Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällä palstalla on aika paljon näitä...

Vierailija
24.04.2006 |

sairaanhoidon painajaisia! Heti pitää soittaa lääkärille tai mielummin spesialistille...oli vaiva kun vaiva. Oli vaan pakko kommentoida, kun tuntuu et jokaiseen ongelmaan tulee aina monta vastausta joissa kehoitetaan heti lääkäriin tai muuta.

Ei millään pahalla! Olenkohan ainut joka katselee rauhassa tovin ennen kuin soittelen lääkäriin tai vien lastani sairaalaan? Hyvin ovat lapseni selvinneet! Työssänikin näen todella usein näitä turhia käyntejä...Tullaan toteamaan lääkärille, että virushan se oli.

Haukkukaa vain pystyyn minut, mutta tällaista olen miettinyt.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kohta sellaiset jonot terveyskeskuksiin ja pian kärsisivät ne joilla on todellisia tarpeita hoitoon!

ap

Vierailija
2/39 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti herkemmin lääkäriin kuin " tavallisen" lapsen. Jokainen yskähdys meinaa lääkkeiden epäonnistumista jossain kohtaa ja mahdollinen osastojakso siintää edessä. Siksi olen terveenoloisen lapsen kanssa päivystyksessä tai terveysasemalla ruuhkauttamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mammat vie lapsia yksityiselle joka rykäsystä...

Vierailija
4/39 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt puhu teistä joilla on lapsi, jolla jokin erityinen sairaus.

Silloin on ymmärrettävää että hoitoon hakeudutaan pikaisesti!

Vierailija
5/39 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun luulin, että saisin turpaani pahan kerran!

ap

Vierailija
6/39 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SofterSin:

varmasti herkemmin lääkäriin kuin " tavallisen" lapsen. Jokainen yskähdys meinaa lääkkeiden epäonnistumista jossain kohtaa ja mahdollinen osastojakso siintää edessä. Siksi olen terveenoloisen lapsen kanssa päivystyksessä tai terveysasemalla ruuhkauttamassa.

mutta en nyt joka yskäisystä, kyllähän teilläkin lääkkeet on kotona joita antaa, onhan se ihan normaalia että astma lapsi yskii. Jos on infektio niin silloin vaan lisätään läkitystä ja annetaan riittävästi avaavia. Ei ne nyt juuri muuhun pysty siellä päivystyksessäkään. Tietenkin jos kotona annetut lääkkeet ei auta riitttävästi niin sitten tarvitaan päivystystäkin.

Vierailija
7/39 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nää palstan tumpelot osaa itse mitään, edes teevettä keittää.

Vierailija
8/39 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä nyt aivan heti ole viemässä yhtään mihinkään. Poika on ihan pirteä ja touhukas. Ei tietenkään jaksa yhtä hyvin ko terveenä, mutta ei ole veltto eikä väsynyt. Jos perjantaina vielä sama tilanne soitan terveyskeskukseen ja kysyn sieltä pitääkö tulla käymään.

Mutta jos menee todella väsyneeksi ja veltoksi tai jotain muuta hälyttävää" niin sitten meen sinne aikaisemmin.

Kelpaako ap?

Vierailija
9/39 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.ap

Vierailija
10/39 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
11/39 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyi täällä mitä tahansa lapsen terveyteen liittyvää, niin vastaus on yleensä: " Heti lääkäriin!" Muakin tämä asenne huvittaa suunnattomasti. Ei uskoisi, että nykyaikana on edelleen näin paljon ihmisiä, jotka pitävät lääkäreitä jonkinlaisina yli-ihmisinä, joilla on konstit vaivaan kuin vaivaan.. ymmärrän että vanhemmat ikäpolvet ajattelevat, että lääkärit ovat ihmeidentekijöitä, mutta että nykyäiditkin.. :) Tämä ajattelutapa lienee vallalla toisaalta vähemmän koulutettujen ja toisaalta lapsistaan vieraantuneiden vanhempien keskuudessa - joko ei ole järkeä ylipäätään tai sitten se maalaisjärki on kadonnut jonnekin..

Vierailija
12/39 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä ole kysymys mistään oikeasta ajasta vaan siitä kun jotkut ovat heti viemässä ja soittamassa! Luonto hoitaa hyvin monia asioita ihmisen kropassa. Jälkitaudin kyllä havaitsee. Silloin kun kuumetta on ollut 3-4 päivää ja aina vain jatkuu on aiheellista hakeutua lääkäriin. Jälkitaudin kyllä huomaa, silloin lapsi on todella huonossa kunnossa. Sitä paitsi ei jälkitauti heti iske.

ap

Vierailija
13/39 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaalle, etten vaan olisi paremmassa asemassa kuin sinä.

Vierailija:

15, minun työpaikallani poissaolo l..

Vierailija
14/39 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt on saatava jokin todistus silloinhan käynti on aiheellinen...eikö totta? Monilla ei kuitenkaan ole välttämättä tuota tarvetta.

ap

Vierailija
15/39 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mielummin suon kipeille lapsille " turhat" käynnit kuin ylipainoisille, liikkumattomille, terveydestään piittaamattomille rappioalkoholisteille joita yhteiskunnan varoin vedetään perässä kuin kivirekeä! Lapset ensin!!!

Vierailija
16/39 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

faktoista mitään. Sun kaltaisten arvostelijoiden takia sitten monella onkin kynnys vielä lapsi tai mennä itse lääkärille kovinkin korkea.

Vierailija
17/39 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Joskus on käsittämätöntä lukea näitä " mars lääkäriin" viestejä. Lapsi nukkuu normaalia enemmän, ei halua kontata, kakka on erin laista kun normaalisti..." heti lääkäriin" Samana päivänä on suunnilleen soitettava ja mieluiten jollekin erikoistuneelle lääkärille, kun muut eivät tiedä mitään.

ap

Vierailija
18/39 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso pää!

Vierailija
19/39 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla on iso pää!

Vierailija
20/39 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joilla todetaan virus peräistä tautia...mille mitään ei voida tehdä. Silloin voisi kyllä puhua " tarpeettomasta" käynnistä. Sairas väsynyt lapsi tuodaan vastaanotolle ilta-myöhään ja lääkettä ei tule.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi