Millainen treffikumppanin ehdottama paikka/tekeminen olis sulle turn off?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te pihtarit yksin jäätte jos ei esimerkiksi kahvila, ravintola tai hiihtolenkkikään kelpaa treffeiksi.
Kaikki ei pidä hiihtämisestä. Vihaan sitä, eikä minulla ole suksia. Miten siinä hiihtäessä se keskustelu sujuu ? Voin kyllä kävellä, pyöräillä tai luistella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te pihtarit yksin jäätte jos ei esimerkiksi kahvila, ravintola tai hiihtolenkkikään kelpaa treffeiksi.
Kaikki ei pidä hiihtämisestä. Vihaan sitä, eikä minulla ole suksia. Miten siinä hiihtäessä se keskustelu sujuu ? Voin kyllä kävellä, pyöräillä tai luistella.
Vierailija kirjoitti:
mihinkaan liian urheilulliseen; jossa taytyy rehkia ja tulee hiki :D myohemmin sitten voi olla ok, mutta eka treffeilla haluan olla edustava.
Mä olen käynyt ensitreffeillä juoksemassa, kyllä urheilulliset ihmiset tietää, että liikkuessa tulee hiki. Mutta yleensä yritän sopia ensitreffit ihan kahville, sitten jos molempia kiinnostaa niin voi käydä juoksemassa tai salilla. Salilla olenkin käynyt treffeillä monta kertaa, tosin en koskaan ekoilla treffeillä.
Kävelevä legenda. The legend is alive.
Mutta mikä olisi turn off:
-joku paikka jossain metsän keskellä, johon ei pääse muulla kuin sillä treffikumppanin autolla
-kaikki enemmän tai vähemmän tosissaan pelit: minigolf, tikanheitto, biljardi - olen noissa todella surkea ja mikään kilpailunhalu ei siksi herää vaan on vain epämiellyttävää, kun itse on niin huono
Kävelevä legenda. The legend is alive.
No tuosta ei-kemia tilanteesta pääsee pois koska vaan, senkun toteaa reilusti, että tämä oli tässä. Aika surkeat keskustelutaidot on ihmisellä jos ei osaa jutella yhtään mitään vähän vastenmielisemmänkin tyypin ,jonka kanssa ei ole mitään yhteistä, kanssa. Kyllä minä ainakin puhun päivittäin kymmenien ihmisten kanssa niitä näitä ilman , että he viehättäisi minua tai , että minua itseasiassa kiinnostaisi pätkääkään mitä he sanoo.
Mielestäni nämä aktiviteettitreffit ovat paljon pahempia. Mitenkäs niistä pääset kesken pois? Ylipäätään ihmettelen , miten niissä kehenkään tutustuu jos se keskustelu nokikkain on mahdotonta. Esim leffat, seinäkiipeilyt sun muut.