Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis minkälainen ihminen menee YÖLLÄ kauppaan?

Vierailija
12.05.2018 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005677264.html

Kaupat voisivat ihan hyvin mennä arkisin kiinni klo 18 ja olla viikonloppuisin ja pyhäpäivinä kiinni eikä se vaikuttaisi KENENKÄÄN elämään mitenkään haitallisesti.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyöläisenä, joskus tuplavuoroa tekevänä, on oikein mukavaa kun voi tuplavuoron jälkeen poiketa ruokaostoksille kotimatkalla. Sitä kun on aamulla herännyt neljältä, ehtinyt töihin kuudeksi ja ajatellut, että iltapäivällä pääsen kauppaan täydentämään typötyhjää jääkaappiani, niin pomo ehdottaa iltavuoroa aamuvuoron perään. No minähän voin tähän suostua, koska tiedän pääseväni kauppaan sitten kun toinen vuoroni loppuu klo 22.

Vierailija
22/51 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamelin paska perseilijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin käydäkin, jos voisin.

Tällä hetkellä käyn kaupoilla heti aamusta, koska lähettyvillä ei ole 24/7 auki olevia kauppoja.

En vain tykkää käydä kaupoissa ruuhkan aikoihin. Mielummin sitä käy hiljaisina aikoihin asioimassa.

T. Normaali työssäkäyvä mies.

Vierailija
24/51 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös nelikymppinen perheen äiti, joka rakastaa käydä yöllä kaupassa. Ihanan rauhallista ja toisaalta vuorotyöläiselle erittäin helpottavaa kun kauppa yölläkin auki. Käyn kaupassa n.kerran viikkoon ja siellä menee helposti useampi tunti. Olisi aivan kamalaa, jos pitäisi aina kellon kanssa juosta ja unohtaa puolet tarvittavista, kun kohta se kauppa taas menee kiinni. Ja eikun huomenna uudestaan. Henkilökohtainen painajaiseni on joutua kaupoille perjantai-iltapäivänä klo 16 jälkeen. Se jos jokin nostattaa murhanhimoa, vaikken muuten väkivaltainen olekaan.

Ideaalitilanne on että mies jää lasten kanssa unihommille ja mä painun kauppaan. Kukaan ei oo vahtimassa kelloa, että miten kauan se taas kestää ja toisaalta ei oo niin paljoa paikalla mummoja tai lapsiperheitä, joista joillakin tapana käydä kaupassa koko perheen voimin ja se raivostuttaa varmasti ihan kaikkia eikä välttämättä eniten/vähiten perheenjäseniä.

Vierailija
25/51 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden jälkeen on hyvä käydä kaupassa yöllä iltavuoron jälkeen, niin ei aamulla tarvitse lähteä vaan voi olla ihan rauhassa.

Vierailija
26/51 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joko yöllä töistä tullesss tai muuten vain iltakävelyllä. Kaupassa on erikoisempi tunnelma öisin, vähän eksoottista.

Vierailija
27/51 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, olen rauhaa rakastava introvertti. Harrastukseni takia (tähtitiede ja luontokuvaus) valvon usein yöt.

Vierailija
28/51 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sudet. Lampaat käy päiväs aikaan isossa laumassa kuten heikot eli tavikset yleensäkin. Eliitti käy silloin kuin itseään huvittaa, eli joskus 03.00 aikoihin.

Vierailija
29/51 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä yksi hyvä syy yökaupoille on se, että jos ostaa enempi kerralla ettei tarvi vähän väliä rampata niin väistämättä sitä tukkii yhden kassan ihan joksikin aikaa ja tämähän on toki kaikista mukavaa ruuhka-aikaan. Yöllä toki vähempi kassoja auki, mutta ei oo kyllä silti tän asian kanssa ollu ongelmia siinä klo 2 aamuyöllä.

T.24

Vierailija
30/51 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, aloittaja saa tuikitavallisen ja arkisen ruokakaupassa asioinnin kuulostamaan suorastaan rikolliselta puuhastelulta. Kunnon ihmiset nukkuvat öisin, niinkö? Mitä merkitystä kellonajalla on ostosten tekemisen kannalta,  samaa sapuskaa ja tilpehööriä sieltä myydään ulos kuin päivisinkin. Automarket ei muutu öisin syntiseksi paikaksi, ollos huoleti.

Vierailija
31/51 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jostain syystä pierettää aina ***keleesti kaupassa. Varmaan parempi kaikille, kun ajoitan käyntini mieluiten öiseen aikaan.

Vierailija
32/51 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan että olet ap joku kotiäiti maalta. Siinä aamunavetan ja päivänavetan välillä ehtii hyvin käydä kaupassa. Kyllähän nyt normaalit ihmiset käy viimeistään aamupäivällä kylillä asioilla. Siinä samalla voi sitten päivitellä muiden emäntien kanssa, kun naapurissa oli puolen yön aikaan valot päällä, että eivät ihan täysillä taida käydä.

Vierailija
33/51 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset käy kaupassa yöllä ja päivällä on sitten verhot ikkunan edessä!

Vierailija
34/51 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmetyttää se, minkälainen ihminen käyttää suuria kirjaimia koko sanassa kesken lauseen.

Vierailija
35/51 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ap:ko sen määri että mikä vaikeuttaa tai helpottaa toisten elämää? Näyttää noissa kaupoissa riittävän asiakkaita öisinkin kun kerran on varaa pitää neljää Prismaa pääkaupunkiseudulla auki 24/7.

Vierailija
36/51 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina kasin jälkeen, yleensä lähempänä yhtätoista. Joskus käyn myös keskellä yötä. Syinä häpeä ja alennukset.

t. pitkäaikaistyötön

Vierailija
37/51 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7 aukiolosta hyötyvät sekä asiakkaat että työntekijät, S-ryhmällä on tarjota enemmän vuoroja kun myös yöaikaan tarvitaan myymälähenkilökuntaa. Jos asuisin pääkaupunkiseudulla niin varmasti kävisin yöshoppailemassa, silloin on ihanan rauhallista kierrellä ja katsella eri tuoteryhmiä.

Vierailija
38/51 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei nuku siihen aikaan kun sinä nukut.

Vierailija
39/51 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat voisivat olla päivät kiinni. Normaalit ihmiset ovat töissä päivät! 

Aivan kuten etelänmaissakin ja olla yöt auki, kuten sielläkin!!!!

Miksi työttömiä pummeja palvellaan kaiket päivät, mutta kaikki vaateliikkeetkin menevät kiinni aikaisin 17-18 aikoihin. Ihmiset ovat päivät töissä! Ei niitä kerkeä päivällä kiertelemään, kuin rahattomat työttömät!!

Olen repinyt hiukset päästäni, kun tarttisi kesä/kevät vaatteita ja liikkeet ovat aina kiinni, kun minulla olisi aikaa sinne mennä. Vaikka sitten Yöllä.

Sinkkumies

Vierailija
40/51 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä iltavirkku. Myös vuorotyötä tekevät voivat käydä yöllä kaupassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme