Miksei miehet puhu seksin aikana rivoja?
Miksi miehet on niin monesti seksin aikana hiljaa? Olisi mukava kuulla rivoja tai edes voihkimista. Jotkut onneksi voihkii ja jopa huutaa kun saa. Tuntuu oudolta täysi hiljaisuus. Äänet ovat kiihottavia. Erityisen hienoa on saada mies huutamaan nautinnosta, jos hän yleensä saa hiljaa. Mahtaako miehillä joskus olla heikko orgasmi? Tuntuu niin vieraalta hiljaisuus ja että melkein tarvisi kysyä, että saitko.
Kommentit (7)
Tilanteen mukaan tulee puhuttua rivoja. Aina ei voi olla hiljaa vaikka haluaisikin. Itse kyllä puhun ja pussaankin, nuollessa vähemmän.
Kannattaa mainita asiasta miehelle. Kaikkia naisia ei rivoudet miellytä ja miehesi ei voi tietää, mistä juuri sinä pidät.
Nuollessa ei voi puhua ja muuten on vaarana, että itse kiihottuu liikaa ja seksi loppuu lyhyeen. Varovasti voi puhua tuhmia, jos onnistuu samalla ajattelemaan anoppia...
Vierailija kirjoitti:
Nuollessa ei voi puhua ja muuten on vaarana, että itse kiihottuu liikaa ja seksi loppuu lyhyeen. Varovasti voi puhua tuhmia, jos onnistuu samalla ajattelemaan anoppia...
Silloin se nalli vasta nopeesti napsahtaakin. Riippuu tietysti anopista.
No se ainakin on tylsää jos ei mies yhtään voihki nautinnosta. Kiihottaako muita äänet?
Esimerkkejä naiset, mitä rivouksia miehen kannattaisi puhua?
Niinpä! Tykkäisin myös jonkinlaisesta nimittelystä seksin aikana. Kerran lähdin erään naisen matkaan baarista ja mua sormettaessaan hän puristi toisella kädellä mun kaulasta ja sanoi mua lutkaksi ja et hän tekee musta lesbon. Se oli tosi kiihottavaa ja laukesin liiankin kovaa. :D