Voi ei hyi, olen äskettäin muuttanut erilleen perheestäni
Ja nyt eräs muinainen ei kovin läheinen perhetuttu lähestyi :( Menin hölmö vastaamaan että voitaisiin toki tavata ja jutella 😩 Ajattelin vastatessani vain sitä, mitä hän haluaa, en ollenkaan osannut ajatella, että eipä itseä kyllä kiinnosta mikään kyseisen henkilön suhteen.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Niin? Miten tämä liittyi muuttamiseesi? Ja ihan samalla tavalla voit perua tapaamisen kuin vaikka kaverinkin kanssa, sinähän sen asian päätät ihan itse.
No siten, että kun henkilö sai kuulla minun asuvan eri osoitteissa mieheni kanssa hän lähestyi.
ap
Sehän siinä on juurikin ihan pielessä, että hän tuntee meitä molempia. Emme tunne hyvin, hän on vähän niin kuin entinen naapuri, jonka kanssa on jutusteltu pihalla. Eikä kyllä muutenkaan nappaa. ap
Yritti siis iskeä sinua eikä sinua kiinnostanut?
Vierailija kirjoitti:
Yritti siis iskeä sinua eikä sinua kiinnostanut?
No siis en nyt tiedä yrittikö vielä iskeä, mutta huomasin aiemmin, että vaikutti ihastuneelta ja nyt tuli viestiä että tapasi mieheni ja kuuli, että asumme erillään.
ap
No mitä hyittelyä tuossa vielä on?
Ja siis aiemmin ei tehnyt mitään, emme ole koskaan viestitelleet mitään henkilökohtaisia asioita! Huoooooh, ois pitänyt heti jotenkin vaan feidata, toisaalta inhoan sitäkin jos joku epätietoinen roikkuu.
ap
Vierailija kirjoitti:
No mitä hyittelyä tuossa vielä on?
No en ois arvannut, että se tekee jotain. Ullatus on mua vanhempi mies.
ap
Että ennemminkin nyt meni siinä sekin tuttavuus sitten. :(
ap
Ainahan ne vanhat papat yrittää meitä yli 40v naisia iskeä. Itse olen 45v ja eräs 60v ukko on innostunut. En tietenkään huolisi häntä.
Mitä väliä sillä on, jos tuttavuus menee, kun sinua jo pelkkä viesti pistää sanomaan hyi eikä sinua kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Ainahan ne vanhat papat yrittää meitä yli 40v naisia iskeä. Itse olen 45v ja eräs 60v ukko on innostunut. En tietenkään huolisi häntä.
Noh, niinpä. Tässä vain harmittaa, kun ei tiedä, millälailla torjuu. Mielelläni olisin jatkanut tuttuna oloa, mutta sen saa nyt ihan sitten unohtaa, jos ei osaa toimia jotenkin fiksusti.
ap
Voi vitsit kun sun äitisi ei osannut neuvoa ja tukea sua aikanaan! Olisit nytkin osannut toimia oikein.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, jos tuttavuus menee, kun sinua jo pelkkä viesti pistää sanomaan hyi eikä sinua kiinnosta?
Noh.... Onko tämä kysymys mieheltä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Voi vitsit kun sun äitisi ei osannut neuvoa ja tukea sua aikanaan! Olisit nytkin osannut toimia oikein.
Tavallaan. Saa aikaan syyllisyyttä kaikesta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan. Saa aikaan syyllisyyttä kaikesta.
ap
Voi ei, hyi, taas tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh.... Onko tämä kysymys mieheltä?
ap
Ei ole.
Niin? Miten tämä liittyi muuttamiseesi? Ja ihan samalla tavalla voit perua tapaamisen kuin vaikka kaverinkin kanssa, sinähän sen asian päätät ihan itse.