Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko rakastunut? Keneen? Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Vierailija
11.05.2018 |

Minä olen rakastunut työtoveriini. Jos kehtaisin, pyytäisin häntä odottamaan vuoden, että saan mieheni jätettyä. Sanoisin, että en ole koskaan tavannut noin mieletöntä ihmistä. Vaikka olemme hyvin erilaisia ja varmasti suhteeseemme tulisi kitkaa, en ole ikinä tavannut noin rakastavaa, vilpitöntä ja sisäisesti kaunista ihmistä. Olen aina ollut kiinnostunut tuhmista alfa-uroista, jotka kohtelevat julmasti. Nyt haluaisin kokeilla miltä tuntuu kun toinen aidosti haluaa hyvää minulle ja rakastaa intohimoisemmin kuin kukaan muu! Tehdään lapset yhdessä!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😆

Vierailija
2/11 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan ukko vaihtoon. Jos ei ton vertaa kiinnosta oma miehesi, eiköhän ole aika jättää se. Kai teillä oli valtavat kermakakkuhäät ja nyt voit taas järjestää uudet, ja saatte uudet häälahjatkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut varattuun, minua vanhempaan perheenisään. Sanoisin hänelle, että älä herran tähden jätä vaimoasi ja perhettäsi minun vuokseni, sillä silloin minä en enää sinua halua.

Vierailija
4/11 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset haluaisi, jos mies olisi valmis jättämään perheensä? ap

Vierailija
5/11 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut varattuun, minua vanhempaan perheenisään. Sanoisin hänelle, että älä herran tähden jätä vaimoasi ja perhettäsi minun vuokseni, sillä silloin minä en enää sinua halua.

Kovat on luulot sulla itsestäs.

Vierailija
6/11 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytölle tiedoksi että turhaan haikailet. Varatut perheenisät on sellaisia, että pitävät peliä ja ehkä panevat kerran tai kaksi, mutta vaimoaan eivät jätä. Eli ole huoleti, ei tule jättämään vaimoaan sinun tai kenekään muunkan hoitonsa takia.

T. Kokemusta on

Vierailija
7/11 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas kokemusta on, kerran tai pari ei riitä jos on rakastunut. Minulla ja toisen naisen kanssa asuvalla rakastajallani on jo 10 vuoden suhde takana. Pannaan kun nähdään. Vähintään neljä kertaa vuodessa. Mies valitsi väärin vaimonsa, joten sivusuhde pitää hänet kotona kunnes lapset on isompia. 

Vierailija
8/11 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen pelimieheen. Haluaisin haistattaa hänelle v*tut.

Vierailija
9/11 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteen pelimieheen. Haluaisin haistattaa hänelle v*tut.

Mistä tunnistaa pelimiehen? Onko mitään merkkejä mistä voi tunnistaa heti tai sitte myöhemmin, millaisista merkeistä?

Vierailija
10/11 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varatuissa pelimiehiä?

Vierailija
11/11 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Keneen rakastunut. Kene ei tästä varmaan tiedä.