkon ja yhdistät siihen.Ei ole langaton..eli tarttisko reitittimen?
Ap
Eikö sulla ole kotona muuta nettiä kuin puhelimen netti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsit tabletilla verkon ja yhdistät siihen.Ei ole langaton..eli tarttisko reitittimen?
ApEikö sulla ole kotona muuta nettiä kuin puhelimen netti?
Modeemi on tietokoneeseen, mutra se ei ole langaton.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEikö sulla ole kotona muuta nettiä kuin puhelimen netti?
Modeemi on tietokoneeseen, mutra se ei ole langaton.
Ap
Kannattaa hommata se reititin tai modeemi jossa on myös langaton verkko.
Itse en edes pärjäisi enää ilman langatonta, kotona niin paljon laitteita joihin tarvitsee nettiyhteyden.
Osta tabletti, jolla on oma korttipaikka. Tai osta nykyiseesi oma liittymä.
Hanki reititin siihen kotinettiin ja sitten kytket tabletin siihen kotinettiin langattomasti.
Jep meillä sama homma,