Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei päästä minua illanviettoon

Vierailija
11.05.2018 |

Tyttöporukan kanssa sovittiin jo viikko sitten, että mennään tänään iltaa istumaan bariin ILMAN MIEHIÄ. No mun mies on nyt sitä mieltä, että hänen pitää tulla mukaan vähän katsomaan mun perään. Jos ei onnistu, niin ei aio päästää mua menemään ollenkaan. Se sanoi, että keksii kyllä keinot. Mua vähän ahdistaa oikeasti, mies ei ole koskaan ollut mitenkään uhkaava enkä usko, että tekisi mulle mitään nytkään. Mutta en halua tehdä ohareita kavereille. Pitääkö mun sitten vain ottaa mies mukaan ja pyytää sitä oleskelemaan vähän sivummalla?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies fyysisesti estää sua, soitat poliisille. Tollaseen ei tarvitse suostua. Tää on vapaa maa ja eletään vuotta 2018.

Vierailija
2/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää tavarat ja lähde. Soita joku tuttu turvaamaan lähtösi. On hyvin vaarallista jäädä tuollaiseen tilanteeseen pidemmäksi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää miettiä, haluatko viettää loppuelämäsi (tai edes yhtä kuukautta) moisen pöljäkkeen kanssa.

Vierailija
4/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olette minkä ikäisiä?

Kyseessä ei kuitenkaan ole nyt aikuinen mies etkä sinäkään kovin vanhalta kuulosta, kun edes mietit moisia vaihtoehtoja. Kasvahan jo aikuiseksi.

Vierailija
5/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerää tavarat ja lähde. Soita joku tuttu turvaamaan lähtösi. On hyvin vaarallista jäädä tuollaiseen tilanteeseen pidemmäksi aikaa.

Tätähän te aina ensimmäiseksi ehdotatte. Ap:han sanoi, ettei miehensä ole koskaan ollut uhkaava. Ja nyt kun on pieni erimielisyys, niin heti ero ja turvamiehien kanssa? Ei ihme, että nykyaikana ei parisuhteet kestä.

Vierailija
6/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta se lähtee. Henkinen alistaminen, mikä johtaa fyysiseen yms. Varmasti tuntuu juuri nyt uskomattomalle että mies voisi tehdä ikinä mitään pahaa. Mutta tuo on juuri se ensimmäinen varoitusmerkki minkä takia pitää häipyä. 

Vierailija
7/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän te aina ensimmäiseksi ehdotatte. Ap:han sanoi, ettei miehensä ole koskaan ollut uhkaava. Ja nyt kun on pieni erimielisyys, niin heti ero ja turvamiehien kanssa? Ei ihme, että nykyaikana ei parisuhteet kestä.

Minun on kestänyt jo 25 vuotta. Juuri siksi, että mieheni ei koskaan rajoittaisi minua tuolla tavalla, enkä minä häntä. Aloittajan kuvaamat suhteet päättyvät surullisesti. Kannattaa etsiä henkisesti terve kumppani.

Vierailija
8/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta se lähtee. Henkinen alistaminen, mikä johtaa fyysiseen yms. Varmasti tuntuu juuri nyt uskomattomalle että mies voisi tehdä ikinä mitään pahaa. Mutta tuo on juuri se ensimmäinen varoitusmerkki minkä takia pitää häipyä. 

Lisään vielä tähän, että moni narsistin, väkivaltaisen tms kanssa seurustellut sanoo tajunneensa jälkikäteen niitä pieniä hetkiä joista olisi pitänyt tajuta. Tämän tyyppinen kontrollointi on ensimmäisiä keinoja joilla testataan kuinka helposti olet alistettavissa. Tai sitten se että mies alkaa mököttämään ja syyllistämään, kun haluat viettää aikaa ystäviesi kanssa. 

Kannattaa myös etsiä ketju mustasukkaisten kumppaneiden sairaimmista aivoituksista. Voi avata silmäsi. 

Vierailija
9/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sitä tyyppiä joka vähän viinaa saatuaan lähtee miehen kuin miehen matkaan? Ymmärrän miehesi huolen. Ero on joka tapauksessa paras ratkaisu teille.

Vierailija
10/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se mies mukaan. Luultavasti se on huolissaan sun turvallisuudesta. Ehkä asutte alueella, jossa on hämärää porukkaa? Mies varmaan katsoisi, ettei kukaan tule ahdistelemaan sinua. Anna sen vaan olla taka-alalla, ”suojelusenkelinä”.

Vierailija
11/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta mies alkaa vaatia valitsemaan joko hänet tai ystäväsi. Normaalissa parisuhteessa saa olla ystäviä. Normaalissa parisuhteessa ei kytätä toisen tekemisiä. Kohta et saa kulkea edes työmatkojasi yksin, kun silläkin ajalla voi pettää jonkun kanssa tai joku voi tulla iskemään. 

Vierailija
12/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli tuollainen. Huomaa tuo sana ex.

