Intiassa jälleen törkeä rikos: Jo kolmas teinityttö raiskattiin ja poltettiin elävältä viikon sisään
https://yle.fi/uutiset/3-10201709
Nyt sitä kuolemantuomiota lakiin ja hyvin joutuin! Jokainen lapsille pahaa tekevä pitäisi polttaa elävältä ja kivittää samalla.
Kommentit (20)
Mutta kyllä suomalaisetkin raiskaavat ja polttavat joukolla teinityttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla liian tyhmä ymmärtääksesi, että juuri barbaariset toimet valtion puolesta aiheuttavat julmia ja barbaarisia tekoja. Juurikin kulttuureissa, joissa on kivitystuomioita ym on myös eniten julmia rikoksia.
Jännä, että koulutusyhteiskunnasta tulevien ajatukset ovat yhtä primitiivistä kuin kehitysmaakulttuurienkin.
Periaattessa joo mutta ei ihan kaikissa maissa joissa on kuolemantuomio , mutta sivistys kuten (USA Japani, muistaakseni) tapahdu noin barbaarisia rais kau ksia ja kidutuksia. Murhia toki sitten.. Itse uskon että tärkeintä olisi tuoda sivistystä enemmän ja taistella luokkaeroja vastaan. Siellä on paljon kastijärjestelmän takia eriarvoisuuttakin. Ja tietty Intia on superiso maa, joten joissain paikoissa on ihan sivistys ja asiat paremmin.
Tuo on kammottavaa. Mittasuhteisiin pitäisi kuitenkin laittaa se, että Intiassa on reilusti toista miljardia ihmistä. Ihan yksi yhteen ei voi verrata edes koko Euroopan rikoslukuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla liian tyhmä ymmärtääksesi, että juuri barbaariset toimet valtion puolesta aiheuttavat julmia ja barbaarisia tekoja. Juurikin kulttuureissa, joissa on kivitystuomioita ym on myös eniten julmia rikoksia.
Jännä, että koulutusyhteiskunnasta tulevien ajatukset ovat yhtä primitiivistä kuin kehitysmaakulttuurienkin.
Periaattessa joo mutta ei ihan kaikissa maissa joissa on kuolemantuomio , mutta sivistys kuten (USA Japani, muistaakseni) tapahdu noin barbaarisia rais kau ksia ja kidutuksia. Murhia toki sitten.. Itse uskon että tärkeintä olisi tuoda sivistystä enemmän ja taistella luokkaeroja vastaan. Siellä on paljon kastijärjestelmän takia eriarvoisuuttakin. Ja tietty Intia on superiso maa, joten joissain paikoissa on ihan sivistys ja asiat paremmin.
Yhdysvalloissa on kuitenkin per capita huomattavasti enemmän väkivaltarikollisuutta kuin lepsujen rangaistusten Euroopassa.
No itse asiassa raiska.ksia on jossakin jenkeissä huomattavasti enemmän väkilukuun nähden kuin Intiassa, jossa kumminkin on neljä krt enemmän väkeä kuin USA:ssa.
Jokainen rais..us on tietysti liikaa, mutta vähän tuo taivastelu on tekopyhää länsimaiden asukkailta.
Jaa että jenkeissä ei ole raakoja veritekoja?! Joka päivä keskimäärin joukkoampumisiakin!
Mä äänestän jaloillani eli en matkusta Intiaan enkä osta intialaisia tuotteita (esim. viinirypäleitä).
Raiskaus on aina kuvottavaa, mutta nämä intialaiset tapaukset ovat myös harvinaisen brutaaleja.
Sä voisit ap muuttaa Intiaa, jos sua miellyttää kivitykset yms. Itse viihdyn paremmin maassa, missä tällaisia menetelmiä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanissa on hyvin ankara rangaistuslaitoa kuolemantuomiota myöten, mutta tosiaan erittäin vähän minkäänlaista rikollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
No itse asiassa raiska.ksia on jossakin jenkeissä huomattavasti enemmän väkilukuun nähden kuin Intiassa, jossa kumminkin on neljä krt enemmän väkeä kuin USA:ssa.
Jokainen rais..us on tietysti liikaa, mutta vähän tuo taivastelu on tekopyhää länsimaiden asukkailta.
Minua ainakin järkyttää näissä Intian tapauksissa niiden raakuus, tällaista ei oikein muualla kuule tapahtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Sä voisit ap muuttaa Intiaa, jos sua miellyttää kivitykset yms. Itse viihdyn paremmin maassa, missä tällaisia menetelmiä ei ole.
Nii. Antaa poikain raiskailla, ei meistä kukaan ole virheetön.
Eikö muuten Intiassa ole lukkoja ovissa? Nämä raiskaajathan menevät tyttöjen kotiin raiskaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jäänyt tärkeä pointti sinulta ja monelta muulta ohi.
Kaikki statistiikat perustuvat RAPORTOITUIHIN lukemiin. On turvallista olettaa että Intian kaltaisessa maassa on massiivisia määriä raiskauk sia joista ei koskaan kuulla. Sama pätee kaikkiin maihin mutta etenkin tuonkokoiseen jätti-kehitysmaahan. Eli noita vertailuja on aivan hullua pistää vierekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanissa on hyvin ankara rangaistuslaitoa kuolemantuomiota myöten, mutta tosiaan erittäin vähän minkäänlaista rikollisuutta.
Juuri näin sitten. Eli uskon että sivistyksellä on osuus asiaan.
Hahahahah. Kukas liittyy länsimaissa MIEHEN SUKUUN. NO TE AKAT! Katsokaa millaisia vapaita valintoja teette, kun miesten kiitos sukuun liittymisestä on raiskaus.
Alkakaa boikotoimaan niitä naista alistavia tapoja, kaakat älkääkä kehuko miten ihanaa on vapaasti valita oma alistus.
Tässä taas nähdään että se miehen palvonta saa miehen vain vihaamaan enemmän.
Jokainen joka ottaa miehen sukunimen saa maksaa näiden naisten kuolemat. Alkakaa kerätä rahaa, akat.
Mitä rikollista on tytön tai naisen raiskaamisessa ja elävältä polttamisessa?
Eikö miehen sukuun liittyminen tuotakaan kunnioitusta;) harmi!
Hahahahahhahaha. Luuskat. Ihan oikein että saatte rangaistuksen siitä että suositte miehiä kaikessa;)
Vierailija kirjoitti:
Hahahahah. Kukas liittyy länsimaissa MIEHEN SUKUUN. NO TE AKAT! Katsokaa millaisia vapaita valintoja teette, kun miesten kiitos sukuun liittymisestä on raiskaus.
Alkakaa boikotoimaan niitä naista alistavia tapoja, kaakat älkääkä kehuko miten ihanaa on vapaasti valita oma alistus.
Tässä taas nähdään että se miehen palvonta saa miehen vain vihaamaan enemmän.
Jokainen joka ottaa miehen sukunimen saa maksaa näiden naisten kuolemat. Alkakaa kerätä rahaa, akat.
Jäikö lääkkeet ottamatta? Mitä ihmettä oikein möliset?
M