Muumimukit kyllästyttää, ehdota uusia kahvimukeja
Vuosien varrella muumimukeja kertynyt, tullut lapsille lahjaksi jne. Haluaisin kuitenkin yhtenäisempää ilmettä ja kivat, reilut mukit. Väriäkin saa olla, mut muumin naamoja en enää jaksa katella. Mistä mukeista teidän aamukahvit juodaan?
Kommentit (21)
Entä jos kävisit astiaosastoilla katselemassa ja ostaisit ne joista pidät?
Mulla muumit kaapin perällä, niitä käytetään jos ei ole muita. Etuosassa 20 yksiväristä Arabian mukia, siis samaa kokoa kuon muumi. 2 kpl joka väriä. Tykkään ❤
Juuri join aamukahvini Marimekon mukista.Sitähän ap kysyit.
Vierailija kirjoitti:
Mulla muumit kaapin perällä, niitä käytetään jos ei ole muita. Etuosassa 20 yksiväristä Arabian mukia, siis samaa kokoa kuon muumi. 2 kpl joka väriä. Tykkään ❤
Mulla kans muutama yksivärinen, ja nyt lähti muumimukit ylähyllylle. Näiden yksiväristen joukkoon katson muutaman kauniin mukin lisäksi. Ehkä ihan markettihinnoin niin ei sitten harmita jos kyllästyy nopeasti.
Ap
Jos muumimukit kyllästyttää... Miten olisi Pentikin Taiga -sarja tai Villeroy & Bochin New Wave -sarja?
Mulla on kanssa muumimukit kahvimukeina. Niitä on sen verran paljon kerääntynyt että niistä on tullut ne mukit jotka katetaan pöytään jos on jotkut esim vaatekutsut ja tarvitaan paljon mukeja.
Synttäreille olen laittanut Jamie Oliverin kupit. Oli joskus niin hyvässä alessa että vaihdoin koko eripariastiaston siihen. On ajaton ja kaunis yksivärinen astiasto.
Olen itsekin miettinyt että voisi ostaa kaksi mukia vielä jotain muuta, jos ystävä tulee teelle. Ne muumit sopii kyllä isompaan kattaukseen juuri joillekin kutsuille mutta en ole vielä saanut aikaiseksi ostaa. Tykkään että kaikki on vähän samaa sarjaa tai vähintään sopii hyvin yhteen. Arabian mainio voisi olla kiva. Tai sitten ne oikein rönsyilevät kukat, runoko sen sarjan nimi oli?
Minä juon kahvit mustasta mukista, jonka siskoni antoi minulle joululahjaksi joskus teininä.
Aamukahvi juodaan mustasta teemasta. Jos on iso jano niin taikamuki.
Ala juoda muovimukista. Hintakontrasti tuo uutta sisältöä elämään.
Vierailija kirjoitti:
Jos muumimukit kyllästyttää... Miten olisi Pentikin Taiga -sarja tai Villeroy & Bochin New Wave -sarja?
New wave on rumin sarja ikinä. Sori, tämä on minun mielipiteeni, makuja on monia. Nuo Pentikit on mielestäni ihan kivoja.
Minulla on Iittalan Sarjaton-mukeja sekä letti- että metsäkuviolla, ovat mielestäni oikeasti paljon kivemman näköisiä kuin kuvissa. Sitten on pienempiä kahvikuppeja (Iittalan mustavalkoista Taikaa). Aamukahvimuki on Marimekon, sillä vain 4dl muki on tarpeeksi iso :-)
Osta joku halpissarja Tokmannilta, siellä on ihan kivojakin. Saa edullisesti esim 6-12kpl (miten sä tarviitkaan) ja tulee samaa ilmettä kaikki.
KoKo-muki ehdottamasti, hyviä värejä ja tarpeeksi isoja.
Mulla on aamukahvimukina kultakeraamikan muki, jossa lukee kullanmuru. Se on pysynyt hyvänä pesusta toiseen, tiskikonepesty varmaan satoja kertoja. Ei ole pohjassa harmaita rantuja, kuten melkein kaikissa muissa mukeissa. Taitaa olla ihan tavaratalosta ostettu. Eli kultakeramiikka edustaa minulle tällä hetkellä laatua. Niillä on kivoja muitakin, esim. sydäntalvi on nätti.
16 lisää, että nää voisi olla aika kivat, nämä siis mun mieleen: https://www.hobbyhall.fi/cafe-1902-mukit-4-kpl-3-dl-musta-valkoinen-hh8…
Emalimukit ja .-ja astiat ylipäätään kivoja tai erähenkinen kuksa.
Meillä kaikki mukit ja kupit erilaisia, samanlaisuus tylsää.
Joskus 90-luvulla opiskelijana totuin siihen, että kaikki nesteet juodaan tuopeista.
Tapa on sittemmin jäänyt pois.
Kaapissani on Arabian Kaarna-mukit. Ovat ehtaa retroa!