Vierailija
13/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota se mies mukaan. Luultavasti se on huolissaan sun turvallisuudesta. Ehkä asutte alueella, jossa on hämärää porukkaa? Mies varmaan katsoisi, ettei kukaan tule ahdistelemaan sinua. Anna sen vaan olla taka-alalla, ”suojelusenkelinä”.

No ei se mies mikään suojelusenkeli halua olla vaan vahtia ettei ap vilkaisekaan muihin miehiin päin. Muutenkin, nainen ei ole mikään lapsi jota tarvitsee vahtia koko ajan, eiköhän ap pärjää sen kaveriporukkansa kanssa oikein hyvin.

Vierailija
14/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin vastaavan kontrolloijan aikoinaan.

Sain yllätyksenä liput ruisrockiin ja kun koitin soittaa ilmoittaakseni miehelle, että olen lähdössä sinne, niin mies ei vastannut vaan nukkui puhelin äänettömällä. Lopulta kun hän heräsi oli piru merrassa, koska olin jo ruissialueella ja täydessä menossa ja siitäpä hän raivostui - ja soitteli perääni vihaisena. Olin kuulemma kusettanut häntä ja loukkasin kun en odottanut että hän herää ja antaa luvan lähteä sinne. Seuraavien tuntien aikana soi puhelin sata kertaa "no joko sä olet lähdössä sieltä, meillä olis puhuttavaa". Tämä siis tunnin välein eli hän kuvitteli, että lähden heti takaisin kotiin kun hän käskee. Kun pyysin hakemaan, niin ei päässyt koska "bensa oli lopussa". Silti sitä riitti siihen, että ajeli ympäri kylää sen aikaa kun olin festareilla.

Viimeinen niitti oli kun pääsin kimppakyydillä, niin se oli väärä kyyti koska tulin miespuolisten kavereiden kanssa ja siinä tapauksessa mun olisi pitänyt tulla julkisilla. Raivo repesi siinä kohtaa kun halasin hanttarin paikalla istunutta kaveria ja kuskia.

Oikeasti syy raivoon oli se, että mies oli kateellinen, ettei itse päässyt loppuunmyytyyn tapahtumaan mukaan kun sain itse tuurilla ilmaiseksi lipun. Siitähän riitti kiukuteltavaa ja koko reissusta ei saanut puhua enää sanallakaan hänen kuultensa. Hän sai vastaavanlaisia napsahduksia myös siitä, jos lähdimme käymään abc:lla ilman häntä sillä aikaa kun hän istui baarissa kun hän oli saattanut haluta mukaan.

Olimme tapahtumien aikaan 16 ja 20 vuotiaita. Mies vanhempi osapuoli. Hän olisi todennäköisesti ruissiin päästyään jättänyt minut yksin lähtiessään kaljateltoille ja odottanut että seison erillään muusta porukasta odottamassa häntä.

Mies ei ole muuttunut miksikään mitä hänen kuulumisiaan tiedän, mutta mä en siedä enää samanlaista kontrollointia keneltäkään ja teen heti selväksi missä rajat kulkevat. En tarvitse holhousta ja lapsenvahtia ja mitä kertoo miehestä, jos repii pelihousut tollasten syiden takia.

Vierailija
15/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiden ei tällaisissa kohdissa tarvitsekaan kestää.

Vierailija
16/22 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap miten kävi?

Vierailija
17/22 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde on 5 kk vanha

Vierailija
18/22 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää. Exäni oli samanlainen. Kiukutteli ja raivostui, jos halusin lähteä kavereiden kanssa jonnekin viihteelle. Soitteli pitkin iltaa ja tenttasi ketä oikein paneskelin sinä iltana. Niin ja itse hän hyppäsi vähän väliä jätkien kanssa reissuilla. Suhde kesti vain vuoden onneksi, mutta sekin jo jätti jonkinlaiset traumat minuun.

Vierailija
19/22 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä viitsisi seurustella miehen kanssa jonka pitää päästä baariin ilman minua, "vain kavereiden" kanssa. Tuskin siellä ravintolassa on yksityistilaisuus vain miestä ja kavereitaan  varten? :D

Jos ravintolaelämä kiinnostaa, ja sinne pitää ilman minua päästä, niin sitten olisi kyllä ihan väärä mies minulle.

Ihan eri asia on lähteä poikain kanssa johonkin tapahtumaan joka ei minua kiinnosta, tai vaikka ihan mökkireissulle toiselle puolelle suomea, mutta että baariin, ja oma siippa ei saa olla samassa paikassa, miksiköhän ei? ;) Jos haluaa viettää aikaa poikain kanssa, jutella vanhoja juttuja, keventää sydäntään, mennä kalaan parantamaan maailmaa, niin thats fine, ystäviä saa nähdä niin paljon kuin huvittaa, mutta baariko nyt siihen on se paikka? Sielläkö on rauhaisaa olla kavereiden kesken? Enpäs usko.

Ja miten minä häiritsisin vaikka viereisessä pöydässä, mutta kukaan muu ei? Niinpä ;)

Vierailija
20/22 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun ei mies ymmärrä että onhan sitä joskus päästävä baariin ja vieraisiin.