Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä Suomessa kansana on niin paljon vikana, että saamme vähän ääniä Euroviisuissa?

Vierailija
13.05.2018 |

Vai onko ne biisit muka aina niin huonoja? Yllensä syytetään Suomen tuntemattomuutta, mutta olemmeko tuntemattomampi kuin joku F.R.Y Makedonia? Sydän särkyy tästä

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ajatellut, että mä olen kuin Suomi-neito: hiljainen ja epäsuosittu nörtti, jonka olemassaoloa ei kukaan huomaa...😁

Mutta siis onhan Suomi kyllä oikeasti pieni, mitätön ja tuntematon maa maailman mittakaavassa. Ja meidän musiikkimakukin on tietysti vähän poikkeava.

Mutta ei se nyt niin vakavaa ole! Kyllähän meitäkin joskus onnistaa, kuten Lordin kanssa kävi. Ja hienoa, että Saara pääsi sentään finaaliin! 🧡

Vierailija
22/23 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänteinen kakkossija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yleisessä tiedossa, että äänestykseen osallistuvat lähinnä homo- ja transuyhteisöön samaistuvat eurooppalaiset, ja näiden suosiossa oleva kilpailija voittaa aina. Tällä kertaa kyseinen kilpailija oli #metoo-teemaa pyöritellyt aktivisti. Itse kappaleet ovat 100% ajasta totaalista roskaa eikä niillä ole juuri vaikutusta lopputulokseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä