Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään kuollakseni anafylaksiaa

Vierailija
11.05.2018 |

Kärsin astmasta ja lukuisista allergioista.
Nyt aikuisiällä anafylaksian pelko on ottanut minut haltuunsa. Olen kahden lapsen äiti ja tää vaikuttaa kaikkeen meidän elämässä.
Ruokavalio on tosi minimaalinen, pelkään ottaa lääkkeitä, liikkua ulkona.. Ja tarinoita lukiessa, senhän voi saada mistä tahansa!
Olen koko ajan hälytysvalmiudessa ja painelen suurin piirtein 112 jos saan pienen kutiavan täplän johonkin.

Onko täällä ketään kuka olisi tuon kokenut?
Millaista se oli? Miten elätte elämäänne?
Kaipaisin todella apua tähän! Olen miettinyt terapiaakin, mutta ymmärränhän itsekin etten voi pelätä tätä tällä tavalla.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensinnäkin kun oot "itse laatinut listan" niin älä jätä syömättä niitä ruokia mitkä pelottaa, vaikka itket ja syöt, mutta se auttaa hyvin paljon kun huomaat, ettei sitä anafylaksiaa tuu, syöt vaikka väkisin. voimia!<3

Vierailija
22/22 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, helpottaako tämä aapeetä olplenkaan, mutta isäni sai useita anafylaktisia shokkeja, joista selvisi sairaalahoidon avulla, mutta oli joka kerta tajuttomana siinä vaiheessa kun hänet löydettiin. Isäni kuvasi shokkia niin omituisen täydellisen rauhallisena. Ilmeisesti tämä liittyi siihen, että verenpaine romahtaa shokissa yhtäkkiä.

Voi siis olla, että ennen kuolemaasi tukehdut, mutta toddennäköisesti et tajua sitä enää itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän