Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajantappo työpaikalla

10plus7
11.05.2018 |

Olen töissä jossa istun koneella käytännössä koko päivän. Kukaan ei näe ruutuani joten voin tehdä mitä haluan. Töissä on aika hiljaista eikä oikein kiinnosta kysellä pomoltakaan lisähommia.
Miten, ja millä nettisivuilla, saisin ajan kulumaan paremmin? Nyt kaikki ajantappovinkit kehiin!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen e-kirjoja. Kirjastoista voi lainata. 

Vierailija
2/17 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko m.o.d.e? T.r.o.l.laat kuten tavallisesti ja juot kahvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro missä on tommosta! Haen teille töihin.

Vierailija
4/17 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä selaan vauvapalstaa, täytän demistä galluppeja, luen blogeja, katson sarjoja, pelaan pasianssia. Ja silti teen enemmän töitä kuin yksikään työkaverini. Joten ei, en pode huonoa omaa tuntoa. Palkankorotusta olen pyytänyt mutta en ole sellaista saanut joten en aio tehdä yhtään ylimääräistä työtä.

Vierailija
5/17 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä selaan vauvapalstaa, täytän demistä galluppeja, luen blogeja, katson sarjoja, pelaan pasianssia. Ja silti teen enemmän töitä kuin yksikään työkaverini. Joten ei, en pode huonoa omaa tuntoa. Palkankorotusta olen pyytänyt mutta en ole sellaista saanut joten en aio tehdä yhtään ylimääräistä työtä.

Mäkin katsoisin mielelläni sarjoja mutta koska kyseessä on firman kone ja netti niin en uskalla koska joku netflix vie kuitenkin sen verran kaistaa että pomo huomaa sen. 

Vierailija
6/17 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatunto on yhdyssana. Tässäkö syy, ettet saanut korotustasi?

Vierailija
7/17 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluvedonlyönti, nettipokeri ja osakekauppa. 

Uuden kielen opettelu duolingosta. 

Selainpelien pelaaminen. 

Vierailija
8/17 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä muka seurata työnantajan toimesta netinkäyttöä? 

Vierailija
9/17 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyylä kirjoitti:

Eikö teillä muka seurata työnantajan toimesta netinkäyttöä? 

Työnantaja voi estää tietyille sivuille pääsyn mutta ei lain mukaan saa seurata mitä työntekijä omalla koneellaan tekee. 

Vierailija
10/17 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freelancer.com

Vierailija
11/17 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimella Plague Inc. Voi samalla vastata jos tulee joku puhelu tai sähköposti ilma että tarvitsee keskeyttää peli.

Vierailija
12/17 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala. Onneksi mulla ei ole tuollaista työtä. Hävettäis jättää eroahdistusta itkevä lapsi aamulla päiväkotiin ja sitten mennä töihin selaamaan vauva-palstaa tai muuta yhtä turhaa.

Vierailija
13/17 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailija8888888 kirjoitti:

Urheiluvedonlyönti, nettipokeri ja osakekauppa

Uuden kielen opettelu duolingosta. 

Selainpelien pelaaminen. 

Ei toimi,  mielenkiintoiset pörssit aukeaa vasta 16.30 eli päivä jo ohi.

Vierailija
14/17 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut niin hiljaisessa työpaikassa, että oli pakko olla käsitöitä mukana ja silti meinasi järki lähteä tylsyyden takia. Päivät tuntuivat todella pitkiltä. Samalla työnantajalla on muita toimipisteitä, joissa taas on niin kiire, että ei ehdi vessassakaan käydä ja illalla on kotona aivan loppu. Jaksaa vain maata sohvalla.

Vierailija
15/17 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10plus7 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin katsoisin mielelläni sarjoja mutta koska kyseessä on firman kone ja netti niin en uskalla koska joku netflix vie kuitenkin sen verran kaistaa että pomo huomaa sen. 

Ei se pomo sitä nettiliikennettä reaaliajassa kokoajan seuraa ja tuskin teidän firma nyt minkään räkäisen hitaan mobiilinetin varassa on, että netflixi näkys mihinkään suuntaan kaistan käytössä?

Vierailija
16/17 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

monkey go happy-pelit

Vierailija
17/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kamala. Onneksi mulla ei ole tuollaista työtä. Hävettäis jättää eroahdistusta itkevä lapsi aamulla päiväkotiin ja sitten mennä töihin selaamaan vauva-palstaa tai muuta yhtä turhaa.

Sinua siis hävettäisi työ eikä se että jätät itkevän lapsesi joka aamu. Siinä taas vuoden vanhemman palkinnon voittaja. Työ menee lapsen edelle.