Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten korjata välit gay-yrityksen jälkeen

Vierailija
11.05.2018 |

Mua harmittaa välien menetys ystävääni, jonka kanssa nähtiin lähes päivittäin ja pidettiin yhteyttä. Tämä kaverini on melkoinen naistenmies. Tarkoittaa siis sitä, että osaa iskeä naisen ja paljon yhden illan juttuja. Tosin, sille aina liika väkevä alkoholi saa tekeen typeriä tempauksia.

Mä oon enemmän kaappigay - osa tietää. Tykkään käydä baareissa, en siedä homobaareja niiden rasittavien ja raskaiden ihmisten vuoksi. Siksi oonkin ollut hyvää baariseuraa hetskukaverille ku tykkään tutustua uusiin ihmisiin jne.

Nyt asuin sitte ulkomailla. Kaveri tuli käymään. Vedettiin viimeisenä iltana överikännit. Sen seurauksena kämpillä hieroin sen munaa. Aloin, ottaa sen suuhun ja siihen se sanoi jotain "ei voida" tjsp (olin itsekin kännissä) mutta antoi jatkaa. Tää päättyi siihen, että se laukesi. Aamulla oli ku maansa myynyt ja viimeiset sanat oli jotain luokkaa: katotaan jos ollaan ystäviä about 30 vuoden päästä taas.

Sen jälkeen ei vastannut viesteiheihin eikä muuhun, joten en sitten jatkanut yritystä. Nyt oon muuttanut takas samaan kaupunkiin eli asutaan samassa paikassa. Pitäiskö yrittää yhteyttä? En siis halua seurustelua, panoa vaan ystävän takas. Harmittaa mun mokailu niin rankasti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hups oot tosiaan vähän mokaillu mut elämää se vaan on. Voithan ottaa kamuun yhteyttä, eri asia sitten on vastaako.

Vierailija
2/7 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä mitään mokannut ole. Kaverihan olisi voinut viheltää pelin poikki. Ei ilmeisesti niin tolkuttomassa kännissäkään ollut, kun kuitenkin kykeni laukeamaan. Hänellä se ongelma on, jos niin rankasti hävettää ja vaikea myöntää, että nautti jutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks homppelia siellä touhunnut. Vai oikee naistenmies..

Vierailija
4/7 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brokeback mountain........sitten seuraavassa kohtauksessa vaatteet lentää riekaleina yltä ja intohimoinen per*epano

Vierailija
5/7 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit ja seksi ei oikein sovi yhteen olkoon sitten heteroitakin molemmat.

Vierailija
6/7 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielitkö spermat?

Vierailija
7/7 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin New Yorkissa duunimatkalla ja överikaunis transu tuli pöytään. Luulin koko illan et seo bööna. Ei ollu. Se oli kundi ja vaikka tiesin et se on kundi, niin en edelleekään osannu sanoo itelleni et se on oikeesti kundi. Se imautteli sit meisseliä ja kun otti poskeen, niin tiesin et se on kundi, mutta en vaan tajunnu edelleekään hokee itelleni että hei wake up se ei ole bööna. Myönnän näin anonyymisti, että en ole ikinä saanu niin hyvää suikkari kuin sinä yönä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme