Miksi olet kyllästynyt puolisoosi?
Mikä on mielestäsi suurin syy siihen, että olet tympääntynyt kumppaniisi tai peräti eronnut?
Kommentit (13)
Minä olen uskaltautunut olemaan oma itseni ja vaatimaan että saan olla sitä. Mies on ollut aina kusipää, enkä ole koskaan pitänyt hänestä, mutta halusin paljon lapsia ja miehen, joka kustantaa kotiäitiyden.
En ole kyllästynyt puolisooni enkä auta sinua jutun teossa, sorry.
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllästynyt puolisooni enkä auta sinua jutun teossa, sorry.
Autoit jo nostamalla sen etusivulle. Kiitos siitä. 😊
Puoliso muuttui laiskaksi juopoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen uskaltautunut olemaan oma itseni ja vaatimaan että saan olla sitä. Mies on ollut aina kusipää, enkä ole koskaan pitänyt hänestä, mutta halusin paljon lapsia ja miehen, joka kustantaa kotiäitiyden.
Kuulostaa siltä että teitä on kaksi kusipäätä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en erityisemmin pidä miehestäni. Melko pian alkuhuuman jälkeen tajusin hänen olevan todella ärsyttävä ja neuroottinen. Tässä nyt kuitenkin ollaan. Vastasin siis, että puolisoni ei muuttunutkaan mieleisekseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en erityisemmin pidä miehestäni. Melko pian alkuhuuman jälkeen tajusin hänen olevan todella ärsyttävä ja neuroottinen. Tässä nyt kuitenkin ollaan. Vastasin siis, että puolisoni ei muuttunutkaan mieleisekseni.
Mikä saa ihmisen uskomaan toisen muuttumiseen?
Vielä kerran vai ovatko kaikki tyytyväisiä puolisoonsa. Kiitos!
Utelias. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa ihmisen uskomaan toisen muuttumiseen?
En oikeasti uskokaan, mutta noista vastausvaihtoehdoista tuo oli lähimpänä totuutta.
Ei mikään noista. Mies ei tehnyt seksuaaliongelmalleen mitään! Eikä asiasta voinut puhua, lisäksi mies ei siivonnut, eikä tehnyt muitakaan kotitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään noista. Mies ei tehnyt seksuaaliongelmalleen mitään! Eikä asiasta voinut puhua, lisäksi mies ei siivonnut, eikä tehnyt muitakaan kotitöitä.[/quote
Yrittikö se suhteen alussa?
.