Mua naurattaa kaikki treffi-ilmoitukset kun ihmiset on niin epätoivoisia
Kaikki etsii "sitä oikeaa" joka tulee ja vie jalat alta ja elämä on sen jälkeen yhtä juhlaa ja satua ja biisien sanoituksia. Sinua olen etsinyt koko elämäni ja sielunkumppania. Samaahan se on onko parisuhteessa vai yksin, nuo jutut on höpönlöpöä ja siksi en etsi mitään kumppania. t. Ikisinkku
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Happamia sanoi kettu...
Pihlajanmarjat on happamia ja niissä on matoja, ei niitä kukaan syö.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei osaa elää yksin kun niillä on niitä tarpeita. Yäk.
Itse olen myös tosi tyytyväinen kun ei tarvitse kenenkään kanssa vääntää mistään, eikä mikään asia ketuta. Toisen ihmisen kanssa eläminen ei oo helppoa, varsinkin jos toinen on mies.
Voithan sinä naistenkin kanssa seurustella, jos miehet noin ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin joskus sitaatin: "Kerro minulle, minkä suhteen joku on kaikkein kyynisin, niin minä kerron mitä hän on vailla." Tuli jotenkin mieleen. Mistäs edes tiedät, mitä kukakin hakee ja millä mielellä?
Kyllähän se ilmoituksista näkyy mitä hakee ja millä mielellä, niitä on hauska lukea ja naureskella. t. Ap
Voi, kun monet ihan oikeasti löytävät "sen oikean" ja kyllä se elämä on sitten aika ihanaa. Ikävää, ettet itse ole löytänyt ja täytyy katkerana ja kyynisenä sinkkuna "naureskella" muille. Jaksamista!
Taidat leijailla vielä siellä onnen ihanuuden kultapilvissaä haaveilemassa Prinsessa Ruususesta ja Prinssi Rohkeasta?
Tai sitten olet niin alistettu että kuvittelet onneksi elämää kaljamahaisen haisevan ruhon kanssa, joka makaa sohvalla ja piereskelee? Riitaa rahasta, riitää kotitöistä (ne teet sinä kuitenkin sitten) riitaa lapsista. Riitaa siitä kun ukko lähtee kapakkaan. Riitaa ja kyttäämistä onko sillä joku toinen? Tutkittava taskut ja puhelin! Typerää mustasukkaisuutta, kaikkea sitä mitä Onnelaan kuuluu?
Luojan kiitos olen tajunnut lempata kaikki parisuhteet jo nuorena. Vapaus on kultaa kalliimpaa ja elämme vain kerran! Uusintaa ei saa.
Avioerotilastot.
Aika mielenkiintoinen käsitys parisuhteesta. Onneksi olet tuolta kaikelta välttynyt. Mieheni on mukava ja älykäs sekä pitkä, tumma, komea ja lihaksikas ja täytyy kyllä tunnustaa, että nautin avioelämästä hänen kanssaan. Hän on paras ystäväni, tukeni ja turvani ja rakastajani. Meillä ei riidellä rahasta, lapsista, mustasukkaisuudesta tai muustakaan. Olemme rauhallisia ihmisiä, jotka selvittävät erimielisyydet ihan rauhallisesti puhumalla. Meillä on mukavaa ja hauskaa keskenämme. Ollut jo 33 v.
Mua puolestaan naurattaa ihmiset, jotka uskottelevat itselleen olevansa onnellisempia yksinäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Mua puolestaan naurattaa ihmiset, jotka uskottelevat itselleen olevansa onnellisempia yksinäisenä.
Tarkoititko yksin?
Yksinäinen tarkoittaa yleensä sitä ettei ole tyytyväinen yksinoloonsa. Yksin voi hyvinkin olla tyytyväinen elämäänsä, se vain tarkoittaa ettei ole vakituista elämänkumppania.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki etsii "sitä oikeaa" joka tulee ja vie jalat alta ja elämä on sen jälkeen yhtä juhlaa ja satua ja biisien sanoituksia. Sinua olen etsinyt koko elämäni ja sielunkumppania. Samaahan se on onko parisuhteessa vai yksin, nuo jutut on höpönlöpöä ja siksi en etsi mitään kumppania. t. Ikisinkku
Mielestäni tosi monella on kovinkin erilainen ilmoitus kun tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoititko yksin?
Yksinäinen tarkoittaa yleensä sitä ettei ole tyytyväinen yksinoloonsa. Yksin voi hyvinkin olla tyytyväinen elämäänsä, se vain tarkoittaa ettei ole vakituista elämänkumppania.
Eipä vaikuta ap tyytyväiseltä yksinoloonsa, jos pitää oma hupi saada muiden ihmisten treffi-ilmoituksille nauramisesta. Ei tunnu henkisesti terveen ihmisen toiminnalta tuollainen.
Eivät nämä nettitreffi- ilmoitukset paljoa naurata vaan maksullisilla deittipalstoilla ennemmin hirvittää tämä ihmisten yksinäisyydellä rahastaminen. En ole hinnoista selvillä mutta mainoksissa luvataan "tasokkaampaa ja sopivampaa" seuraa. Se on pötyä, samat ihmiset laittavat ilmoituksiaan kaikille palstoille. Menetteleehän se jos aika riittää tavata mahdollisesti satoja kumppaniehdokkaita ja rekrytoida heistä sopivin, lienee puolen vuoden täysipäiväinen projeksti.
