Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka eivät erityisesti välitä jäätelöstä?

Vierailija
24.04.2006 |

Jäätelö ei useimmiten maistu miltään! Se on vaan kylmää. Ymmärtääkö joku, mitä tarkoitan :)?

Kesähelteellä tuutit maistuu hyviltä, mutta muutoin en osta jätskiä juuri koskaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätskistä. Mulla tulee siitä yleensä sellanen ällö olo. Mehujää menee.

Vierailija
2/7 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa jäätelöä. Ei ole vain kylmää... upeita makuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin anoppini ja appiukkoni jaksavat aina ihmetellä, kun en ota heillä jäätelöä, he itse syövät jätskiä nimittäin joka päivä. Käsittämättömintä mulle on, että he syövät jäätelöä myös saunan jälkeen - kyllä itselläni tulee saunan jälkeen ensimmäisenä mieleen ennemminkin kylmä olut tai sen puuttuessa vaikka limsa jääpaloilla.

Vierailija
4/7 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muu perhe syö sitä sitten meikäläisenkin edestä. olen enemmän kaiken suolaisen ystävä: pizzaa, sipsejä, suolapähkinöitä, oliiveja, juustoja...

Vierailija
5/7 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön pari kertaa kesässä, muuten en juuri. Karkit kyllä uppoo ;)

Vierailija
6/7 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muita missä on muutakin kun itse jätskiä. En voi sanoa inhoavani jäätelöä, mutta en mitenkään himoitse sitä. Karkkia syön joka päivä, mutta muuta makeaa en kaipaa. Olen kanssa enemmänkin suolaisen ystävä enkä voi ymmärtää näitä jäätelön himoitsijoita...

Vierailija
7/7 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olen varmaan syönyt jäätelöä joskus viime vuonna loppukesästä. Kesällä joskus hellesäällä saatan ostaa viilennykseksi ja tunnelman vuoksi, koska jäätelö kuitenkin mielestäni kuuluu kesään, vaikka ei olekaan suurta herkkuani.