Mies! Millaisesta naisesta ajattelet, että hän on varmaan hyvä sängyssä?
Itse olen monesti kuullut miehiltä arvelun, että seksi kanssani on varmasti tosi hienoa. Jos siihen on päädytty, on se ollutkin hyvää ja miehet ihan innoissaan. Itselläni ei ole aavistustakaan, miltä vaikutan.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen, kaunis ja seksikäs.
??
Nuo panostaa kaikista vähiten. Mitä kauniimpi, sen passiivisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??
Niin? Passiivinen nainen nimenomaan on hyvä sängyssä, kunhan antaa miehen tehdä paljon asioita. Silloinhan mies määrää tahdin ja voi tehdä asioita, joista tykkää. Jos nainen on hyvännäköinen, kaunis ja seksikäs ja antaa nuolla ja nussia eri asennoissa, niin mikäs sen parempaa seksiä voisikaan olla.
Jos on pilkettä silmäkulmassa. Mutta ei sekään kerro. Nainen on hyvä sängyssä, jos oikeasti haluaa seksiä. Jos värähtää pienestäkin kosketuksesta tai kielenlipaisusta, jos odottaa malttamattomana seuraa. On ihan yksi lysti makaako selällään liikkumatta tai tekee mitä hyvänsä, jos vain elää joka solullaan ja viestii janoavansa seksiä. Millään muulla kuin haluamisella ei ole mitään merkitystä miehelle. Ei paljoa kiinnosta naida flegmaattista tai vaikka mitä lie aropupua, jos ei nainen vähänkään oikeasti himoitse miestä. Ulkonäöllä ei ole tuon kanssa mitään tekemistä.
Itse olen ainakin tottunut haluavaan naiseen joka värähtää odottavasti mitä tulossa. Parhaimmillaan pelkkä sormen sively reidellä tai alavatsalla kertoo jo onko kiimassa vaiko ei. Jos vaimo ei satu lämpenemään sitten millään, niin seisokki loppu saman tien. Sitten yritetään uudestaan joku toinen kerta. Ei siinä auta mitkään naisen temput, jos ei oikeasti haluta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??
Niin? Passiivinen nainen nimenomaan on hyvä sängyssä, kunhan antaa miehen tehdä paljon asioita. Silloinhan mies määrää tahdin ja voi tehdä asioita, joista tykkää. Jos nainen on hyvännäköinen, kaunis ja seksikäs ja antaa nuolla ja nussia eri asennoissa, niin mikäs sen parempaa seksiä voisikaan olla.
Semmoista, missä nainen on ainakin välillä aktiivinen. Semmoista, missä kaikki uudet ideat eivät tule vain minulta. Semmoista, missä vastuu hänen nautinnosta, ei sysätä vain minun harteille. Sekin onnistuu, mutta se on pidemmän päälle tylsää.
Mutta ei siinä, kyllä elävän nuken paneminen voi olla loistavaa sekin.
Nainen jolla on pehmeä seksikäs viipyilevä ja flirttaileva ääni ja joka katsoo ilmeikkäästi silmiin. Aivan varma merkki kiihkeästä seksistä.