Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mitään mahdollisuuksia saada pesukonetta myytyä käytettynä?

Vierailija
10.05.2018 |

Pitäisi laittaa pesukone myyntiin (koska uuteen asuntoon ei mahdu), mutta katselin Torista ilmoituksia ja niitähän on tullut päivittäin myyntiin kymmenittäin! Lisäksi jonkun pitäisi jaksaa kantaakin se. Mitä hyviä myyntikanavia on vai pitääkö luovuttaa heti alkuunsa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei rahalla missään mene eikä ole ihan neuvostoaikainen, niin esimerkiksi Facebookin roskalava-ryhmissä menee kyllä päivässä, varsinkin jos on yliopistokaupunki.

Vierailija
2/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta vanha Samsung siis kyseessä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se ei rahalla missään mene eikä ole ihan neuvostoaikainen, niin esimerkiksi Facebookin roskalava-ryhmissä menee kyllä päivässä, varsinkin jos on yliopistokaupunki.

Ilmeisesti annetaan ilmaiseksi jos joku vain kantaa pois? Onko muuten Facebookissa toimivia myyntikanavia, missä ei tehdä koko ajan ohareita tms? Ap.

Vierailija
4/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin käytetyn pyykkikoneen, mutta en voi koska

a) ei mahdu autooni

b) en jaksa roudata sitä kotiini

c) tarvitsen ammattitaitoisen asentajan koska pesukoneliitäntä asunnossani on keittiössä missä ei ole lattiakaivoa - jonkun joka oikeasti osaa laittaa sen paikalleen pitää tehdä homma

Vierailija
5/19 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin käytetyn pyykkikoneen, mutta en voi koska

a) ei mahdu autooni

b) en jaksa roudata sitä kotiini

c) tarvitsen ammattitaitoisen asentajan koska pesukoneliitäntä asunnossani on keittiössä missä ei ole lattiakaivoa - jonkun joka oikeasti osaa laittaa sen paikalleen pitää tehdä homma

Hakonen kuljettaa ja asentaa pesukoneen, voi tilata Torilla kaupan yhteydessä.

Vierailija
6/19 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppojen ilmoitustaululle!

Mulla oli pesukoneen myynti-ilmoitus K-marketissa ja kaksi päivää...kone vaihtoi omistajaa.

Vierailija
7/19 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Toriin vaan ja sopivan alhainen hinta. Kyllä se menee! En ilmaiseksi antaisi lähes uutta konetta.

Vierailija
8/19 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli pesukoneen myynti-ilmoitus K-marketissa ja kaksi päivää...kone vaihtoi omistajaa.

Vieläkö tuollainen toimii? :) Mä ole edes huomannut että meidän kaupoissa olisi ilmoitustauluja.

Vierailija
9/19 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt ja ostanut käytettyjä pesukoneita enkä usko, että olen mitenkään poikkeuksellinen ihminen. Luulisin siis, että sinunkin koneesi menee kaupaksi, jos hinta on kohdallaan.

10/19 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Tori.fi:n kautta ostettu käytetty, mutta suht uusi pesukone, josta maksoin muistaakseni 50 euroa, ja jonka isäni kuljetti peräkärryllä, kantoi ja asensi. Se on siis mahdollista.

Vierailija
11/19 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten myin torissa reilut 5 vuotta vanhan pyykkikoneen, hintaan 70€. Ostaja ei edes tingannut, haki seuraavana päivänä ja kyselyitä ehti tulla useampi. Olin yllättynyt, olin varautunut tinkimiseen ja antamaan ilmaiseksi.

Vierailija
12/19 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin käytetyn pesukoneen, joka oli n.5vuotta vanha. Oli ollut säilytyksessä jossain asumattomassa asunnossa, josta sen kävin hakemassa. Kuulemma ihan toimiva on, vaikkei ollut jaksanut testata ennen myyntiä. Kotona yritin monta päivää, muttei kone toiminut. Ilmoitin myyjälle, joka palautti rahat tililleni ja pahoitteli kauheasti. Konettakaan ei pyytänyt takaisin, niin ei tarvinnut tuhlata lisää bensaa. Hintaa oli koneella 50e.

Ostin tuon tilalle yrittäjältä pesukoneen, joka myy ja kunnostaa vanhoja pesukoneita. Sain tuon romun vaihdettua hänen kanssaan ja annoin vielä reilun 100e rahaa ja sain Candyn pesukoneen sillä rahalla, on toiminut moitteettomasti useamman kuukauden, paitsi ohjelman valitsin on hiukan liian herkkä. Yrittäjä halusi tuon pesukoneen raadon, koska ei ollut eläessään sellaista nähnyt, vaikka yli 50vuotta niiden kanssa oli häärännyt.

Vierailija
13/19 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiseksi älä anna, hinnaksi vähintään kahvipaketti tai vastaava. Ilmaiseksi annettaville tavaroille tapahtuu eniten ohareita, riski vähentyy huomattavasti jos haluat jotain vastiketta.

Vierailija
14/19 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lähikaupan ilmoitustaululle ilmoitus

Vierailija
15/19 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehjää konetta ei kannata ilmaišekso antaa. Jos kaupunginosallasi on facebook- sivut niin laita sinne ilmoitus ja Torillakin kauppa käy sopivalla hinnalla. Meillä on henkilöauto, johon pyykkikone mahtui pystyyn, kun takaistuimet käännettiin. Ei siis aina tarvita peräkärryä.

Vierailija
16/19 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti saat kaupaksi.

Jopa rikkinäisiä on myyty - työkaveri myi eestiläiselle kundille, joka roudaa ne kotimaahansa ja joku korjaa ne kuntoon ja myy edelleen.

Vierailija
17/19 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuota tehty vielä vuosituhannen vaihteen jälkeen?

Vierailija
18/19 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri myi omansa Torin kautta alle vuorokaudessa. Eikä ollu ees kovin uus kone.

Tuotetta ei kanna yli- eikä alihinnoitella. Kannattaa ilmotukseen laittaa, että ostaja hoitaa koneen kannon ja kuljetuksen.

Vierailija
19/19 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole romu etkä yritä myydä sitä uuden koneen hinnalla, niin uskoisin että menee?