Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviciin dokkari just nyt TV2

Vierailija
11.05.2018 |

Helkutin surullista ja järkyttävää :(
R.I.P

Alko on näitä mestareita vienyt...

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni. Milloin tämä tulee sitten uusintana? V*tuttaa nämä ylen mielenkiintoiset/ajankohtaiset dokkarit kun ikinä koskaan milloinkaan ei tällaisten näyttämisestä kerrota missään etukäteen. Sit tällaisen löytää joko vahingossa kanavaa vaihtaessa tai näin, lukee siitä aaveelta.

Vierailija
22/69 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholin syyttäminen Aviciin itsemurhasta on lyhytnäköistä. Kuten dokkarista hyvin näkyy, hän veti alkoholia vain kestääkseen esiintymisen paineita. Alkoi kesken dokkarin jopa määritellä itseään Carl Jungin kautta, eli yritti ilmeisesti itse psykologisoida itseään. Terapiaankin hakeutui, mutta lyhyeen sellaiseen, kun halusi vain heti takaisin maailmalle.

Jo naamasta näkee, että on vuosia juonut ihan huolella. Dokkarissakin lähes joka kohtauksessa on kännissä tai vaikuttaa huonovointiselta.

Toivottavasti et postannut kettuillessasi. En tiennyt että ketään ihmistä voidaan edes rääkätä tuolla tavalla. Siis varsinkin kun on "maailmantähti".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonni. Milloin tämä tulee sitten uusintana? V*tuttaa nämä ylen mielenkiintoiset/ajankohtaiset dokkarit kun ikinä koskaan milloinkaan ei tällaisten näyttämisestä kerrota missään etukäteen. Sit tällaisen löytää joko vahingossa kanavaa vaihtaessa tai näin, lukee siitä aaveelta.

YLE Areena voisi olla se paikka, en ole tsekannut tuleeko sinne---

Vierailija
24/69 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa paikoissa on kaveri esiintynyt niinkuin esim. tuolla Ushuaiassa, aivan Argentiinan ja samalla Etelä-Amerikan eteläkärjessä.

Vierailija
25/69 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholin syyttäminen Aviciin itsemurhasta on lyhytnäköistä. Kuten dokkarista hyvin näkyy, hän veti alkoholia vain kestääkseen esiintymisen paineita. Alkoi kesken dokkarin jopa määritellä itseään Carl Jungin kautta, eli yritti ilmeisesti itse psykologisoida itseään. Terapiaankin hakeutui, mutta lyhyeen sellaiseen, kun halusi vain heti takaisin maailmalle.

Jo naamasta näkee, että on vuosia juonut ihan huolella. Dokkarissakin lähes joka kohtauksessa on kännissä tai vaikuttaa huonovointiselta.

Sitten toisaalta kun lopetti maailman kiertämisen niin yhtäkkiä alkoholismia ei ollutkaan.

Vierailija
26/69 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa sellainen asia, kun monet vinkuu Yle-maksusta. Niin tuleehan siellä kyllä aika monta hyvää ohjelmaa sen vastineeksi, kuten tuokin dokkari

Vierailija
27/69 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nopeasti sai kaiken ja kyllästyi myös nopeasti kaikkeen.

Vierailija
28/69 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa sellainen asia, kun monet vinkuu Yle-maksusta. Niin tuleehan siellä kyllä aika monta hyvää ohjelmaa sen vastineeksi, kuten tuokin dokkari

Niin no, itse sain rahoilleni vastinetta jo useampi viikko sitten kun katsoin tuon Netflixistä.

Vierailija
29/69 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mä katselinkin että onpas aika liian laiha muutamassa kuvassa. Vähän ryytyneen oloinen.

Vierailija
30/69 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta joo, mutta miksi näiden näyttämisestä ei kerrota meille maksajille etukäteen? Ei tästä ole tullut ainuttakaan mainosta ja esmes tuota bonusperhettä mainostetaan alvariinsa, samoin kuin euroviisufinaalia. 

Vierailija
31/69 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin parisuhteessa superherkän naisen kanssa. Hän opetti minulle paljon- muun muassa sen, millainen Timin kaltainen ihminen saattaisi olla. Kiitos siitä <3

Vierailija
32/69 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä se nyt sitten ilman jääneille

https://areena.yle.fi/1-4424819

Vierailija
33/69 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netflix maksaa vähemmän kuin Yle (verojen kautta) ja siellä tämä on ollut katsottavissa jo viime vuonna.

Vierailija
34/69 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdisti katsoa. Olen kokenut työuupumusta ja stressiä ja samaistuin häneen. En tietysti samassa mittakaavassa maailmankuuluna, mutta omassa mittakaavassani.

Vierailija
35/69 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netflix maksaa vähemmän kuin Yle (verojen kautta) ja siellä tämä on ollut katsottavissa jo viime vuonna.

Näinpä- Varmaan kattelit sieltä Netflixistä elokuvan Häiriötekijä myös?

Saattaisi olla jo itsessaaän syy maksaa veroa...

Vierailija
36/69 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin parisuhteessa superherkän naisen kanssa. Hän opetti minulle paljon- muun muassa sen, millainen Timin kaltainen ihminen saattaisi olla. Kiitos siitä <3

Haluaisitko kertoa yhtään lisää? Miten se herkkyys ilmeni ja mitä koet oppineeni? Pelkään olevani itse liian herkkä ihmiseksi.

Vierailija
37/69 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuosta pojusta teki siis Mestarin, miksi ansaitsee tuon Kirkalle, Hectorille, Pepelle ja Pavelle annetun arvonimen?

Ehkä se, että tienasi kuitenkin suosionsa kautta 70 Meur.

Vai?

Arviot ovat tietääkseni lähempänä 100 miljoonaa euroa.

Onkohan kaikki Suomiartistit tienanneet edes yhteensä noin paljon?

Ja yhdestä keikasta tienasi jopa 500.000 USD. Näin Google kertoi.

Vierailija
38/69 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kavereita, niin ystävää kun palkka juoksi, mutteivät tukeneet kun teki päätöksensä. Tim❤

Vierailija
39/69 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko kertoa yhtään lisää? Miten se herkkyys ilmeni ja mitä koet oppineeni? Pelkään olevani itse liian herkkä ihmiseksi.

No esmes silleen että hän itki lukiessaan aamuhesarin kuolinilmoituksia. Eikä mua tosiaan haitannut. Ihan nainen oli !

Vierailija
40/69 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyl ahdistava dokkari

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi