Kun katselee miesten hiuksia niin näkee, että moni kynii päänsä itse kotona. Ei ole parturin jälkeä :(. Miksei miehet käy parturissa?
Parturissa käyvät miehet päihittävät 100/0 nuo itse kotikoneella lyhyeksi kynineet :D.
Noita itse kynittyjä päitä näkyy valitettavan paljon. Kyllä sen vain erottaa.
Parturin jälki on siistiä ja virheetöntä.
Sen sijaan maalikon niskassa näkyy miltein aina leikkausvirheitä.
Mikä siinä on niin pahaa maksaa 20 euroa ja näyttää paremmalta
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Parturi osaa käyttää parturikonetta paremmin kuin tavis? Seuraavaksi varmaan kokki osaa lämmittää saarioisten lasagnen paremmin kuin tavis :D
No silloin kun pidin itse hiuksiani 6 mm mitassa niin kyllä se oman pään tasainen käsittely oli vähän haasteellista. Etenkin jos pääsi kasvamaan useamman millin tuohon päälle niin raidat ja sojottavat "karkurit" vaativat varsin paljon hinkkaamista. Eli kihnutat koneella, yrität "sekoittaa" tukan ja sitten peilata joka suunnasta jne.
Tuo hiustyyli(ttömyys) tuli aikanaan valittua nimenomaan todella tiukassa rahatilanteessa. Halpiskone maksoi alle puolet parturikäynnistä ja kesti puolisentoista vuotta. Bonuksena oli ennenkokematon vaivattomuus. Hyvältä se kyllä ei näyttänyt.
Leikkaan mieheni tukan koneella.
Ei haittaa vaikkei herätä wau-elämyksiä muissa eukoissa. Ihan siisti se on.
Kotona kun ajaa niskavillat mikä lähinnä kiinnittää huomiota ja partakoneella sivuja niin pärjää melkein kaksi kuukautta.
Hinta
Suomessa ei osata
Ulkomailla on miespartureita jotka todellakin ovat taidokkaita saksien ja partaveitsien kanssa. Tekevät oikeasti miehestä miehen näköisiä, ripeästi, ja veloittavat alle 10e.
Kun mieheni kävi hääaattona Suomessa parturissa jossa käynyt vuosikaudet. Katkera teki keski-ikäisille miehelle ananaskampauksen jota kielsi nimenoma tekemästä. Itkin. Muistona hääkuvat jossa jokaisessa miehellä tötterö päässä.
Sitten meni ha1rstoreen taidokkaan ammattilaisen leikattavaksi ja takaraivossa oli siksakkia. Näkyvää siis. Ja kaikki tämä lysti 30e kerta. Pas*at.
Kolmen viikon välein vähintään 30 euroa... Se on iso raha.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meidän siistimpien miesten päät leikkaa joko parturi tai vaimo.
Nämä itse koneella kynivät peilin kanssa pelaavat ovat sinkkuja ja epäsiistejä muutenkin :).
T. Siistimies48
Mitäs se vanha pieru siellä mussuttaa? Joudutko maksamaan muijallesi paljonkin hiustenleikkuusta?
Ei kuulemma tarvi varailla aikaa, on kuulemma oma panturi aina auki. Ajaa koneella siiliksi.
Itsehän saan kärsiä, minä ostin sen parturointi setin ja koneen pari vuotta sitten lahjaksi. Meinas parturoida pojankin pään, ehdin väliin. Selitin että oon varannut parturi ajan. No en ollut mutta onneksi pääsin pojan kanssa ilman ajanvarausta väliin ettei mies aja koneella huoh!
Vierailija kirjoitti:
Parturissa käyvät miehet päihittävät 100/0 nuo itse kotikoneella lyhyeksi kynineet :D.
Noita itse kynittyjä päitä näkyy valitettavan paljon. Kyllä sen vain erottaa.
Parturin jälki on siistiä ja virheetöntä.
Sen sijaan maalikon niskassa näkyy miltein aina leikkausvirheitä.
Mikä siinä on niin pahaa maksaa 20 euroa ja näyttää paremmalta
T. parturi
Onko parturilla asiakaspulaa vai miksi moinen avautuminen?
Sehän on helppoa peilikaapin kanssa leikata itse,kunhan oppii oikean tekniikan.Jotkut luulevat että käsipeilillä yritetään omaa tukkaa leikata.Ei ole kyse rahasta vaan helppoudesta,voi mennä suoraan suihkuun eikä karvat kutita joka paikassa.
Itsellä ihan rahasta kiinni. Jos aikoo lainat+elarit+verot+autoilun rehellisesti kustantaa, niin jostain pitää vaan tinkiäkin. Itsellä se on sitten vaatteet, ruoka ja parturi, mistä on ollut helpoin säästää rahaa jäämään tilille.
Tosin sijoitin kyllä ammattilaistason trimmeriin ja et varmasti huomaa eroa jäljessä. Leikkaan myös omien sekä naisystävän poikien tukat eri malleihin. Säästö noin 120€ kuussa. Kunnon saksia en omista, että kaikki tyylit ei onnistu. Ehkä vois opetella?