Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisin pesukoneen?

Vierailija
11.05.2018 |

Olen totaalisen kyllästynyt nyrkkipyykkäämiseen (tätä ollut jo pari vuotta.) mutta kun ei ole varaa koneeseen, niin ei ole. Käytettykin kelpaisi, korkeintaan satasen maksava tai ilmainen.

Mutta, tässä se juttu tuleekin; kaikki myyjät sanovat että vain nouto käy, ja ovat siitä ehsottomia vaikka olisin valmis maksamaan hieman extraa vaivasta, ja minulla ei ole autoa, ei edes ajokorttia. Lähipiirissäni ei ole ketään jolla olisi aikaa sellaisille keikoille....

Täytyykö minun elää ilman pesukonetta vielä toiset 2 vuotta? (Niin kauan mulla menee säästää käteisellä)
Niin ja olen toimeentulotuki-asiakas.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sossu maksaa.

No ei tasan maksa. Ei auta edes imurin hankinnassa. Ap

Pyykkikone on välttämätön, jos taloyhtiössäsi ei ole pyykkitupaa - olet oikeutettu saamaan sossusta rahaa koneeseen.

3-4 vuotta sitten itse sain 300€ juuri tällä syyllä toimeentulotukiasiakkaana. Kone voi olla kalliimpikin, mutta sossu maksaa vain tuo (tarkalleen 295e) ja itse maksat ylimenevän osuuden.

Hae vaan TTT, olet oikeutettu koneeseen. Niin ne kansanedustajatkin käyttävät oikeuksiaan räikeästi hyväksi. Hakevat soputtamiseläkettä vaikka tienaavat omissa yrityksissä/lääkäreinä jne todella hyvin. Piilottavat palkkojaan.

Ei, kela ei maksa. Ei auttanut edes imurin hankkimisessa vaikka niitäkin saa alle satasella. Ap

Vierailija
42/46 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä  on tekosyysi olla toimeentulotuella 2 vuotta? Luulis sinä  aikana jo töitä löytyneen.ei helv...

Kun en ole työkykyinen. Sanoo lääkäri. Mutta kela on erimieltä, niin en pääse edes kuntoutustuelle. Älä siis mulle ruikuta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upouusia oli Gigantissa (Matsui) 149e,2vuoden takuu...

Niin, mutta millä minä sen kuljetan? Laskin että gigantin kotiinkuljetus maksaa 80€ lisää, ei mulla semmoiseen ole varaa. Ap

Vierailija
44/46 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta, tässä se juttu tuleekin; kaikki myyjät sanovat että vain nouto käy, ja ovat siitä ehsottomia vaikka olisin valmis maksamaan hieman extraa vaivasta, ja minulla ei ole autoa, ei edes ajokorttia. Lähipiirissäni ei ole ketään jolla olisi aikaa sellaisille keikoille.....

Mitä tarkoittaa käytännössä "olisin valmis maksamaan hieman extraa vaivasta"?

5 euroa? Kymppi? 50 euroa?

40... sehän riittää bensaan eikö??? Ap

Vierailija
45/46 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä, että kun on ensin täällä kirjoitus miten saisi pyykinpesukoneen myydyksi, niin seuraavana päivänä joku etsii myytävää konetta.

Vierailija
46/46 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä pesen. Yksi lapsi enää kotona asuu. Pesukone hajosi ja uutta ei ole vara ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi