Voisitko vegaani seukata sekasyöjän kanssa? Tai voisitko sekasyöjä seukata vegaanin kanssa?
Kommentit (27)
ei voi. se on kielletty vegaanilaissa
No voi. Meillä minä olen vegaani, mies lihaakin syövä. Meillä on muitakin isoja näkemyseroja, esim. minä olen agnostikko, mies helluntaikristitty. Emme ole koskaan kokeneet näitä miksikään ongelmaksi.
Ruoanlaitto meillä hoituu yleensä niin, että minä teen vegaaniruoan, joka sitten voi olla miehelle lisuke jollekin liha- tai kalaruoalle. Esim. eilen tein tomaatti-munakoisopataa, jota mies söi lihapullien kanssa, minä otin lisukkeeksi ja proteiininlähteeksi papupyöryköitä.
En usko että viitsisin ruveta seurustelemaan vegaanin kanssa.
En ole vegaani, mutta pääosin kasvissyöjä enkä syö eläinperäisistä kuin kalaa, kananmunia ja riistalihaa.
Kumppanin lihansyönti ei olisi ongelma, mutta toivoisin ravintoasioiden olevan suunnilleen linjassa eikä minun keittiööni saa tuoda teollisesti tuotettua lihaa, possua, einesruokia ymv.
Muualla voi sitten syödä makkaraa, pekonia, roiskeläppäpizzoja ja huuhtoa maidolla alas jos huvittaa, mutta en suostu pussailemaan heti sen jälkeen enkä ennen hammaspesua.
Vierailija kirjoitti:
En ole vegaani, mutta pääosin kasvissyöjä enkä syö eläinperäisistä kuin kalaa, kananmunia ja riistalihaa.
Kumppanin lihansyönti ei olisi ongelma, mutta toivoisin ravintoasioiden olevan suunnilleen linjassa eikä minun keittiööni saa tuoda teollisesti tuotettua lihaa, possua, einesruokia ymv.
Muualla voi sitten syödä makkaraa, pekonia, roiskeläppäpizzoja ja huuhtoa maidolla alas jos huvittaa, mutta en suostu pussailemaan heti sen jälkeen enkä ennen hammaspesua.
XDDDD, Ei voi muuta kuin nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muualla voi sitten syödä makkaraa, pekonia, roiskeläppäpizzoja ja huuhtoa maidolla alas jos huvittaa, mutta en suostu pussailemaan heti sen jälkeen enkä ennen hammaspesua.XDDDD, Ei voi muuta kuin nauraa.
Siitä vaan, nauraminen tekee hyvää.
Ja tuossahan oli toki vain ruokasäännöt, kodissani on liuta muitakin sääntöjä.:D
Vierailija kirjoitti:
Sinun keittiöstäsi päätät toki itse, mutta siinä vaiheessa kun muutetaan yhteen niin se keittiö tuppaa olemaan yhteinen.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuossahan oli toki vain ruokasäännöt, kodissani on liuta muitakin sääntöjä.:D
Sinun keittiösi ja sinun kotisi, jossa kumppanisi on ilmeiseti lähinnä vieraan statuksella. Ei varmaan tarvitse hänen sitten juuri kotitöitäkään tehdä?
Vegaanius on ehdoton turnoff.
Mitään vakavampaa pitkäaikaista suhdetta ei voi ajatella.
En voi seukkaa tai seukata. 12 vuotiaat seukkaa. Ei aikuiset. Häpeä ap.
Riippuu. Niin kauan kun ei puututa toisen elämään, se olisi ok. Ja niin kauan kuin puoliso hyväksyisi lemmikkikissani ja sen, että sille ei mitään vegaanista tuputeta. Ja sen, että parit kenkäni ovat nahkaa. Hysteriavegaanit (ei saa käyttää tyyliin samaa tiskiharjaa, uunia, lautasia tai keittoastioita) jätän omaan arvoonsa. Omat paistinpannut nyt voi vielä olla, koska kyllä se eläinrasva jonkin verran pannuun tarttuu.
Mieheni on ollut vegaani nyt 18 vuotta ja mä sekasyöjä koko ikäni. Yhdessä ollaan oltu 24 vuotta, eikä loppua näy.
Pitkälti toimitaan kuten numero 3 vastasi. Pääpiirteittäin syödään samaa ruokaa, mutta välillä mun ja lasten proteiini on lihaa.
En jaksaisi vääntää perusasioista, ei voi. Vegaanit pysykööt piireissään, syököön vaikka käpyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muualla voi sitten syödä makkaraa, pekonia, roiskeläppäpizzoja ja huuhtoa maidolla alas jos huvittaa, mutta en suostu pussailemaan heti sen jälkeen enkä ennen hammaspesua.Sinun keittiöstäsi päätät toki itse, mutta siinä vaiheessa kun muutetaan yhteen niin se keittiö tuppaa olemaan yhteinen.
Kyllä se olisi silti minun keittiöni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun keittiösi ja sinun kotisi, jossa kumppanisi on ilmeiseti lähinnä vieraan statuksella. Ei varmaan tarvitse hänen sitten juuri kotitöitäkään tehdä?
Ei tarvitsekaan, jos tekee rahaa.
Jos on työttömänä, niin silloin tietysti tarvitsee (tosin ei keittiössä).
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on ollut vegaani nyt 18 vuotta ja mä sekasyöjä koko ikäni. Yhdessä ollaan oltu 24 vuotta, eikä loppua näy.
Pitkälti toimitaan kuten numero 3 vastasi. Pääpiirteittäin syödään samaa ruokaa, mutta välillä mun ja lasten proteiini on lihaa.
Jostain syystä sukupuolet noin päin tapaa onnistua.
Jos vegaani syö kumppaninsa, hänestä tulee lihan- ja samalla ihmissyöjä. Mutta jos lihansyöjä syö vegaanikumppaninsa, siitä tuskin voi rangaista; eihän kasvisten syönti ole kiellettyä.
Mistä näitä typeriä vegaanikeskusteluja oikein tulee?
Ei, ei saunalahdelta tällä kertaa