Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi varattu heteronainen katselee rintojani ja haarojeni väliä sekä "flirttailee"?

Vierailija
11.05.2018 |

Menin sitten ja ihastuin häneen, enkä saanut vastakaikua, tosin reaktio aloitteeseeni oli hieman monitulkintainen. Mutta miksi, oi miksi heteronainen katselee rintojani ja vartaloani epätavallisen pitkään ja jopa himokkaasti sekä haarojeni väliä. Miksi mua vanhempi heteronainen iskee silmää ja mittaa katseellaan kroppaani? Ja kun katson takaisin kysyvästi, niin se katse suoraan silmiini, hymyillen voisi jatkua vaikka kuinka pitkään. Miksi hän punasteli selvästi usein, kun kohtasimme jne.? Kertokaa minulle. Miksi tulkitsin häntä väärin? Mikä selittää hänen käytöksensä? Haluan sielunrauhan viimeinkin. :/

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hakee itselleen ja miehelleen kolmatta pyörää sänkyyn.

Olit muodollisesti pätevä.

Vierailija
2/16 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole enää? Joka tapauksessa sekin olisi voinut mulle ehkä sopia. Pääasia, että olisin saamut olla hänen kanssaan. Ärsyttävää sinänsä, kun aivan aluksi en edes ollut ihastunut, mutta hänen puolivihjaileva käytöksensä sai mut ihastumaan. Sitten kuitenkin sain pakit. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä varmistan: eli siis kuitenkin saatoin hieman kiinnostaa häntä oikeastikin seksuaalisessa mielessä? Hieman tulee epäuskoiset tuntemukset, jos niin olisi.

Vierailija
4/16 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatuillakin on silmät päässä. Miksi ei olisi katsonut, jos jotain katsottavaa on. Varattuna ei ole lupa koskea, mutta varatut eivät kuitenkaan ole sokeita. 

Vierailija
5/16 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä himokas hetero rouva terapeuttisi ja sinä itse olet kotirouva, jota epäiltiin provoksi ja palstan m.o.d.e./k.s.i?

Vierailija
6/16 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko lisää rinnoistasi? Halutessasi voit oheistaa kuvallisen liitteen.

Vierailija
7/16 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varatuillakin on silmät päässä. Miksi ei olisi katsonut, jos jotain katsottavaa on. Varattuna ei ole lupa koskea, mutta varatut eivät kuitenkaan ole sokeita. 

Tarkoitan sitä, että olisikohan hän voinut haluta kanssani suhteen, jos olisi ollut vapaa ja elämäntilanteemme toisenlaiset? Jos niin olisi, olen soimannut itseäni turhaan. Tunnen nimittäin itseni jonkinlaiseksi syntisäkiksi, kun menin ihastumaan _varattuun naiseen_.

Vierailija
8/16 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä parisuhteessa olevana minä ainakin ihastun joskus muihin miehiin. Se menee kyllä ohi mutta kyllä sillon ihastumisen aikana ahkerasti tulee käytyä tietyissä paikoissa missä tämän miehen voisi nähdä ;) kuulut varmasti tälläkin hetkellä jonkun fantasioihin..

N30

Vierailija
9/16 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko lisää rinnoistasi? Halutessasi voit oheistaa kuvallisen liitteen.

Miksi ne kiinnostavat? :) Ne ovat ihan terhakat ja keskikokoiset. Muuten olen hoikka. Sorry, mutta linkkiä kuvaan en laita tänne.

Vierailija
10/16 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
11/16 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä varmistan: eli siis kuitenkin saatoin hieman kiinnostaa häntä oikeastikin seksuaalisessa mielessä? Hieman tulee epäuskoiset tuntemukset, jos niin olisi.

Ihan varmasti kiinnostit nimenomaan siinä tapauksessa että haettiin kolmatta pyörää.

Jos kolmas pyörä on nainen niin silloin kyse on siitä että kummallekin naiselle järjestetään kulissi heteroseksistä (mieshän on mukana) mikä alentaa kynnystä päästä toteuttamaan todellisia haluja eli kokeilemaan tyttöjen välistä seksiä tarvitsematta leimautua lesboksi tai edes bi-seksuaaliksi.

Mistä muuten löytyisi pk-seudulta kiinteä max 30-something jota kiinnostaisi kolmen kimppa (lue kahden tytön kimppa miehen kanssa) :)

Vierailija
12/16 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onko ne hyvät?

Vierailija
13/16 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onko ne hyvät?

Miten sen nyt ottaa. Ihan muodokkaat ja kiinteät ne ovat. Muutenkin olen hoikka ja muodokas. Mut ilmeisesti sitten sen naisen makuun kuitenkin, kun hän siihen malliin mua tsekkaili. Mut eipä siitä mitään hyötyä oo, kun ihastuttuani sainkin pakit. Ehdin varmaan ihastua häneen liikaakin ja tosimielessä ja hänelle olisi riittänyt joku pinnallisempi juttu. Mutta ei ole kukaan nainen flirttaillut tai katsellutkaan koskaan yhtä himokkaasti kuin hän. Hänet kyllä haluaisin edelleen ja kolmantena pyöränäkin kävisi, jos ei muuten onnistuisi.

Vierailija
14/16 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan sitä, että olisikohan hän voinut haluta kanssani suhteen, jos olisi ollut vapaa ja elämäntilanteemme toisenlaiset? Jos niin olisi, olen soimannut itseäni turhaan. Tunnen nimittäin itseni jonkinlaiseksi syntisäkiksi, kun menin ihastumaan _varattuun naiseen_.

Mitä väliä sillä on olisiko nainen halunnut jotain jos tilanne olisi ollut toinen? Tilanne oli mikä oli, eikä kumpikaan tehnyt mitään, kuten ei kuulunutkaan tehdä.  Ihastumisia tulee ja menee elämässä. 

Vierailija
15/16 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, onko ne hyvät?

Miten sen nyt ottaa. Ihan muodokkaat ja kiinteät ne ovat. Muutenkin olen hoikka ja muodokas. Mut ilmeisesti sitten sen naisen makuun kuitenkin, kun hän siihen malliin mua tsekkaili. Mut eipä siitä mitään hyötyä oo, kun ihastuttuani sainkin pakit. Ehdin varmaan ihastua häneen liikaakin ja tosimielessä ja hänelle olisi riittänyt joku pinnallisempi juttu. Mutta ei ole kukaan nainen flirttaillut tai katsellutkaan koskaan yhtä himokkaasti kuin hän. Hänet kyllä haluaisin edelleen ja kolmantena pyöränäkin kävisi, jos ei muuten onnistuisi.

Vastauksesi tyydytti informaatiohaluni. Kiitos.

Vierailija
16/16 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on olisiko nainen halunnut jotain jos tilanne olisi ollut toinen? Tilanne oli mikä oli, eikä kumpikaan tehnyt mitään, kuten ei kuulunutkaan tehdä.  Ihastumisia tulee ja menee elämässä. 

Eipä siinä muuta, mutta kun olin taistellut pysyäkseni heterona, niin menin sitten repsahtamaan naiseen ja nyt siitä naisenkaipuusta onkin melkein mahdotonta räpistellä irti. Ja mä ihastuin siihen naiseen oikeastikin, vaikka hänelle se varmaankin oli vain pientä ja yllättävän suoraviivaista flirttiä.

Miesystävän saisin helpostikin, mutta nyt tuntuu siltä, että seksuaali-identiteettini meni uusiksi ja sydän on särkynyt. Tässä menee pitkään ennen kuin olen niin hyvässä kunnossa henkisesti, että pystyisin uuteen suhteeseen oikeasti.