Mikä auttaisi väsymykseen?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Rautabletit auttoivat mulla. Söin kaksi pakettia, veivät kalpeuden, hengitysvaikeudet ja väsymyksen. :)
Saako ottaa, jos ei ole käynyt verikokeissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rautabletit auttoivat mulla. Söin kaksi pakettia, veivät kalpeuden, hengitysvaikeudet ja väsymyksen. :)
Saa apteekista ilman reseptiä.
Jos käy verikokeissa, kannattaa ottaa ferritiini, hemoglobiini ei kerro tarpeeksi.
Myös jodinpuute väsyttää. Laske, saatko 300 mg päivässä ja jos et, ota lisäravinteena.
Ubikinoni auttaa, jos mitokondriot nukuksissa.
Rautaa ei kannata ottaa turhan takia kuitenkaan, voi olla haitallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Kerran yksi apteekin myyjä ei antanut minun ostaa, koska en ollut käynyt verikokeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Kerran yksi apteekin myyjä ei antanut minun ostaa, koska en ollut käynyt verikokeessa.
Minun aina annettu ostaa, koska kyseessä itsehoitolääke. Ei siitä haittaakaan ole.
Kokaiini on voimakas piriste. Korkee hinta katukaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun aina annettu ostaa, koska kyseessä itsehoitolääke. Ei siitä haittaakaan ole.
Tuo sama myyjä sanoi toisella kertaa kun olin ostamassa silmätippoja, että ne voivat muuttaa silmien väriä... Miten muka? 😄 Ostin sen silti.
Huvittavia nämä neuvot erilaisista ravintolisistä. Kenellekään ei tullut mieleen kehottaa syömään monipuolisesti, vaikka se poistaa tarpeen kaikille ravintolisille.
Koitan syödä monipuolisesti. Syön joka päivä mm. lihaa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Koitan syödä monipuolisesti. Syön joka päivä mm. lihaa. -ap
Mutta silti väsyttää. ☹️
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia nämä neuvot erilaisista ravintolisistä. Kenellekään ei tullut mieleen kehottaa syömään monipuolisesti, vaikka se poistaa tarpeen kaikille ravintolisille.
No, jos on anemia, niin kyllähän siihen tarvitsee rautalisiä. Tai pernisiöösi anemia, niin tarvitsee b12-vitamiinilisiä.
Vierailija kirjoitti:
No jopas vitsin murjaisit. Jos esim ferritiini näyttää rautavarastojen olevan loppu niin siihen ei enää lihan syönti auta. Tarvii iehkä iv-hoidon
Aapee, mikä väsymyksesi aiheuttaa, ja onko se pitkäkestoista?
Vierailija kirjoitti:
Aapee, mikä väsymyksesi aiheuttaa, ja onko se pitkäkestoista?
On mutta ei onneksi niin pahaa kuin ennen. Pitää varmaan käydä maanantaina yksi paketti rautapillereitä ja kokeilla niitä. -ap
Rukoile syntejäsi anteeksi Jeesukselta, tulee rauhallinen, virkeä ja äärimmäisen hyvä olo.
Hän on todellinen Vapahtaja, joka vapauttaa meidät myös ennenkaikkea oman itsemme rakentamasta vankilasta!