Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää mitä vain 15v Jehovan todistajalta

JT
10.05.2018 |

Otsikko kertoo

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta, että Harmageddon tapahtuu vuoteen 2034 mennessä?

Vierailija
2/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin uskot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet Jehovan todistaja, etkä jonkun muun tuhansista eri uskonnoista kannattaja?

Oletko tutustunut niihin kaikkiin ja tehnyt siltä pohjalta päätöksesi?

Vierailija
4/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla Jehovan todistaja tuon ikäisenä. Voit kyllä tutkia, mutta kasteella voit käydä ja tulla todistajaksi vasta vanhempana.

Vierailija
5/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko homofobinen?

Vierailija
6/25 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmagedonille ei ole määriteltyä aikaa

Uskon Jehovan

Äitini on Jehovan todistaja josta johtuen olen käynyt vauvasta asti kaikissa konventeissa ja kokouksissa. Olen myöskin nyt vanhempana tutkinut muita uskontoja ja päätynyt siitäkin huolimatta olemaan Jehovan todistaja

Vaikka meillä ei ole vauvakastetta, myös lapset voivat mennä kasteelle. Kasteelle voi mennä heti kun pystyy itse päättämään asian ja vastaamaan kastekysymyksiin. Monet alle kymmenen vuotiaat menevät kasteelle.

En ole homofobinen

(Nimimerkkini ei jostain syystä toimi enään??)

Vierailija
7/25 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietättekö äitienpäivää?

Vierailija
8/25 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmagedonille ei ole määriteltyä aikaa

Uskon Jehovan

Äitini on Jehovan todistaja josta johtuen olen käynyt vauvasta asti kaikissa konventeissa ja kokouksissa. Olen myöskin nyt vanhempana tutkinut muita uskontoja ja päätynyt siitäkin huolimatta olemaan Jehovan todistaja

Vaikka meillä ei ole vauvakastetta, myös lapset voivat mennä kasteelle. Kasteelle voi mennä heti kun pystyy itse päättämään asian ja vastaamaan kastekysymyksiin. Monet alle kymmenen vuotiaat menevät kasteelle.

En ole homofobinen

(Nimimerkkini ei jostain syystä toimi enään??)

Onko äidinkielesi suomi? Kirjoitat oudosti. Vai eikö koulu maistu kaiken uskonnollisuuden täyttämässä elämässäsi? Sinun pitäisi elää nuoruuttasi kehittämällä tulevaisuudessa tarvittavia taitoja.

Vierailija
9/25 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän käyttämänne raamatunkäännös on käännetty englannista eikä alkuperäiskielistä?

Eikö teillä ole ammattitaitoisia raamatun alkuperäiskielten osaajia? Se ei ole järkevää toimintaa.

Kirkkoraamatun käännös taas on ammatti-ihmisten kääntämä.

Vierailija
10/25 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on paljon?

Kuinka paljon on hyppysellinen?

Kumpi tuli ensin, muna vai kana?

Kakkiiko Karhu metsään?

Vierailija
11/25 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis Jehovan todistaja pelkästään sen takia kun vanhempasi ovat.

Jos olisit syntynyt johonkin toiseen perheeseen uskoisit toiseen jumalaan. Mitä jos olisit syntynyt Intiaan; olisitko sitten hindu?

Vierailija
12/25 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko mennä tulevaisuudessa käydä armeijan? Jos tulevaisuudessa Jehovan todistajilta viedään vapautus asepalveluksesta? Ja aivan sama onko ap tyttö vai poika.

Vierailija
13/25 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinkieleni on ruotsi.

Tähän en osaa vastata kun en ole aiheeseen perehtynyt

Aika lailla niin. Jos olisin syntynyt toiseen perheeseen en olisi välttämättä löytänyt uskontoni. Mutta nyt olen itse valinnut että olen Jehovan todistaja eli saisin myös vaihtaa uskontoa/olla uskomatta mihinkään

En haluaisi käydä armeijaa ja olen tyttö. Jos olisin poika ja vapautus vietäisiin, valitsisin siviilipalveluksen

Vierailija
14/25 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja emme vietä äitienpäivää

Vierailija
15/25 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä millään tavalla siinä tapauksessa ole valinnut olla Jehovan todistaja. Olet päätynyt siihen ihan täysin itsestäsi riippumattomien olosuhteiden ansiosta.

Oikein malliesimerkki sokeasta uskosta.

Vierailija
16/25 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustaisivatko vanhempasi, jos haluaisit opiskella yliopistossa?

Vierailija
17/25 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paljon tuttuja psykiatrisella osastolla? Vai onko hoitaako seurakunnan sedät mt-ongelmat karkottamalla demonit ihmisestä?

Vierailija
18/25 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miten "uskontosi"aikoinaan syntyi :)

Vierailija
19/25 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vaikka uskontoni mukaan pitkälle opiskelu onkin täysin turhaa. En kuitenkaan aio mennä ammattikoulua pidemmälle.

Itseasiassa olen ollut itse psykiatrisella osastolla masennuksen takia

Vierailija
20/25 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidinkieleni on ruotsi.

Tähän en osaa vastata kun en ole aiheeseen perehtynyt

Aika lailla niin. Jos olisin syntynyt toiseen perheeseen en olisi välttämättä löytänyt uskontoni. Mutta nyt olen itse valinnut että olen Jehovan todistaja eli saisin myös vaihtaa uskontoa/olla uskomatta mihinkään

En haluaisi käydä armeijaa ja olen tyttö. Jos olisin poika ja vapautus vietäisiin, valitsisin siviilipalveluksen

Onko myös ruotsinkielinen jehovantodistajien raamatunkäännös käännetty englannista. Jos on, niin kyseessä ei ole käännös vaan väännös...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan