Mistä saisin pesukoneen?
Olen totaalisen kyllästynyt nyrkkipyykkäämiseen (tätä ollut jo pari vuotta.) mutta kun ei ole varaa koneeseen, niin ei ole. Käytettykin kelpaisi, korkeintaan satasen maksava tai ilmainen.
Mutta, tässä se juttu tuleekin; kaikki myyjät sanovat että vain nouto käy, ja ovat siitä ehsottomia vaikka olisin valmis maksamaan hieman extraa vaivasta, ja minulla ei ole autoa, ei edes ajokorttia. Lähipiirissäni ei ole ketään jolla olisi aikaa sellaisille keikoille....
Täytyykö minun elää ilman pesukonetta vielä toiset 2 vuotta? (Niin kauan mulla menee säästää käteisellä)
Niin ja olen toimeentulotuki-asiakas.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tekosyysi olla toimeentulotuella 2 vuotta? Luulis sinä aikana jo töitä löytyneen.ei helv...
Kun en ole työkykyinen. Sanoo lääkäri. Mutta kela on erimieltä, niin en pääse edes kuntoutustuelle. Älä siis mulle ruikuta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Upouusia oli Gigantissa (Matsui) 149e,2vuoden takuu...
Niin, mutta millä minä sen kuljetan? Laskin että gigantin kotiinkuljetus maksaa 80€ lisää, ei mulla semmoiseen ole varaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta, tässä se juttu tuleekin; kaikki myyjät sanovat että vain nouto käy, ja ovat siitä ehsottomia vaikka olisin valmis maksamaan hieman extraa vaivasta, ja minulla ei ole autoa, ei edes ajokorttia. Lähipiirissäni ei ole ketään jolla olisi aikaa sellaisille keikoille.....
Mitä tarkoittaa käytännössä "olisin valmis maksamaan hieman extraa vaivasta"?
5 euroa? Kymppi? 50 euroa?
40... sehän riittää bensaan eikö??? Ap
On se jännä, että kun on ensin täällä kirjoitus miten saisi pyykinpesukoneen myydyksi, niin seuraavana päivänä joku etsii myytävää konetta.
Minäpä pesen. Yksi lapsi enää kotona asuu. Pesukone hajosi ja uutta ei ole vara ostaa.
Ei, kela ei maksa. Ei auttanut edes imurin hankkimisessa vaikka niitäkin saa alle satasella. Ap