Miksi Paleface on joka päivä ylen tv1:sellä?
Joka päivä äijän naama lävähtää ruutuun ja alkaa kuulua se slangi höpötys.
Kommentit (34)
Paleface on vasemmistolainen ja Yle on vasemmistolaisten journalistien toimittama.
Siksi.
Siksi että juontaa sitä ohjelmaa sisällissodasta, koska lie alkaa vai onko jo alkanut.
Koska se on vihervasemmistolainen ja sopii näin ylen linjaan edistää vihervasemmistolaista maailmankuvaa.
Kaksi pallinaamaa on tosiaan vähän väliä ylellä ruudussa, toinen Aalto ja toinen tuo Paleface. Ärsyttää todella, ne on tungettu ohjelmien väliin, ettei edes etukäteen ehdi vaihtaa kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Paleface on vasemmistolainen ja Yle on vasemmistolaisten journalistien toimittama.
Siksi.
joo paleface on vasuri, mutta yle on ihan valtion omistama pulju, tiedoksi foliohatuille.
Helkkari, minä olen vassari tai ainakin äänestän vassareita, jos yleensä äänestän. Takuulla on kummankin vanhempieni puolelta suku ollut punaisten puolella. Mutta en voi sietää Palefacea! Hänestä välittyy epäaitous, ratsastaa aattella, jonka piirissä ei ole ainakaan itse kasvanut. En voi katsoa mitään ohjelmaa, missä ko. herra esiintyy.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on vihervasemmistolainen ja sopii näin ylen linjaan edistää vihervasemmistolaista maailmankuvaa.
Suomi on sosialidemokraattinen pohjoismaa, vaikka meillä nyt onkin oikeistohallitus, joka ei osaa johtaa sosiaalidemokraattista valtiota.
Jos suomalainen maailmankuva ei miellytä, aina voi lähteä muualle, esim tohon itärajan taa, jossa on oikeistolainen maailmankuva.
Vierailija kirjoitti:
Helkkari, minä olen vassari tai ainakin äänestän vassareita, jos yleensä äänestän. Takuulla on kummankin vanhempieni puolelta suku ollut punaisten puolella. Mutta en voi sietää Palefacea! Hänestä välittyy epäaitous, ratsastaa aattella, jonka piirissä ei ole ainakaan itse kasvanut. En voi katsoa mitään ohjelmaa, missä ko. herra esiintyy.
Joo en minäkään mikään palefacefani ole vaikka aina äänestän jompaakumpaa vasuripuoluetta.
Vähän liian hapokasta ja ei muutenkaan sitä tyyliä mitä jaksan kuunnella, vaikka kaikkiruokanen hevari olenkin.
Eikö aapeella ole varaa kaukosäätimelliseen telkkariin.
Vuodesta 1918 tänä vuonna sata vuotta täyteen. Sen takia teki sen biisinkin. Yksi ylen tapa käsitellä aihetta. Pitääkö tällaisetkin asiat vääntää rautalangasta?
Koska Pelle Hermanni on kuollut niin tarvitaan joku muu pelle sinne sekoilemaan.
Paleface on aika paksussa kunnossa.
Paleface ja tappajafrendi tekemään ylelle yhteistä ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Paleface on aika paksussa kunnossa.
Juu, ei siitä ihan nälkiintynyt raskasta työtä tekevä proletääri tule mieleen. Kovasti se tyhjä tynnyri kumminkin kolisee.
Vierailija kirjoitti:
Vuodesta 1918 tänä vuonna sata vuotta täyteen. Sen takia teki sen biisinkin. Yksi ylen tapa käsitellä aihetta. Pitääkö tällaisetkin asiat vääntää rautalangasta?
Sen nyt tajuaa tyhmäkin, mutta miksi juuri toi on pitänyt siihen laittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on sosialidemokraattinen pohjoismaa, vaikka meillä nyt onkin oikeistohallitus, joka ei osaa johtaa sosiaalidemokraattista valtiota.
Jos suomalainen maailmankuva ei miellytä, aina voi lähteä muualle, esim tohon itärajan taa, jossa on oikeistolainen maailmankuva.
Suomi onkin Pohjois-Korean jälkeen maailman sosialistisin valtio. Siinä onkin vihervassareille mallimaata kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen nyt tajuaa tyhmäkin, mutta miksi juuri toi on pitänyt siihen laittaa?
Kuka sitten?
Medialla tuntuu olevan kulloisenakin aikana aina jotain suosikkityyppejä, jotka ovat sitten ruudussa ihan koko ajan.
Vaalityö on alkanut. Siksi. Tällainen toiminta haisee.