Itse en arvosta netin seuranhakupalveluita, olen kai liian vanhä niihin lihakauppoihin, livenä on löytynyt tarvittava määrä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, näin se on. Itsellä alkaa olla sinkkukavereita niin paljon että seuraa riittää. Muutama on ulkomailta muuttanut ja opettelen heidän ruokien valmistusta. Hauskoja kokki-iltoja. Tykkään myös käydä gallerioissa ja koluta kirppiksiltä lamppuja. Melominen on haaveissa ja yhdellä kaverilla on hevonen jota on kiva hoitaa ja opetella ratsastamaan, tosin vasta kerran oon käynyt selässä ja pelotti!
Miesten kanssa voi puhua vain siitä urheilusta, en jaksa. Tai levittää haaroja. Putkiaivot...
Johan oli sovinistinen käsitys miehistä. Minä taas kokkailen uusia reseptejä, käyn gallerioissa, opiskelen ranskaa ja keskustelen kirjoista, politiikasta ja uutisista mieheni kanssa. Minkä ohella "levitän aika ajoittain haarojanikin".
16
Sorry, 30 siis oli 18, ei 16. Hankala, kun kommentin kirjoittaminen heitetään aina ekalle sivulle, ei voi kirjoitettuaan tarkistaa kommenttinumeroa.
18/30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, näin se on. Itsellä alkaa olla sinkkukavereita niin paljon että seuraa riittää. Muutama on ulkomailta muuttanut ja opettelen heidän ruokien valmistusta. Hauskoja kokki-iltoja. Tykkään myös käydä gallerioissa ja koluta kirppiksiltä lamppuja. Melominen on haaveissa ja yhdellä kaverilla on hevonen jota on kiva hoitaa ja opetella ratsastamaan, tosin vasta kerran oon käynyt selässä ja pelotti!
Miesten kanssa voi puhua vain siitä urheilusta, en jaksa. Tai levittää haaroja. Putkiaivot...Johan oli sovinistinen käsitys miehistä. Minä taas kokkailen uusia reseptejä, käyn gallerioissa, opiskelen ranskaa ja keskustelen kirjoista, politiikasta ja uutisista mieheni kanssa. Minkä ohella "levitän aika ajoittain haarojanikin".
16
Samoin mutta haarojen levittämisen sijaan mieluummin otan pyllistän doggy styleen ja usein.
Mä harrastin neittideittailua useamman vuoden ja kävin ainakin 30 treffeillä. Suurin osa näistä oli täysiä huteja tai sitten aivan mitäänsanomattomia. Parin kanssa yritettiin tapailua jonkun aikaa, ei löytynyt tarpeeksi tunteita. Alkoi jo toivo olemaan vähissä ja yritin totutella ajatukseen elämästä ikisinkkuna, kun ei sitä oikeaa/sopivaa vain löytynyt. Sitten jollain ihmeen kaupalla onnistuin bongaamaan yhdeltä sivustolta miehen, jonka kanssa kaikki loksahti kohdilleen ja rakkautta riittää. Että on se mahdollista, mutta epätodennäköistä myös.
Vierailija kirjoitti:
Eivät nämä nettitreffi- ilmoitukset paljoa naurata vaan maksullisilla deittipalstoilla ennemmin hirvittää tämä ihmisten yksinäisyydellä rahastaminen. En ole hinnoista selvillä mutta mainoksissa luvataan "tasokkaampaa ja sopivampaa" seuraa. Se on pötyä, samat ihmiset laittavat ilmoituksiaan kaikille palstoille. Menetteleehän se jos aika riittää tavata mahdollisesti satoja kumppaniehdokkaita ja rekrytoida heistä sopivin, lienee puolen vuoden täysipäiväinen projeksti.
Itse en arvosta netin seuranhakupalveluita, olen kai liian vanhä niihin lihakauppoihin, livenä on löytynyt tarvittava määrä seuraa.
En ole itse maksanut enkä käyttänyt noita "perinteisiä" nettideitti-saitteja, vain tinderiä. Mutta kuten joku sanoi, jo se että molemmat ovat valmiita maksamaan jotain palvelusta, karsii pois ainakin osan ajanhaaskaajista.
Minusta epätoivo tässä parinmuodostus asiassa ei ole säälittävää eikä naurettavaa vaan herättää kyllä myötätuntoni. Kai ihmiseen on sisäänrakennettu tietty kaipaus kumppanin saamiseen. Itse olen omani löytänyt parikymppisenä kun rakastuin mielettömästi mieheeni. Vuosikymmenten myötä tuo hullaantuminen on kehittynyt rakkaudeksi ja kiintymykseksi. Olemme olleet paljon kauemmin yhdessä kuin sinkkuna. En pysty kuvittelemaan elämää ilman häntä ja lapsia. En sano, että kaikkien pitää tehdä ja elää niinkuin minä olen valinnut. On ihan okei tehdä omat erilaiset ratkaisut, kunhan on onnellinen siinä omassa elämässään, mutta surullista on jos haluaisi sen kumppanin ja perheen ja sitten syystä tai toisesta se ei onnistu.