Te muut jotka joudutte tänään kärsiä töissä tuon hiton KiKyn takia?
Vaikuttaa siltä että meidän firma on ainoa joka vaati että väki tulee tänään töihin :((
Vai onko teitä muita?
Eipä ole töissä mitään tekemistä kun kaikki muut lomailee, ja kun muista yrityksistä ei vastailla sähköposteihin vapaapäivän takia, niin surffataanpa sitten AV:llä koko KiKy-rahan edestä! :D
Kommentit (16)
Moi vaan kohtalotoveri,
Taitaa riippua työtehtävistä mutta minulle tämä on itseasiassa aika hyvä työpäivä. Ei ole asiakkaita jaloissa pyörimässä niin saa tehtyä oikeitakin asioita omassa rauhassa tehokkaasti. Jää enemmän aikaa palstailuunkin :)
Siis ollaanko jossain töissä Helatorstaina. Onpa outoa.
Aika syntistä. Itse pyhitän kirkkopyhät lepopäiviksi.
Töissä minäkin, rauhallista on ja pyhärahat juoksee..
Eikä rapula paina päätä :))
Meillä on kiky vuorostaan ensi viikon lauantaina. Ja sen lisäksi tunteja otetaan saldoista. Kyllä se ärsyttää.
Tottakai työaikaa tulee enemmän, mutta sen verran kireänä työporukka tuntuu olevan, että järkevämpää olisi lyhentää työaikaa. Meillä asiantutijatyö turhankin kovine vaatimuksineen kuluttaa. Väki on melkein äksyileviä varhaisdementikkoja. Ei yhtään kiva ilmapiiri ja kiky vaan pahentaa sitä, kun kuormitus kasvaa.
Ja kyllä olen miettinyt työpaikan vaihtoa. Tosin en usko että tilanne pahemmin helpottaa jos ei työtehtäviä vaihda ihan toisenlaisiin. Pidän kuitenkin työstäni ja sen haasteista, mutta on vaikea jaksaa jatkuvaa kuormaa ja vaatimuksia.
Houtoalalla ollaan töissä arkena ja pyhänä. Kikyaika on tässä hölmölässä just viimeisiä nauloja arkkuun kun muutenkin työntekijät on ihan poikki. Ja liitot van kumartelee ja nyökyttelee. Mihin liittoon vaihtais?
Sama täällä. Nyt toivoisi edes aktiivimallilaisilta että samalla kun kaadetaan aktiivimalli niin myös KiKy nurin, pahalta tuntuu olla töissä kun ulkee tuonne rannalle ja varmaan vuoden lämpimin päivä!
Tosi epäoikeudenmukaista että pitää olla töissä
Meidän pitää tehdä tänään 8,5 -tuntinen työpäivä.
Mies soitteli kotoa tuossa kahvitunnilla, hänellä on vapaapäivä. Kertoi että melkein kaikki naapurit ovat grillikatoksella ja hänkin aikoi käydä siellä pyörähtämässä ja moikkaamassa. Todella tylsää että minä olen AINOA ihminen meidän 24 asukkaan talosta joka joutuu olla kikyn takia töissä!
Miksi kansanedustajat eivät ole tänään töissä? Miksi heidän palkkoja nostettiin eikä lomarahoja leikattu?
Eikö Sipilä ole uskovainen?
Miksi oli mukana päättämässä että tämä Jeesuksen juhlapäivä pitää olla töissä? Eikö Jumala tule rankaisemaan meitä töissäkäyviä? Tuskin rankaisee hallitusta ja muuta jotka eivät ole tänään töissä!!
Naapurin Jaska kirjoitti:
Moi vaan kohtalotoveri,
Taitaa riippua työtehtävistä mutta minulle tämä on itseasiassa aika hyvä työpäivä. Ei ole asiakkaita jaloissa pyörimässä niin saa tehtyä oikeitakin asioita omassa rauhassa tehokkaasti. Jää enemmän aikaa palstailuunkin :)
juup, näin just. Mulla on jo kiky tunnit täynnä (koko vuodelle) mutta silti kiva tehdä rauhassa töitä ettei kukaan ole häiritsemässä. Toki teen jo nyt paljon palkatonta "ylityötä" et nää kiky tunnit on pieru saharassa.
Joudun olla toimistolla töissä tänään, pyörittelemässä peukaloita kun en saa mistään vastauksia kun kaikki lomalla. Olen vain siivonnut sähköpostia.
Sain viime kuussa hyvät bonukset ja olisin lähtenyt ostoksille ja tuhlaamaan rahaa ja tukemaan sillä suomalaisia työpaikkoja, mutta en ehdi, koska meidät käskettiin Kikyn puitteissa töihin.
Siksi joudun tilata tarvitsemani tuotteet ulkomaisista nettikaupoista illalla kotoa, kun en ehdi kaupoille. Niitä ei saa suomalaisista nettikaupoista, vain liikkeistä ja tavarataloista jotka ovat auki tänään, mutta joihin en ehdi.
Eikö Kikyn tarkoitus ollut saada Suomen taloutta nousuun?
No eipä oikein käytännössä onnistu. Ulkomaan nettikaupat hyötyvät kuitenkin.
Loppuuko tämä Kikyily ensi vuonna vai kuinka kauan hallituksen oli tarkoitus "myydä" tätä typerää toimintamallia yrityksille?
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Nyt toivoisi edes aktiivimallilaisilta että samalla kun kaadetaan aktiivimalli niin myös KiKy nurin, pahalta tuntuu olla töissä kun ulkee tuonne rannalle ja varmaan vuoden lämpimin päivä!
Tosi epäoikeudenmukaista että pitää olla töissä
On kyllä ollut aivan ihana ilma.
Vierailija kirjoitti:
Meidän pitää tehdä tänään 8,5 -tuntinen työpäivä.
Mies soitteli kotoa tuossa kahvitunnilla, hänellä on vapaapäivä. Kertoi että melkein kaikki naapurit ovat grillikatoksella ja hänkin aikoi käydä siellä pyörähtämässä ja moikkaamassa. Todella tylsää että minä olen AINOA ihminen meidän 24 asukkaan talosta joka joutuu olla kikyn takia töissä!
Miksi kansanedustajat eivät ole tänään töissä? Miksi heidän palkkoja nostettiin eikä lomarahoja leikattu?
Kannattiko äänestää väärin?
Itse en ole ollut tänään töissä, ja pidän todellakin huolen että en tee mitään tuottavaa tai hyödyllistä kiky tuntien aikana.
Katsos, vielä saatiin yksi kiky avaus! No vastaan että kikyn tunnit hoituu helposti, ja ei ole aiheuttanut isompia ongelmia kenelläkään.