Joko olet uinut tänä kesänä?
Lapsuudesta muistan, että uitiin joskus äitienpäivänä. Nyt taitaa tulla rantakelit jo aiemmin.
Joko olet "heittänyt talviturkin" ja uinut luonnon vedessä?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotimaassani Tanskassa on nautittu 23-30 asteisista päivistä jo huhtikuusta saakka, talviturkki tuli heitettyä 28.4. ja sen jälkeen olen ollut uimassa harva se päivä, ei helleaallosta muuten selviä.
Kuinka helposti muuten tanskalaiset naiset antautuu miehille? Onko paljon vaatimuksia?
Tanskalaiset on hyvin seksuaalisesti vapautuneita mutta kannattaa muistaa että he ovat myös yksi maailman kauneimmista kansoista. Täällä joka toinen vastaantulija, oli se sitten mies tai nainen, voisi tehdä mallin töitä. Ulkomailta tulleella taviksella saattaa olla vaikeuksia.
Viime lauantaina iskän mökillä joo. Saimaan vesi oli kylmää myös.
En enkä ui. Vesi on jo liian lämmintä nyt. Jäiden lähdön jälkeen katselin, että olisi sopiva aika mennä uimaan, tai kun jäitä vielä on vähän, mutta ei sattunut sopivaa paikkaa / aikaa silloin.
Sinkkumies
En ole uinut 5 vuoteen. Ehkä jossain mökillä voisi uidakin jossa ei ole muut näkemässä kroppaani.
Pari kertaa. Hyviä lämpötilaeroja löytyy pintavesien välillä nyt kun pikkuplotikoissa saattaa olla jopa 20c jos on matala ja tuulilta suojassa ja isommissa taas vasta jäät lähteneet. Saimaa oli 6c kun kävin, toinen paikka taas oli pieni metsäjärvi missä oli n. metrin kerros 18c vettä ja sen alla kuin veitsellä leikaten reilut 10c kylmempää. Hassu tunne kun kroolatessa joka vedolla käsi kävi "jäävedessä" vaikka muuten oli ihan lämmintä.
En ole enkä ui Suomessa ei ole ikinä niin kuuma että tarvis uida. Joskus uin ulkomailla altaassa, jos on liki 40 lämmintä.
Viikko sitten hyppäsin järveen ja sitä edellisenä kahlasin meressä. Kylmää kyytiä mutta helle sen mukainen että hyvin tarkeni.
Olen uinunut jo lähes koko toukokuun.
En voi kertoa, kun ei ole uimamaastoja peninkulman etäisyydellä.
Olen. Kuolleessameressä. Oli lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotimaassani Tanskassa on nautittu 23-30 asteisista päivistä jo huhtikuusta saakka, talviturkki tuli heitettyä 28.4. ja sen jälkeen olen ollut uimassa harva se päivä, ei helleaallosta muuten selviä.
Kuinka helposti muuten tanskalaiset naiset antautuu miehille? Onko paljon vaatimuksia?
Tanskalaiset on hyvin seksuaalisesti vapautuneita mutta kannattaa muistaa että he ovat myös yksi maailman kauneimmista kansoista. Täällä joka toinen vastaantulija, oli se sitten mies tai nainen, voisi tehdä mallin töitä. Ulkomailta tulleella taviksella saattaa olla vaikeuksia.
Puhuvat ainakin maailman ruminta kieltä!
En ole, haavan vuoksi olen ollut uinti kiellossa. Vielä pitää viikko odottaa että pääsee uimaan.
Extremerun 16 kilometrin juoksussa kaksi kertaa Vantaan joessa uimista 😂
4.5.2018, Kylmää oli!
Talviturkin ajoin ja posliinina nain.
Sitähän sää kysyit?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kevät, pälli..
Missä on kevät? Perä-Hikiällä pohjoisessa?
Ainakin meillä Stadissa on täys kesä!!!
Vastaus kysymykseen: en ui luonnonvedessä edes ulkomailla, koska inhoan kasveja, kaloja...
Valkoiset kaakelit, oi, ihanat.
Olen, viime viikonloppuna mökillä saunan avustamana, ihanalta tuntui.
29.4.2025 Talviturkki edelleen heittämättä.
Olisin, jos jotenkin pääsisin veden äärelle. Hyvinkäältä on pitkä matka autottomalle fillaroida järvelle. Kun on monta kremppaa, niin en edes yksin halua kokeilla. Tie uimarannalle on myös kamala, sitä vaan ei saada kunnostettua. Ja yhtä kuuma olisi taas kun tulee takaisin. Täällä ei ainakaan ole enää kuulema sellaisia teksejakaan, joihin saisi fillarin. Jos vaikka paluumatka taittuisi taksilla. Uimala aukeaa sitten kun sen aika on, keleistä viis. Muistaakseni nyt viikonloppuna. Uisin kyllä mieluummin luonnonvesissa. Onhan se vesi varmaan vielä kylmää, mutta silti - pikainen pulahdus ja lämmittelemään. Ihanaa olisi...