Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 35+ nainen voi tehdä itsestään parisuhdekelpoisen?

Vierailija
12.05.2018 |

Olen tässä elellyt selibaatissa nyt viisi vuotta; erosin puolitoista vuotta sitten väkivaltaisesta ja seksittömästä avioliitosta. Ei ole kyllä ketään uusia tarjokkaita näkynyt missään. Mitä voisin tehdä tullakseni parisuhdekelpoiseksi? Haluaisin joko miehen tai naisen kumppanikseni.

Olen ilmeisesti ihan ok-näköinen sekä olen hoikka, mutta hengailen lähes kaiken vapaa-aikani yksin kotona. Olen suunnitellut säästäväni rahaa plastiikkakirurgia varten ja parin vuoden päästä voisin siis sitten ehkä uskaltautua nettideittipalstalle. Baarit tai yökerhot eivät kiinnosta lainkaan, joten ne jätän väliin sittenkin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden palstojen mukaan olen liian vanha parisuhteeseen, mutta livenä sekä kuvan kanssa netissä (en tosin deittimielessä) olen saanut toisenlaista palautetta. Kukaan ei kuitenkaan tule tekemään (ainakaan selvin päin) aloitteita kadulla, ruokakaupassa tai junassa/ratikassa. En käsitä, miten parisuhteen löytäminen on näin hankalaa. :(

Vierailija
2/16 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma 18-30-vuotiaanakin. Ainoastaan yhden 7-vuotisen suhteen sain ja senkin työpaikalta. Kävelin monesti kesäisin yksin puistoissa jne. ja kukaan järkevän ja normaalin oloinen mies ei tullut koskaan juttelemaan. Ja kukaan nainen ei ole tullut koskaan elämäni aikana iskumielessä juttelemaan. Vaikka olisin laittanut itseni nätiksi ja mekon päällekin, niin en saanut aloitteita. Olin tuolloin 174 cm/57 kg ja ihan sopusuhtainen olemus; nykyään viisi kiloa enemmän. En tiedä, mikä minussa on vikana. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reissannut ympäri maailmaakin yksin ja todella niukasti on tullut aloitteita. :( Ulkomaillakin vain sellaiset hieman oudon oloiset tulevat kadulla juttelemaan. Missä voi tavata niitä kilttejä ja normaaleja miehiä ja naisia?

Vierailija
4/16 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden palstojen mukaan olen liian vanha parisuhteeseen, mutta livenä sekä kuvan kanssa netissä (en tosin deittimielessä) olen saanut toisenlaista palautetta. Kukaan ei kuitenkaan tule tekemään (ainakaan selvin päin) aloitteita kadulla, ruokakaupassa tai junassa/ratikassa. En käsitä, miten parisuhteen löytäminen on näin hankalaa. :(

Minun mielestäni olet hyvän ikäinen. Olen 40v mies. Minäkin hoikka ja kommenttien perusteella ihan hyvän näköinen. Itse en koskaan tee missään kadulla tai kaupoissa aloitteita. Oikeastaan teen niitä vain deittipalveluiden kautta, jos teen. Itse uskon löytäväni suhteen juuri netin avulla.

Vierailija
5/16 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, silleen että hoidat sen pääkoppasi kuntoon. Kunnossa se ei ole koska kirjoittelet tänne vähän väliä jttuja joista käy ilmi ettei  hissi nouse ullakolle asti. Jos et haikaile sen terapeutin perään niin haikailet  jotain seurakuntaa tai suunnittelet kauneusleikkauksia.

Sä olet niin epävakaa ja haavoittuva että  sulla on jumalattoman suuri riski joutua taas huonoon parisuhteeseen. En oikeasti  suosittele sulle muuta kuin pikatilausta kaalimadosta äkillisiin kolotuksiin, koska sä  et ole vielä  valmis parisuhteeseen. Sun mielenterveys ei  kestä parisuhdetta, sulla ei ole jalat maassa.

Vierailija
6/16 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on tapana ottaa kaikki palstoilta lukemasi  absoluuttisena totuutena niin ei ole älyssäsi  tai itsetunnossasi hurraamista.

Yleensä parisuhde tulee eteen kun lakkaa sitä  odottamasta. Kauas paistava epätoivo kun ei ole mikään vetovoimatekijä ja ruokakaupassa aloitteita tehdään vain harlekiineissa. Ja se on ihan eri maailma kuin arkitodellisuus.

Vierailija
7/16 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Haluatko tulevaisuudessa lapsia?

Kysyy 38v mies joka ei halua haaskata aikaansa.

Vierailija
8/16 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, no lähde vaikka mun kans lauantaitreffeille. Olen noin 40v kiva mies pääkaupunkiseudulta. Käydään vaikka kävelyllä jossain, drinkillä tai lounaalla, miten vaan tykkäät. Siitä se lähtee. Tai voithan sä vaikka vaan chattailla mun kans gmailissa. anderscoopers74@gmail.com

Vierailija
9/16 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuset

Vierailija
10/16 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet lavatanssikurssille tai lavatansseihin jos osaat jo tanssia 👍

Vierailija
11/16 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuset

Hiuset?

Vierailija
12/16 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna unohtaisin plastiikkakirurgin ja lähestyisin itse aktiivisesti mielenkiintoisia miehiä. Useimmille naisille tämä on mahdotonta, joten saisit etulyöntiaseman kilpasiskoihin nähden.

Vierailija
13/16 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama ongelma 18-30-vuotiaanakin. Ainoastaan yhden 7-vuotisen suhteen sain ja senkin työpaikalta. Kävelin monesti kesäisin yksin puistoissa jne. ja kukaan järkevän ja normaalin oloinen mies ei tullut koskaan juttelemaan. Ja kukaan nainen ei ole tullut koskaan elämäni aikana iskumielessä juttelemaan. Vaikka olisin laittanut itseni nätiksi ja mekon päällekin, niin en saanut aloitteita. Olin tuolloin 174 cm/57 kg ja ihan sopusuhtainen olemus; nykyään viisi kiloa enemmän. En tiedä, mikä minussa on vikana. :(

Olet aloitekyvytön ja korkea kuin kirahvi.

Vierailija
14/16 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeraa on T. 40+ nainen joka ei tule koskaan kelpaamaan parisuhteeseen, koska mt-ongelmat, ja niistä johtunut työttömyys, nykyään en koe edes iloa mistään

Vierailija
15/16 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mitä nainen voi tehdä on treenata kroppa kuntoon.

Peppu timmiksi ja pyöreäksi niin kyllä miehet kiinnostuu.

Vierailija
16/16 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa on jo 2 miestä jotka tarjoutuvat seuraksi, näin helppoa se on naisilla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän