Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko jäänyt tappiolle kirpparipöytäsi kanssa?

Vierailija
11.05.2018 |

Jos, minkälaista tavaraa möit? Mietin tässä pöydän vuokraamista viikoksi pariksi, mutta mietin onko tavarani sellaista, mitä joku ehkä ostaisikin. Ei huvittaisi nähdä hirveää vaivaa ja heittää edes sitä muutamaa kymppiä taivaan tuuliin turhan tähden. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No melkein, jäin voitolle 5 e. Myin kaikenlaista kamaa, astoista turhanpäiväiseen krääsään, lastenvaatteista juhlamekkoihin. Meni sitten hyväntekeväisyyskirppikselle jossa myytiin varmaan kovemmalla hinnalla. Muutto oli pian, enkä voinut jäädä hilloamaan kamoja, kirppispöydän vuokrasin vaan yhdeksi päiväksi.

Vierailija
2/4 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Joskus oon ollut varma, että tätä rojua ei kyllä kukaan osta. Aina olen jäänyt voitolle.

Pienin tili, minkä tein oli, kun varasin pöydän joulun aikoihin, olikos just ennen vai jälkeen. Sillon tuli voittoa "vaan n. 65e."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jäänyt tappiolle. Mut en ihan koko viikon pöytävuokraa, vaan vähän vähemmän. Sitten useammankin kerran olen pitänyt kirppispöytää useamman viikon, joista ehkä kaksi viimeistä on tuottanut vain pöytävuokran verran.

Vierailija
4/4 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerran, loppujen lopuksi. Johtuu varmaan siitä, että tavaroitani en ole saanut varastamalla, vaan niillä on ollut todellinen arvo. 

- Sensijaan noilta pöydiltä on joka kerta varastettu, ja henkilökunta vain pyörittelee silmiään.

- Olen tullut siihen tulokseen, että tuolla ei ole sallittua tienata kuin kirppishallin pitäjän. Monessa paikassa oloen kokeillut, tyhmyyttäni, sama tulos joka kerta, halvemmalla pääsee kun "upottaa jokeen". No ei vaan, olen sitten koettanut myydä muuten, ja ne mitä kaupan on mennyt, on aina mennyt paremmalla hinnalla kuin noissa varkauskeskuksissa.